DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #901286  autor: userTOR
 22 gru 2016, 20:03
adacomp pisze:Forum Play padło na amen.
No to się doczekam załatwienia sprawy :(
Nie martw się. Ostatnio Dorotea nie podała na ich forum numeru zgłoszenia i wówczas jej problem został rozwiązany szybciej.
Tym samym jest szansa, że jeśli przestana wsadzać swoje 'sprytne' łapki w problemy klientów, to powinno być lepiej. :wink:

A tak na poważnie, to czy poda się im numer zgłoszenia, czy też i nie poda, sprawa nie zostanie rozwiązana ani szybciej, ani wolniej.

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901327  autor: Ryszard Lubicz
 23 gru 2016, 05:20
adacomp pisze:Forum Play padło na amen.
No to się doczekam załatwienia sprawy :(
Gdy forum odżyje to pewnie mi odpowiedzą - przykro nam , numer zgłoszenia zaginął. Prosimy dokonać nowego zgłoszenia. I cały cyrk rozpocznie się od nowa.
Coraz bardziej skłaniam się do przeniesienia numerów. Im powinno zależeć na mnie a nie na tym abym to ja się prosił aby przedłużyli umowę.

Grażynko wybacz...
 #901329  autor: Tuldor88
 23 gru 2016, 07:28
Tor to co piszesz w pierwszym poscie ciut mija się z prawdą ;) Ok moze nie wszystko bo te proszenie o 'cierpliwość' i brak 'podglądu do sprawy' faktycznie są nagminne niemniej:
1) Jeśli ktoś edytuje posta to w stopce masz info kto ostatnio posta edytowal i kiedy, często z notatką co stanowiło powód edycji (tyle w kwestii edycji bez jakiejkolwiek informacji iz była przeprowadzana)
2) Piszę tam równie regularnie co Ty a nigdy i nigdzie nie zauważyłem żadnego oczekiwania na zatwierdzenie nowego posta przez moderację, zawsze pojawiają się od razu więc znów mijasz się z prawdą...
Poza tymi dwoma kwestiami pełna zgoda, acz forum nie jest aż tak złe - często można znaleźć na nim innych, ogarniętych forumowiczów jacy doradzą co zrobić i w jaki sposób bez bawienia się w podawanie zgłoszeń wiec nie trzeba polegać tylko na play4you :D
 #901338  autor: TomekO
 23 gru 2016, 09:40
Korzystałem z forum parę lat temu. Odniosłem wrażenie że pod nickiem Play4You występują różne osoby. Kto ma dyżur ten klepie. Jeden bardziej zorientowany inny mniej. Zawsze bronią interesu pracodawcy bo za to im płacą ;)

Zastanawia mnie dlaczego piszecie zgłoszenia a nie reklamacje ? Jak chcę o coś zapytać piszę zgłoszenie ale jak coś nie działa składam reklamację. Rzadko korzystam, kilka razy od 2007 roku, ale wszystko przebiegało sprawnie i pomyślnie. Najpierw orientuję się na forum czy w regulaminie jak coś działa i może dlatego mam mniej problemów ;)
 #901343  autor: userTOR
 23 gru 2016, 09:55
Tuldor88 pisze:(...)
1) Jeśli ktoś edytuje posta to w stopce masz info kto ostatnio posta edytowal i kiedy, często z notatką co stanowiło powód edycji (tyle w kwestii edycji bez jakiejkolwiek informacji iz była przeprowadzana)
(...)
Tak powinno być, ale nie zawsze jest - u Forumowiczów 'gorszego sortu' info w stopce pojawia się automatycznie, zaś u tych 'lepszego sortu' (moderatorów), jak nie dodadzą ręcznie, to taka adnotacja nie pojawi się.
Dokładnie, to Dorotea, oraz ja, zauważyliśmy swoje posty, które nagle zmieniły treść (ubyło zdanie, czy nawet akapit) przez co zmienił się znacząco ich sens.
Wspominaliśmy im o tym w wątku "Cenzura na forum" - próbowali się jedynie głupkowato tłumaczyć.
Tuldor88 pisze:(...)
]2) Piszę tam równie regularnie co Ty a nigdy i nigdzie nie zauważyłem żadnego oczekiwania na zatwierdzenie nowego posta przez moderację, zawsze pojawiają się od razu więc znów mijasz się z prawdą...
To, że Ty nie zostałeś uraczony takim 'dobrodziejstwem', to nie oznacza, że tak nie jest - https://forumplay.pl/showthread.php/389 ... post391261

===============

Ponownie zachęcam do przejrzenie tego, co zostało po 'moderacji' "Cenzura na forum" - forum foulPlay już działa
https://forumplay.pl/showthread.php/389 ... a-na-forum
Ostatnio zmieniony 23 gru 2016, 11:19 przez userTOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901345  autor: Dorotea
 23 gru 2016, 10:09
Tuldor88 pisze:2) Piszę tam równie regularnie co Ty a nigdy i nigdzie nie zauważyłem żadnego oczekiwania na zatwierdzenie nowego posta przez moderację, zawsze pojawiają się od razu więc znów mijasz się z prawdą...
Zatwierdzanie jest widoczne tylko dla autora posta i moderacji, jak uznają w swoim czasie, że wypowiedź może się pojawić to jest publikowana, a jak nie to znika jak kamfora. Pytałam moderatora i dostałam odpowiedź: "...ostateczna decyzja o umieszczeniu postu/wątku należy do Moderatorów i/lub Administratora." Czyli cenzura prewencyjna jak już nie można podciągnąć pod łamanie regulaminu.
Obrazek

Ale to było wcześniej, bo teraz zatwierdzanie zniknęło i w ogóle nie mogę pisać postów. Wysłałam PW do admina z pytaniem o co chodzi, ale nie dostałam odpowiedzi.
 #901352  autor: userTOR
 23 gru 2016, 11:22
Dorotea pisze:(...)
Wysłałam PW do admina z pytaniem o co chodzi, ale nie dostałam odpowiedzi.
Najpewniej tak ich duma rozpiera - z powodu zablokowania nam możliwości pisania - że raczej bym nie liczył na odpowiedź.

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901356  autor: Gregrin
 23 gru 2016, 12:02
Tuldor88 pisze:2) Piszę tam równie regularnie co Ty a nigdy i nigdzie nie zauważyłem żadnego oczekiwania na zatwierdzenie nowego posta przez moderację, zawsze pojawiają się od razu więc znów mijasz się z prawdą...
Ja się z tym spotkałem. Zakładając ze skoro ty nie masz określonego problemu= ktoś kłamie świadczy o wąskich horyzontach wiec na resztę pytań szkoda czasu.
 #901357  autor: userTOR
 23 gru 2016, 12:11
Tuldor88 opierał swoją opinię najpewniej tylko na podstawie wiedzy z dzisiaj, do 9:55 ewentualnie do 10:09
Dlatego też proponuję, aby z tego nie robić kwestii - ja nie odebrałem Jego uwag osobiście.

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901375  autor: Tuldor88
 23 gru 2016, 14:31
Hm, toście mnie zaskoczyli z Doroteą bo też mi się zdarza czy to posty czy tematy tam zakładać i nigdy nie musiałem czekać na żadne zatwierdzenie posta/tematu przez moderatora, widać to tylko dla wybranych. Z ciekawości od kiedy coś takiego mieliście?
Podobnie z usuwaniem/edycją postów - zawsze miałem albo wpis od jahu/xaviero/p4y w stopce albo info iż post usunięty w ich własnej wypowiedzi...
No nic, smutne to w takim razie i dzieje sie tam gorzej niż sądziłem.
 #901380  autor: Dorotea
 23 gru 2016, 15:06
Tuldor88 pisze:Hm, toście mnie zaskoczyli z Doroteą bo też mi się zdarza czy to posty czy tematy tam zakładać i nigdy nie musiałem czekać na żadne zatwierdzenie posta/tematu przez moderatora, widać to tylko dla wybranych.
To świeża sprawa, bo z ostatnich dni. Tak się zastanawiam czym mogłam podpaść, głównie byłam aktywna w tematach o ograniczeniu w roamingu do 3 Mb/s, odblokowania zasięgu 4 sieci oraz reklamacji telefonu. Pisałam sobie spokojnie i to chyba nie są jakieś strasznie kontrowersyjne wątki więc tym bardziej nie rozumiem.

Może coś się wyjaśni, bo widzę, że powstał temat na kanwie ostatnich wydarzeń: :arrow: Zablokowanie uczestnictwa w forum - są jakieś zasady ?
 #901411  autor: userTOR
 23 gru 2016, 19:22
Tak miałem : Obrazek
===================================

A tak mam teraz: Obrazek
===================================

@Dorotea, też zachodzę w głowę, dlaczego Tobie zablokowali możliwość pisania postów (??)
Jeśli tak delikatnej i grzecznie odpowiadającej osobie, zablokowali możliwość pisania postów, to mnie w taki razie powinni (po stalinowsku) wysłać co najmniej na Syberię.

===================================
Dorotea pisze:[(...)
Może coś się wyjaśni, bo widzę, że powstał temat na kanwie ostatnich wydarzeń: :arrow: Zablokowanie uczestnictwa w forum - są jakieś zasady ?
Zanim cokolwiek napiszą (w takim temacie), to muszą to wpierw uzgodnić ze swoim "guru" - tak więc, szybkiej i jednocześnie sensownej odpowiedzi nie przewiduję.

Pozbawili nas także awatarów :mrgreen:
Popatrzcie, co to znaczy mieć władzę ?!?!

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901441  autor: Dorotea
 24 gru 2016, 00:37
Chyba z okazji Świąt, Play w postaci admina forum przemówił do mnie ludzkim głosem i poinformował zdawkowo i enigmatycznie, że nie widzi problemu na moim koncie co jak zauważyłam oznacza zdjęcie blokad. Co było przyczyną ich założenia pozostaje zagadką.

userTOR, a może u Ciebie jest PW od admina o podobnej treści?
 #901767  autor: userTOR
 27 gru 2016, 09:16
Nie wiem jak Wam, ale mi poczynania Obsługi forum foulPlay, przypominają działania eSBecji z czasów PRL.
Operator, zamiast koncentrować się na 'zwalczaniu' przyczyn ciągłego (od lat) uskarżania się klientów, swoje siły skupia na pacyfikowaniu tych, którzy przy każdej sposobnościi, wytykają operatorowi, notoryczną nieudolność, krętactwa, czy wręcz oszustwa.

I już tak tytułem żartu ... tak wyglądają życzenia świąteczne od foulPlay - https://youtu.be/W4cryF4xhJg?t=776
Ostatnio zmieniony 27 gru 2016, 14:43 przez userTOR, łącznie zmieniany 3 razy.

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901770  autor: SACZI
 27 gru 2016, 09:46
Zastanawiam się, po co kopać się z koniem ... ?
Skoro jest tak źle, to dlaczego nie zmienicie sieci?
Ja ze swoim prywatnym numerem w Play wytrzymałem 1,5 m-ca i nawet niższe ceny mnie nie zatrzymały w sieci.
Teraz mam prepaida w tej sieci, ale ja go nie używam. Gdybym ja miał być użytkownikiem, pierwsza rzecz, jaką robię to przeniesienie do innego operatora.

Zaś sam fakt "cenzurowania" forum pozostawiam bez komentarza.
Ja trochę pisałem na forum Plusa i za krytyczne wypowiedzi dostałem upomnienia od moderatorów. Wątki o aneksach umów, to też pozoranctwo pod publiczkę.
To samo z BOA - kopiuj/wklej odpowiedzi, odsyłanie do sądu polubownego lub UKE, oni nigdy winni nie są, tylko użytkownik.
Najbardziej odpowiadało mi BOA Ery/T-Mobile. Odpowiedzi na zgłoszenia załatwiali krótko i bez owijania w bawełnę - "jest tak i tak, nie planujemy inwestycji w tej miejscowości, ma pan takie i takie możliwości poprawy jakości usługi".
 #901806  autor: userTOR
 27 gru 2016, 14:15
Wiesz, nie ma możliwości na "trzy, cztery" wyprowadzenie wszystkich numerów.
Proces oczywiście zacząłem, ale jeszcze muszę się z nimi po użerać.

p.s.: foulPlayowa "eSBecja", ponownie zablokowała mi PW :)

Przestrzegam przed foulPlay.
 #901826  autor: Dorotea
 27 gru 2016, 15:20
SACZI pisze:Skoro jest tak źle, to dlaczego nie zmienicie sieci?
Użytkuję telefonię VoiP i komórkową od innych operatorów więc nie muszę się specjalnie śpieszyć, zwłaszcza, że obecnie w Play mają duże problemy z przenoszeniem numerów, ludzie zamiast czekać 24h czekają kilkanaście dni.

userTOR, w wątku: https://forumplay.pl/showthread.php/422 ... %9B-zasady zapanowała wymowna cisza.
 #901836  autor: userTOR
 27 gru 2016, 16:14
Dorotea pisze:(...)
Play mają duże problemy z przenoszeniem numerów, ludzie zamiast czekać 24h czekają kilkanaście dni.
(...)
...a jak już się (powiedzmy)... 'uda' - czego od lat tego nie naumieli się jeszcze poprawnie zrobić - to są problemy z dodzwonieniem się pod ten 'przeniesiony' numer. :?:

A co te 'biedne żuczki' mają/mogą odpisać (??)
Zakopali się sami, jak 'żuczek w gnoju' i za nic nie wychylą się przecież sami na powietrze.
Może pan rzecznik coś 'na wesoło' skwituje (?)
czesacz;391722 pisze:Rzecznik zaraz to na wesoło wyjaśni na blogu, a całe kółko wzajemnej adoracji będzie mu biło brawo.
@czesacz ma swoje powiedzonka ... :lol:

@Dorotea, zaglądam tam oczywiście i nawet to (kilka postów wyżej) porównanie do eSBecji, także umieściłem i nie mogę pojąć, dlaczego nie przeszło cenzury (??) ;-)

Przestrzegam przed foulPlay.
 #903905  autor: jurak
 06 sty 2017, 20:06
Wrzucę swoje 3 grosze do tematu.
Po 1. P4Y jest totalnie niepotrzebny, bo obowiązkiem play'a jest zająć się sprawą. P4Y pełni rolę "uspokajacza" i jak już zostało napisane przez autora tego tematu - robi klientowi złudną nadzieję.
Po 2. przekraczanie terminów 30 dniowych reklamacji nadaje się do UKE i każdy, kto ma zwłokę chociaż 1 dzień powinien to zgłosić. Dziwie się, że Play jeszcze nie dostał kary za praktyki, jakie stosuje.
Po 3. Skoro Play r*cha klientów, to po co się żalić? Wyr*chaj kliencie Play i odejdź. Play obecnie nie jest w żaden sposób konkurencyjny. Chyba że danemu klientowi żal dupę ściska o jakieś grosze.