DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert telefonii stacjonarnej i VoIP
Wszystko, co dotyczy ofert telefonii stacjonarnej i VoIP

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 6 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 #798762  autor: Gregrin
 27 kwie 2015, 18:30
garfield- pisze:Gregrin składam jutro papiery i będę eksperymentował. Zobaczymy co z tego wyjdzie. przenoszę z FCN.
Ja przenoszę z halonet i mam 2 pytania do formularza z happycall:
1.W polu "Numer umowy
lub numer ewidencyjny" nie wiem co mam wpisać i gdzie na stronie halonetu miałbym to znaleźć.
2. Co do podpunktu "Z zachowaniem okresu wypowiedzenia
Bez zachowania okresu wypowiedzenia" to zaznaczam "Bez zachowania okresu wypowiedzenia" i wpisuje 0 dni roboczych ??
 #805546  autor: ukefake
 09 cze 2015, 18:55
mam pytanie do uzytkownikow happycall-a. czy w formularzu rejestracyjnym trzeba podawac dane poza loginem, emailem i haslem?
 #812454  autor: zolvio
 16 lip 2015, 22:23
Pytanie techniczne do zorientowanych :
======================
operator voip: happycall;
bramka: linksys pap2t;
provider internetu: t-mobile na kartę (łącze niestabilne: DL do 1Mb, UL czasami 100Kb - ale w mojej lokalizacji niczego lepszego nie znajdę);
problem: brak słyszalności jednej z osób (różnie: mnie albo rozmówcy)
--------------------------------------------
stosuję kodek G729a - zalecany przez operatora. Rzekomo http://www.voip-info.org/wiki/view/Band ... onsumption wymaga 31Kbps, myślę że powinno to być zapewnione.
Pytanie: Jak usunąć problem z brakiem słyszalności? Będę wdzięczny za sugestie.

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #812683  autor: Yanix
 18 lip 2015, 07:08
zolvio pisze:Pytanie techniczne do zorientowanych :
======================
operator voip: happycall;
bramka: linksys pap2t;
provider internetu: t-mobile na kartę (łącze niestabilne: DL do 1Mb, UL czasami 100Kb - ale w mojej lokalizacji niczego lepszego nie znajdę);
problem: brak słyszalności jednej z osób (różnie: mnie albo rozmówcy)
--------------------------------------------
stosuję kodek G729a - zalecany przez operatora. Rzekomo http://www.voip-info.org/wiki/view/Band ... onsumption wymaga 31Kbps, myślę że powinno to być zapewnione.
Pytanie: Jak usunąć problem z brakiem słyszalności? Będę wdzięczny za sugestie.
To jest któreś ustawienie czasu w ms. Mialem ten sam problem. O ile dobrze pamiętam to przestawiałem z 6 na 2 ms. Nie mam Ci tego teraz jak sprawdzić. Zajrzyj do pomocy w konfiguracji urządzenia na ich stronie.
 #813024  autor: Yanix
 20 lip 2015, 07:55
RTP Packet Size w ustawieniach SIP na 0.020. To chyba było to ustawienie. W konfiguracji Halonet ustawia się na 0.60.
 #813025  autor: greenrs
 20 lip 2015, 08:32
zolvio pisze: problem: brak słyszalności jednej z osób (różnie: mnie albo rozmówcy)
Mam ten sam problem - operator Tlenofon/FCN, aplikacja obsługująca Linphone w Windows Phone 8.1. Proszę o sugestie.
 #821783  autor: zolvio
 06 wrz 2015, 21:32
Yanix pisze:
zolvio pisze:Pytanie techniczne do zorientowanych :
======================
operator voip: happycall;
bramka: linksys pap2t;
provider internetu: t-mobile na kartę (łącze niestabilne: DL do 1Mb, UL czasami 100Kb - ale w mojej lokalizacji niczego lepszego nie znajdę);
problem: brak słyszalności jednej z osób (różnie: mnie albo rozmówcy)
--------------------------------------------
stosuję kodek G729a - zalecany przez operatora. Rzekomo http://www.voip-info.org/wiki/view/Band ... onsumption wymaga 31Kbps, myślę że powinno to być zapewnione.
Pytanie: Jak usunąć problem z brakiem słyszalności? Będę wdzięczny za sugestie.
To jest któreś ustawienie czasu w ms. Mialem ten sam problem. O ile dobrze pamiętam to przestawiałem z 6 na 2 ms. Nie mam Ci tego teraz jak sprawdzić. Zajrzyj do pomocy w konfiguracji urządzenia na ich stronie.
Po wielu testach ustawiłem parametr "Jitter level" na "Extremely High"; router daje sygnał wyłącznie dla bramki (wyłączyłem wifi i nie łączę się z internetem przez ten router). Za pomocą strony pingtest ustaliłem "optymalne" :lol: położenie routera, gdzie średnio oczekuję najniższego pingu (około 80ms). Bardzo ważnym parametrem jest też Jitter, który u mnie osiąga wartości rzędu 10ms. Generalnie jakość połączenia jest OK.

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #828281  autor: zoltan666
 11 paź 2015, 12:08
Mam B593 i Voipa, ale przez centralkę Gigaset C610IP. Router ma możliwość podłączenie dwóch aparatów telefonicznych, ale na razie pozostaje przy tej centralce i słuchawce bezprzewodowej.
 #837680  autor: zolvio
 01 gru 2015, 18:49
Myślę, że dobrze byłoby przekazać dla "nowych w Voipie" (takich jak ja) informację o niezbędnych minimalnych zabezpieczeniach:
-blokada połączeń międzynarodowych (oczywiście jeżeli ich nie potrzebujemy!)
-bardzo mocne hasło do bramki oraz profilu
Z mojego konta było w zeszłym tygodniu kilka rozmów na komórki do Serbii, na szczęście mam prepaid (w promocji 12x10 zł za przyniesienie numeru), toteż kradzież nie była bardzo dotkliwa.
Polecam lekturę w google : "kradzież z konta Voip" itp

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #845044  autor: fabians
 13 sty 2016, 19:58
Przeglądałem operatorów i najtańszą opcję ma freehalo.pl . Niestety łącze jest niestabilne i nie mogę się poprawnie zalogować do konta SIP z linksysa PAP2. Nie wiem o co chodzi, dzwoniłem kiedyś do operatora to powiedział mi, że internet ma złe parametry. Ciekawe, bo wymieniłem internet na światłowód i nadal to samo? Jakiego operatora VOIP polecacie? Myślę o Hapycall, ale obsługa klienta to koszmar. Tylko email i dwa dni czekam na odpowiedź.
 #845061  autor: greenrs
 13 sty 2016, 22:08
Ja mam ciągle aktywne konto w Tlenofonie. Nie płacę nic za utrzymanie konta a rozmowy na stacjonarne w zależności od kierunku kosztują 5-9 gr/min. Obecnie Tlenofon został wchłonięty przez FCN i wprowadzili chyba jakąś opłatę za utrzymanie konta. Musiałbyś sprawdzić.
 #864323  autor: macc
 01 maja 2016, 15:06
happycall wprowadza opłaty
Informujemy, iż dnia 1 czerwca 2016 r. wchodzi w życie nowy Regulamin Happycall.
Wraz z nim zostaną wprowadzone opłaty za utrzymanie numerów telefonicznych. Będą się one kształtować następująco:
Rodzaj numeru telefonicznego Opłata miesięczna
Konto VoIP do połączeń wychodzących 0,00 zł
Numer z puli Happycall 1,00 zł
Numer przeniesiony do Happycall 1,00 zł
 #877142  autor: HappyBoy
 14 lip 2016, 13:35
macc pisze:happycall wprowadza opłaty
Informujemy, iż dnia 1 czerwca 2016 r. wchodzi w życie nowy Regulamin Happycall.
Wraz z nim zostaną wprowadzone opłaty za utrzymanie numerów telefonicznych. Będą się one kształtować następująco:
Rodzaj numeru telefonicznego Opłata miesięczna
Konto VoIP do połączeń wychodzących 0,00 zł
Numer z puli Happycall 1,00 zł
Numer przeniesiony do Happycall 1,00 zł
12zł/ROK to jak paczka fajek :D
Znajomi mają abonament w TP (obecnie Orange) i płacą ~40zł/MIESIĘCZNIE (rok kosztuje ~480zł )!!! :o
 #889247  autor: rafalgazeta
 29 wrz 2016, 09:50
Jakby ktoś szukał jeszcze tańszych rozmów to zrobiłem dzisiaj takie porównanie

Happycall
Polska stacjonarne
w godzinach 8 – 18 to cena 0,06 zł
Polska komórkowe
do wszystkich polskich sieci 0,15 zł

Net 4call
Stacjonarny cały czas: 0.035 zł czyli prawie 2 razy taniej
Komórka 0.088zł tu też prawie 2 razy taniej

https://net4call.pl resztę cen można samemu sprawdzić polecam
  • Strona 6 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8