DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 20 z 25
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 25
 #867770  autor: adamsky
 25 maja 2016, 11:45
Za namową wypowiedziałem umowę w UPC.
Punktem startowym była dotychczasowa umowa:
1. MaxTv z PVR
2. Internet 60

w cenie 97 zł

BOK proponowal mi super oferte za 130zł, po wypowiedzeniu pierwsze kilak razy proponowano mi umowę za 110 z Horizonem ew internet 120 + maxTv z PVR za 100. Kila razy odmówiłem i wreszcie padło na maxTVz PVR +120 mb za 90. Zapytałem czy może byc z telefonem by było taniej i wyszło mi maxTv z PVR + 120 mb + tel60 za 85 (rewia 18). Ma dzisiaj do mnie dzwonić myślicie że da się coś jeszcze zejść? Aha opłata aktywacyjna 29 zł. Chciałbym zejśc jeszcze o 5 zł żeby te opłatę aktywacyjną zniwelować w abonamencie (rewia 19).

Problem z UPC jest teraz taki że niemożna się do DUK dodzwonić (czekałem ponad 60 minut na linii i nic), a konsultant który do mnie dzwoni jest uparty i nie chce mi nic dorzucić (cały czas dzwoni ten sam)...
 #870472  autor: ranky85
 08 cze 2016, 11:56
Witam
Czy wy też nie możecie się dodzwonić do DUK? Kilkanaście po kilkanaście/kilkadziesiąt minut oczekiwania i nic. A z ogólnej infolinii przełączania tylko do stałego konsultanta, którego niemozna zmienić ;/
 #880051  autor: Konoko
 31 lip 2016, 22:20
Witam
Nie wiem czy nie za późno się zdecydowałem, ale po Olimpiadzie w Rio czyli po 21 sierpnia chcę rozstać się z UPC ze względu na koszty. W wątku tym wyczytałem, że po wypowiedzeniu można dość znacznie wynegocjować obniżkę ceny za obecne usługi.
1. Jakie są dopuszczalne formy wypowiedzenia (telefonicznie, email, wizyta w salonie UPC, inne)? Czy istnieje wzór lub formularz?
2.Czy jest i jaki minimalny okres wypowiedzenia? Czy może być np: z dniem 22 sierpnia lub 31 sierpnia lub 20 września ?
3.Czy po złożeniu wypowiedzenia, można tą datę zmienić (wcześniej, później lub wycofać)? Jeśli tak to w jaki sposób?
4. Czy po rezygnacji z usług Upc można nadal korzystać z konta pocztowego w upcpoczta.pl czy jest to bezpowrotnie kasowane?
 #880643  autor: jedrek
 03 sie 2016, 13:37
Leniu!
https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006882
Resztę do przestudiowania tutaj http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=8456 od początku i bez zadawania pytań, bo na 99% pytań masz odpowiedź w tamtym wątku i ludzie będą się wkurzać.
Skoro rezygnujesz z usług to i konto pocztowe zostanie zlikwidowane.
Do czego ci wzór?
Tytuł rozwiązanie umowy.
Dane swoje, dane operatora, data pisma i klepiesz że z dniem X (najczęściej ostatni dzień miesiąca, w którym obowiązywała jeszcze umowa) proszę o rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Y, rezygnacja ze wszystkich usług.
Odręczny podpis, skan i pchasz z poziomu strony kontaktowej upc.
Jak ty podpisywałeś umowę? Gdy podpisujesz umowę dostajesz regulamin do umowy i jakie masz obowiązki i prawa. W upc zawsze jest miesięczny okres wypowiedzenia i bez względu w jakim dniu miesiąca złożysz liczy się pełny kalendarzowy miesiąc. Składasz rezygnację dziś tj. 3 sierpnia, rezygnacja nabiera mocy urzędowej z dniem 1 września i rozwiązanie najwcześniej może nastąpić z dniem 30 września. 1 października usługa już jest w papierach wyłączona i przestajesz za nią płacić, następuje wtedy koniec współpracy z upc, jesteś wolny, szukasz nowego operatora.
 #881072  autor: Adas87
 04 sie 2016, 21:43
Mnie również niedługo kończy się umowa z UPC( 23 sierpnia) za Select + FP 60 + tel 60 za 110zł. Jestem ich klientem od 10 lat i do tej pory nie bawiłem się w negocjację, tylko brałem co dawali(co było dużym błędem). Tym razem mam zamiar zrezygnować z telefonu i wynegocjować sprawiedliwą cenę za Max Extra HD oraz FP 120. Czy myślicie, że jestem w stanie osiągnąć WRU XX? :?
 #881842  autor: Andre_NH
 08 sie 2016, 18:14
Mi się udało uzyskać WRU XX bez składania wypowiedzenia, tylko poprzez samą negocjację :) 1,5 h rozmowy
 #881845  autor: Konoko
 08 sie 2016, 18:27
Andre_NHNegocjowałeś w salonie UPC czy telefonicznie z BOK czy telefonicznie z DUK?
Jakie dotychczas miałeś WRU czy RUM?
 #881862  autor: Andre_NH
 08 sie 2016, 19:43
Negocjowałem w BUK/DUK. Dotychczas nie posiadałem żadnego WRU. W moim przypadku pomogła zapewne chęć wykupienia dwóch usług premium: CANAL+ PRESTIGE, i MEGA SPORT (Eleven).
 #882234  autor: modern70
 11 sie 2016, 08:11
Posiadam uslugi a konczy mi sie umowa:

Max extra z nagr 69.99zl
Canal 49zl
Internet 120Mb 24.99
tel stacj 240 min 14.99

Czy ktos moze mi powiedziec czy mam WRU XX i czy moge zejsc jeszcze z ceny?
Z gory dz.za odp.Prosze bez odnosnikow do stron
 #883715  autor: ljegat
 22 sie 2016, 09:51
Przedłużyłem. Bez większych problemów. Miła konsultantka - po pierwszej ofercie i moim kręceniu nosem poszła do przełożonego po zgodę na lepszą ofertę dostałem na 24 miesiące:

- tv max HD
- internet 60 mb

Za 65 zł miesięcznie + zniżka na aktywację usług (15 zł).

W rozmowie pomógł argument oferty funpacka w orange - 40 zł zniżki w orange open.
 #886823  autor: buba1234
 11 wrz 2016, 00:11
Mam pytanie dotyczące wątku "Powalcz o niższy rachunek".
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=81579

Obecnie mam pakiet TV+Internet w firmie spółdzielni osiedlowej. To jest chyba 45 kanałów i internet 10MBit/s za 59zł/miesiąc.

Zastanawiamy się nad kupieniem nowego telewizora Full HD led możliwe, że będzie to Sony KDL-50W805C, lub Sony KDL-49WD759, lub zupełnie inny [ciężko wybrać]. Choć nie wiem czy na odległość kanapy 2,5m nie będzie za duży. Stąd myśli o zmianie tv na UPC.

Lokalizacja to: Gdańsk. Jedno z blokowisk. Jest tu chyba spora konkurencja TV+Internet osiedlowy, UPC, Cyfrowy Polsat, nc+, Orange [są reklamy ich światłowodu na skrzynkach], nie wiem jak Netia.

Jak wchodzę na stronę UPC to interesujący mnie pakiet internet+TV kosztuje 99zł/miesiąc. Wyskakuje okno by wpisać adres, wpisuję swój adres i ceny pakietu Twój Standard [60MBit/s i 102 kanały w tym 47 HD] zmieniają się na 79zł/miesiąc, pewnie z uwagi na dużą konkurencję pod tym adresem.
Czyli moja cena wyjściowa to 79zł/miesiąc. Z tego co napisano w poradniku inna niższa cena może być zaoferowana w punkcie UPC w centrum handlowym, lub przez telefon u regionalnego przedstawiciela.

Moje pytania:
1. Jaka cena może być zaoferowana w punkcie UPC w centrum handlowym, lub u przedstawiciela przez telefon?
2. Czy jest możliwość modyfikacji szczegółów oferty pakietu?
W pakiecie są rzeczy mi niepotrzebne, czy mogę je usunąć?
Ochronę antywirusową zapewnia mi wykupiony jeszcze na 1,5 roku Norton 360 i nie chce innego programu, w Play wartość opcji ochrony antywirusowej kosztowała 9zł/miesiąc.
NIe znam się na dekoderach, rozumiem, że karta wchodzi w dekoder i ludzie biorą dekoder m. in. po to by mieć dysk zewnętrzny.
W nowy telewizor planuję włożyć tylko kartę UPC i nie chcę dekodera, mam dysk zewnętrzny 1TB.
Horizon TV nie będę wykorzystywał. Chciałbym zostać przy swoim routerze ASUS RT-N10U, bo to dobry router, czy mogę poprosić ich o jakiś [jaki?] dobry modem bez funkcji routera?

Mój sposób korzystania z internetu jest taki, że wystarcza mi nawet 5Mbit/s, może przy nowym telewizorze wzrosłoby to z czasem do 10-15 MBit/s, a 60 MBit/s na pewno nie wykorzystam. Czy to tez można zmodyfikować?

Czy te modyfikacje mogę wykorzystać w negocjacjach w celu obniżenia ceny?

________________________________
 #886828  autor: amigo007
 11 wrz 2016, 03:21
Nie mam UPC, ale nie na pewno nie możesz tak sobie modyfikować usług. Oni dają co dają, i nie można obniżać cen poprzez odjęcie jakichś kanałów lub zwolnienie internetu. Wszystko masz w pakiecie, i płacisz za dany pakiet. A co do sprzętu to już w ogóle. Dostaniesz to samo co każdy inny klient. Nie ma modyfikacji sprzętu pod danego klienta.
 #886948  autor: Ruben
 11 wrz 2016, 22:00
@buba1234,
w salonie możesz max otrzymać Wielką Rewię Usług XVI czyli WRU XVI:
- pakiet select HD: bez nagrywarki 39,99pln, z nagrywarką 55pln- nie Horizon
- FP 30Mb/s: 10pln
- telefon 60min: 5pln

Oczywiście taka propozycja nie padnie od razu ale jak pomęczysz konsultanta, to spokojnie dostaniesz a do tego pakiet FilmBox za 1pln i Cinemax też 1pln. Nie chwal się znajomością nazw promocji tylko operuj bardziej ceną, jaką możesz zapłacić.
Pewnie telefon zbędny ale do 2 usług tej promocji nie dadzą więc lepiej wziąć telefon za 5pln i otrzymać większe rabaty, bo sumarycznie wyjdzie taniej. Z tego bierze się popularność telefonii stacjonarnej w UPC, ludzie nie podłączają telefonu ale usługa jest.

Możesz zrezygnować z pakietu bezpieczeństwa. Możesz dostać router Compal (ten, który teraz jest w reklamie UPC). Ma funkcję trybu most (modem). W tym celu sugeruję wziąć podwyższenie do 250Mb/s, jest bezpłatne na 2m-ce i wtedy technik przyjdzie z takim routerem pewnie.
Odnośnie zrezygnowania z dekodera, to nie orientuję się ale obawiam się, że to raczej niemożliwe.
 #887052  autor: Wiksa11
 12 wrz 2016, 19:12
Po wypowiedzeniu udało mi się wywalczyć:
- Max EXTRA HD z nagrywarką mediabox + internet 60 mbit/s za 79,99 zł
49,99 zł koszt instalacji.
Dodatkowych usług nie potrzebowałem, myślę że mogłem bardziej negocjować koszt instalacji, ale chyba nie mam na co narzekać.

Orange - sieć Januszy.
 #887453  autor: buba1234
 15 wrz 2016, 16:58
Ruben pisze:@buba1234,
w salonie możesz max otrzymać Wielką Rewię Usług XVI czyli WRU XVI:
- pakiet select HD: bez nagrywarki 39,99pln, z nagrywarką 55pln- nie Horizon
- FP 30Mb/s: 10pln
- telefon 60min: 5pln

Oczywiście taka propozycja nie padnie od razu ale jak pomęczysz konsultanta, to spokojnie dostaniesz a do tego pakiet FilmBox za 1pln i Cinemax też 1pln. Nie chwal się znajomością nazw promocji tylko operuj bardziej ceną, jaką możesz zapłacić.
Pewnie telefon zbędny ale do 2 usług tej promocji nie dadzą więc lepiej wziąć telefon za 5pln i otrzymać większe rabaty, bo sumarycznie wyjdzie taniej. Z tego bierze się popularność telefonii stacjonarnej w UPC, ludzie nie podłączają telefonu ale usługa jest.

Możesz zrezygnować z pakietu bezpieczeństwa. Możesz dostać router Compal (ten, który teraz jest w reklamie UPC). Ma funkcję trybu most (modem). W tym celu sugeruję wziąć podwyższenie do 250Mb/s, jest bezpłatne na 2m-ce i wtedy technik przyjdzie z takim routerem pewnie.
Odnośnie zrezygnowania z dekodera, to nie orientuję się ale obawiam się, że to raczej niemożliwe.

O dzięki Ruben za szczegółowe informacje. :D

________________________________
 #889623  autor: tomintfan
 01 paź 2016, 11:47
Czy Regulaminy i cenniki aktualnych promocji w UPC jest nadal aktualny jak nazwa wskazuje ?? ;)

Czy ktoś przy przedłużeniu próbował negocjować pakiet Eleven ??
 #890265  autor: zboro
 05 paź 2016, 21:39
Witam, tydzień temu złożyłem wypowiedzenie umowy w upc i dzisiaj odebrałem telefon z propozycją przedłużenia umowy na następujących warunkach:
Select Ekstra HD z nagrywarką
Internet 60 z Modem Connect Box

za kwotę 60 zł/mc umowa na 24 mc.

moje pytanko czy da się coś więcej wyszarpać czy brać i niewybrzydzać? :)
z góry dzięki za opinie
 #890693  autor: kolonh
 09 paź 2016, 08:30
Witam
Jeśli złożyłem wypowiedzenie i nikt z Duk do mnie nie zadzwonił, czy Mogę je w ostatnim dniu anulować ?
 #890697  autor: Ruben
 09 paź 2016, 09:48
@tomintfan, czyli otrzymałeś promocję WRUXIX, max jest WRUXX o 5pln tańsza, jednak nie każdemu to proponują więc uwzględniając fakt, że różnica niewielka uważam, że niewybrzydzać ;)

@kolonh, tak, zawsze możesz wycofać wypowiedzenie w okresie jego trwania. Przeważnie dzwonią około tygodnia po zarejestrowaniu wypowiedzenia.
  • Strona 20 z 25
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 25
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 25