@gregrin - jaki to problem pomogli Tobie rozwiązać na forum play? Jak włączyć pakiet? A może wyłączyć?
Przeczytaj wątek, który wrzuciłem. Czy pracownicy bok albo forum coś pomogli temu klientowi? Nie mów i niech nikt mi nie mówi, że wyłączenie jakiegoś pakietu, który włączył mu jakiś niekompetentny pracownik, to jakaś niemożliwa do wykonania wyższa technologia telekomunikacji. Albo, że rozwiązanie umowy z kilkoma numerami na podstawie jednego zlecenia, jest możliwe dla kilku, a dla jednego nie.
Że jedyne co na temat tylu argumentów i wypowiedzi klienta pracownik operatora może powiedzieć tylko, że jest mu przykro. Klienta nie powinno obchodzić, czy pracownikom jest przykro, czy się cieszą z kłopotów, nerwów i strat, które mu przysporzyli.
Uważasz, że klient ma w sytuacji takiej kompletnej bezczynności operatora, na brak kompetencji jego pracowników, ma bezemocjonalnie relacjonować? Do pewnego momentu to się udaje. Ale jak widzisz, że na żywca złodziej z ciebie szydzi, to nerwy puszczają.
Widziałeś kiedyś na żywo kradzież? Widziałeś w takiej sytuacji brak emocji u osoby okradzionej? Raczej wówczas emocje są nieuniknione. A widziałeś wówczas emocje u złodzieja? Wątpię. Zimne wyrachowanie. Tak jest na forum play. Wnerwieni oszukiwani klienci i bezemocjonalni, bez wstydu, bez chęci pomocy pracownicy operatora...
Gregrin pisze:Nozaki pisze:No ale to się nie podobało... Za to "załóż zgłoszenie, a przekażę je..." w ciemną du.ę chyba. To ich slogan firmowy na forum. XD
No i dziwisz się ze cie zbanowali ?? W każdym wątku wskakujesz "forum jest bez sensu" i masz pretensje ze uznają to za spam albo jakąś nagonkę konkurencji ??
Pomijam fakt ze mi napisanie posta na forum play rozwiązało problem szybciej niż zabrali się za to w reklamacji to posty kończone w stylu "play to najgorsza siec" "era była najlepsza" pokazują ze autor jest jakimś wichrzycielem albo stracił panowanie nad sobą (delikatnie mówiąc odszedł od tematu) i nie ma sensu z kimś takim rozmawiać czasami nawet w przypadku gdy pierwsza cześć postu była rzeczowa (co raczej nigdy się nie zdarza)...
Rozumiem ze maja tam swoje za uszami ale jeśli mamy problem to trzeba go merytorycznie przytoczyć a nie pisać swoje żale, ogólniki czy lamenty...
Nie będę się tutaj odnosił do konkretnych wątków/problemów bo każda sytuacja jest inna ale napisze wam tylko ze posty nie są na poziomie wiec nie dziwi mnie taka reakcja moderatorów.
https://forumplay.pl/showthread.php/460 ... %B3w-Barei!
Kolejny przykład, okradania klienta na żywca. Bezczelność na max. Uznana reklamacja i bezczelne domaganie się pieniędzy. Przecież po uznanej reklamacji powinien być koniec problemu. W play one dopiero się zaczynają.
Zgłoszenia to strata czasu. Tak jak pisanie na forum. Pisanie na forum ma jedynie zaletę upublicznienia postępowania tego operatora. Rzecznik konsumenta. Uokik. UKE. Pozew zbiorowy.