Widzisz Gregrin, ja tak samo wlasnie mysle, bo to co piszesz jest LOGICZNE...i tak w zasadzie powinno być ! Powinny byc procedury, ale ich nie ma, bo kogo to obchodzi, a po co Virgin ma sobie tym zawracac glowe, skoro takich przypadkow jak moj, jest promil z całego grona użytkowników sieci Virgin...
Chetnie napisałbym do UKE, ale jak napisal kolega bolek2004 - przeciez moglem sobie sprawdzic waznosc konta...a ja Ci mowie, ze to NIESTETY nie te czasy, kiedy czlowiek siedzial z komorka 24h na dobe, gral w gierki, sprawdzal stan konta 10 razy dziennie i probował wpisywać wszystkie możliwe kody operatora...no ale pewnie 15-latki tak ciągle mają
Chetnie napisałbym do UKE, ale jak napisal kolega bolek2004 - przeciez moglem sobie sprawdzic waznosc konta...a ja Ci mowie, ze to NIESTETY nie te czasy, kiedy czlowiek siedzial z komorka 24h na dobe, gral w gierki, sprawdzal stan konta 10 razy dziennie i probował wpisywać wszystkie możliwe kody operatora...no ale pewnie 15-latki tak ciągle mają