DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #449381  autor: emerson
 28 gru 2010, 20:49
Witam,

Może ktoś będzie się orientował,bo ja już wymiękam.
We wrześniu kupiłem telefon SE W995. Zacząłem go używać od 1 października (wtedy przeniósł mi się numer). I tu zaczynają się problemy z telefonem.
Telefon na początku poprawnie odtwarza pliki muzyczne (z karty pamięci), jednak po jakimś czasie pojawia się komunikat "błąd". Przy próbie odtworzenia czegokolwiek pojawia się komunikat "Nie znaleziono pliku multimedialnego". Muszę wyjąć kartę i włożyć ponownie, co też niekiedy nie skutkuje za pierwszym razem.
Telefon był już trzykrotnie(!) w serwisie, a ostatnia "wizyta" zakończyła się wymianą płyty głównej. Niestety problem znowu się pojawił (telefon dziś odebrany!).
Z istotnych faktów to to,że problem występuje przy słuchaniu muzyki podczas....ruchu, a także to że karta pamięci była użytkowana podczas pobytu telefonu w serwisie w W910 i taki problem nie wystąpił ani razu.
Nie wiem już co mam zrobić z tym telefonem...
Ostatnio zmieniony 28 gru 2010, 21:07 przez emerson, łącznie zmieniany 1 raz.

 #449463  autor: Marek
 29 gru 2010, 12:46
Jeżeli wymieniono płytę główną to HW można wykluczyć. Może być to wina karty pamięci lub wadliwego oprogramowania. Sprawdź, czy problem występuje z inną kartą pamięci. Jeżeli tak to pozostaje jej format. Błędy mogą wyskakiwać, gdy odtwarzasz muzykę z listy odtwarzania, a w pamięci nie ma wszystkich utworów, mój telefon pomija takie utwory, ale nie wiem jak to działa w walkmanie. Być może jest to wina shake control, w w910i przycisk jest mały, więc samo się to nie włączy. Sądzę, że może być to wina wadliwego oprogramowania, być może masz telefon z brandingiem operatora, przez co najnowsze oprogramowanie nie zawsze jest dostępne.

 #449480  autor: emerson
 29 gru 2010, 13:44
Dzięki za podpowiedź. Soft jest brandowany,nawet po wymianie płyty głównej dostałem z powrotem z brandowanym softem. Niestety podobno w sytuacji gdybym wgrał samodzielnie czysty soft to tracę gwarancję.
Byłem dziś w salonie i przetestowano kartę na W595 i (chyba to dobrze) pojawił się taki sam komunikat jak na W995- "Nie znaleziono pliku multimedialnego" więc chyba to jednak wina karty pamięci i pewnie niepotrzebnie telefon 3 razy wędrował do serwisu.
Kartę pamięci przyjęto ode mnie i wysłano do....serwisu. Mam nadzieję,że wymienią ją na nową.Skoro była w zestawie to nie będę na własny koszt kupował nowej :evil: