DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #852881  autor: justicef
 25 lut 2016, 20:03
Widzisz Gregrin, ja tak samo wlasnie mysle, bo to co piszesz jest LOGICZNE...i tak w zasadzie powinno być ! Powinny byc procedury, ale ich nie ma, bo kogo to obchodzi, a po co Virgin ma sobie tym zawracac glowe, skoro takich przypadkow jak moj, jest promil z całego grona użytkowników sieci Virgin...

Chetnie napisałbym do UKE, ale jak napisal kolega bolek2004 - przeciez moglem sobie sprawdzic waznosc konta...a ja Ci mowie, ze to NIESTETY nie te czasy, kiedy czlowiek siedzial z komorka 24h na dobe, gral w gierki, sprawdzal stan konta 10 razy dziennie i probował wpisywać wszystkie możliwe kody operatora...no ale pewnie 15-latki tak ciągle mają :) :)
 #853133  autor: Gregrin
 26 lut 2016, 21:33
To ja jeszcze doleje oliwy do ognia. Dzis dostałem maila od MVNO z Austrii ze od roku nie doładowywałem konta i numer został wyłączony. Jednocześnie informują mnie ze jeśli jednak chce go dalej używać to mam doładować konto. Po 6m-cach reaktywacja niestety nie będzie już możliwa.
Nie muszę pisać ze to jest dokładnie takie postępowanie które podpowiada logika a na które wpada prosty użytkownik i pisze o tym parę postów wcześniej.
Jak widać, da się zrobić to logicznie. Po co numer w polskich sieciach wisi nieefektywnie niedostępny dla potencjalnie chętnej osoby ?? Nie wiem. Nie rozumiem tez po co robią takie trudności.
 #853138  autor: DanielR
 26 lut 2016, 22:23
No i co? VM również po upływie 12 miesięcy informuje o dezaktywacji usług wychodzących SMS-em. Wiem, bo akurat mnie o tym poinformowano. I jest jeszcze (zgodnie z regulaminem) aż DWA miesiące od tego momentu na doładowanie konta, w okresie ważności numeru na usługi przychodzące.
Wystarczyło JEDYNIE DWA RAZY W ROKU, np. 1 stycznia i 1 lipca (ewentualnie w pierwszych dniach stycznia i lipca) sprawdzić stan konta, co zajmuje - GÓRA 2 x po 15 sekund w roku (łącznie z ewentualnym znalezieniem kodu w książce telefonicznej) :!:
To jest właśnie odpowiedzialne postępowanie ze strony użytkownika. Natomiast dziecinnym jest głupie tłumaczenie o "braku czasu". Na to nie potrzeba całego dnia i wielokrotnego wklepywania krótkich kodów, jak to teraz bzdurnie twierdzi Pan justicef. Jeśli ktoś nie jest wstanie wykonać tak prostej czynności zajmującej dosłownie chwilkę, a numer jest dla niego podobno aż tak ważny, to niech może w ogóle zrezygnuje z komórki. :smt102 :smt104

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #853145  autor: Gregrin
 26 lut 2016, 23:45
Nie oceniajmy tu użytkownika. Moim zdaniem każdemu zdarzyło się kiedyś zapomnieć/przeoczyć coś ważnego i nie powinno to mieć tak "sakramentalnych" skutków. Wyobrażacie sobie ze spóźniliście się o parę dni za ratę kredytu za jakaś rzecz i ja wam zabierają ?? No chyba nie.
Ja uważam ze bezsensowne jest trzymanie numeru w próżni. Jak widać można mieć to zrobione w logiczny sposób. Może u nas tez powinna być taka możliwość ?
 #853146  autor: DanielR
 27 lut 2016, 00:22
Co do rozwiązania zastosowanego w austriackim MVNO, może być. Mnie to ani ziębi, ani grzeje. Zwyczajnie jeszcze jedna droga powiadomienia. Tyle, że pewnie zaraz ktoś by się żalił, że nie dostał (tym razem) maila nie SMS-a. Albo może niechcący znalazł się gdzieś w usuniętym SPAMie i również został przeoczony...
No ludzie. Sieć daje Wam ponad rok na ewentualne przedłużenie ważności numeru i okazuje się, że teraz to najwidoczniej dla niektórych "zbyt długi okres", bo zapominają by to zrobić. Jak kiedyś był "przymus" tych minimum 16,66 zł ma miesiąc, to przynajmniej starali się pilnować terminu doładowania. Teraz RWK jak widać ich "rozleniwia". Echhh… :)

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #853151  autor: Gregrin
 27 lut 2016, 01:43
DanielR pisze:No ludzie. Sieć daje Wam ponad rok na ewentualne przedłużenie ważności numeru
Ale zauważ ze co innego to przeoczenie sms'a a co innego zauważenie ze numer nie działa i możliwość jego włączenia a kompletny brak. To jak przeoczyć rachunek za światło a wyłączenie światła i montaż nowego licznika ;)
DanielR pisze:Teraz RWK jak widać ich "rozleniwia". Echhh… :)
Moze i tak ale tez bardziej pędzimy i łatwiej przeoczyć jak by się wydawało błahe kwestie. No i technologia powinna nam ułatwiać ;)
 #853257  autor: asdaf
 27 lut 2016, 16:47
Dla autora jego numer "jest ważny" ale jednocześnie nie wykonał nawet jednego połączenia wychodzącego przez cały miesiąc? Napisałem miesiąc bo tyle mija od zablokowania połączeń wychodzących a całkowitym wyłączeniem numeru (formalnie) i gdyby w tym czasie próbował zadzwonić i nie byłoby to możliwe, to zapewne podjąłby jakieś działania aby taką sytuacje wyjaśnić. Dziwnie to wygląda. Oczywiście jestem za tym aby taki numer "zawieszony" był do odzyskania przez dotychczasowego właściciela w ciągu np. 8 miesięcy (rok to za dużo).
 #953286  autor: diretisima
 28 wrz 2017, 23:18
Witam

Mam identyczny problem . Virgin wyłączył mi usługę bez powiadomienia i braku możliwości odzyskania numeru , numer oczywiście służył do odbierania rozmów w telefonie jako druga karta i też miałem go od kilkunastu lat.

Czy udało się załatwić ten problem jakoś ?
 #953362  autor: Gregrin
 29 wrz 2017, 15:41
Ja bym dzwonił i pisał do virgin jakaś reklamacje/prośbę o włączenie numeru. Dodatkowo może warto napisać do UOKiK albo UKE, nie wiem dokładnie ale może coś pomogą.
Nie piszesz żadnych szczegółów ale z tego wynika ze wyłączyli ci zgodnie z regulaminem za nadużycia ?
 #953444  autor: jutek
 30 wrz 2017, 00:01
Raczej z powodu upływu terminu ważności karty i braku doładowań ("numer oczywiście służył do odbierania rozmów w telefonie jako druga karta").
 #954278  autor: PawlusG
 04 paź 2017, 21:11
Jeżeli numer był przeniesiony do Virgin i oni go już zwolnili do macierzystego operatora, to już nic nie zrobisz. Powiadomienia na pewno były, bo przysyłają wcześniej informację, że kończy się ważność konta. Musiałeś to przeoczyć, albo skasować SMSa.

:)
 #954548  autor: zwariowany.kurczak
 05 paź 2017, 21:18
jutek pisze:Raczej z powodu upływu terminu ważności karty i braku doładowań ("numer oczywiście służył do odbierania rozmów w telefonie jako druga karta").

rozumiem karta wygoda... ale rok o niej sobie nie przypomnieć? na przyszłość może Nju abo? jakakolwiek aktywność płatna co 6mc i masz numer zachowany, no pierwsze 3mc po 9zł, później tyle ile wydzwonisz, np. nadpłata 5zl i co kwartał "sms dla jaj" i masz spokój..

ok., jak odzyskać numer? chyba u każdego opa można mieć numer na życzenie za grubą kasę.. możesz co mc chodzić pytać w sklepie czy jest on osiągalny... np. w PLAY przy mnie do abonamentu sprzedawca recytował klientowi numery jakie mu może "klepnąć"

max http://www.speedtest.pl/test/191863174
 #954565  autor: PawlusG
 05 paź 2017, 22:27
W nju można sobie wybrać nr, obecnie oferują prefiks 690, ale można też próbować inne kombinacje, które się wpisuje samodzielnie (musi być prefiks Orange).

:)