DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #685947  autor: officetape
 28 gru 2013, 11:30
Witam

19 grudnia podpisałem umowę z routerem MV610. Internet chodził bardzo szybko. W dzień prędkość wynosiła około 3 mb/s, a w nocy dochodziła nawet do 6 mb/s. Niestety nie trwało to długo. Zakupiłem "szczęśliwe godziny" żeby nie tracić głównego transferu na ściąganie plików.
Przez 2 pierwsze noce było znakomicie, jednak później coś się stało i internet strasznie zwolnił. Transfery strasznie spadły. Teraz nawet zamiast starych 600 kb/s ściąga się z prędkością 9 kb/s tak gdybym miał limit. Czasami wyłączając i ponownie włączając router, ten odzyskuje prędkość i ściąga po te 600 kb/s i więcej. Nie wiem w czym jest rzecz, ponieważ router czasami potrafi po włączeniu i wyłączeniu ściągać z pełną prędkością. Może ktoś ma jakiś pomysł?

PS. Test z dzisiaj Obrazek

 #685952  autor: darek638
 28 gru 2013, 11:42
Nie wykorzystałeś czasem dostępnego limitu GB? Wtedy "szczęśliwe godziny" również zwalniają.

Nigdy więcej Play.

 #685958  autor: user_delete34
 28 gru 2013, 11:55
Poziom sygnału Ci się nie zmienia? Być może łączysz się z różnymi stacjami.

[ Dodano: 2013-12-28, 11:57 ]
PS:
officetape pisze:podpisałem umowę z routerem
Każ mu wywiązywać się z umowy, może zadziała jak trzeba. ;)

 #685961  autor: officetape
 28 gru 2013, 12:47
Dalej mam pełny limit, internet zwalnia tylko w nocy kiedy chce korzystać ze "szczęśliwych godzin". Wygląda to tak jakbym w nocy miał wykorzystany limit i dlatego pobiera z taką prędkością, czyli ok 9kb/s. Poziom sygnału pokazuje cały czas taki sam -79/80 dBm. Maksymalnie zauważyłem -84 dBm.

 #685968  autor: darek638
 28 gru 2013, 13:25
Nie ma osobnego limitu na nocne "szczęśliwe godziny".

Nigdy więcej Play.

 #685970  autor: officetape
 28 gru 2013, 13:35
Wiem o tym. Napisałem że tylko tak to wygląda, jakbym na "szczęśliwe godziny"miał wykorzystany limit. Nie mam pojęcia co może powodować taki problem, dlatego pytam was.

 #686567  autor: Ricki1980
 30 gru 2013, 17:42
To wygląda jak problemy posiadaczy pakietu 3GB na święta i 6GB na wakacje. Objawy podobne. Być może w ten sposób Orange chcę ograniczyć Twój backup Internetu :wink: ?