DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #847905  autor: tytoos
 28 sty 2016, 21:36
Cześć,
nr abonamentowy, biznesowy, w Plusie. Aparat iPhone 6, iOS 8.4.1.
Gdy zajęty, dzwoniący słyszy komunikat:
"Abonent czasowo niedostępny, wyślij mu bezpłatną wiadomość SMS o treści:
- proszę o pilny kontakt - wybierz 1
- itd."
Wcisnąłem 1, wiadomość SMS dotarła na zajęty numer.
Wysłuchanie komunikatu nie jest za darmo, bo normalnie biegnie czas jak za połączenie.
SMS wygląda na bezpłatny - bo nie widać go w wykazie połączeń (Play).

Usunięcie wszystkich przekierowań przez ##002# nic nie daje. Na sztywno jest ustawione przekierowanie gdy zajęty na numer +48601100545.

Teraz sobie przypomniałem, że to już działa od jakiegoś czasu (tydzień-dwa).
Ktoś? Coś?

Pozdrawiam,
Maciek
 #848545  autor: arkadyt
 01 lut 2016, 14:02
Dołączam się do pytania. Nie można tego zmienić kodami ani z pozycji telefonu. Tym samym nie da się korzzystać z funkcji inteligentnego przekierowywania w telefonach Dual SIM.
Czy można w jakiś sposób wyłączyć to przekierowanie i zmienić na inne?
 #848744  autor: tytoos
 02 lut 2016, 13:35
Pozostaje 2601.
Ja bym zadzwonił ale nic nie wskóram, bo to służbowy telefon żony i nikt ze mną nie będzie gadał. A z osobą odpowiedzialną za temat są chwilowe problemy.
 #849186  autor: Lucyna25
 04 lut 2016, 06:33
Cześć,
Myślałam ,że ten problem tylko mi spędza sen z powiek
Usługa Notka Sms w Plusie , skąd się wzięła???? Do tej pory taką usługe miał Play
i włączył ją swoim klientom bez ich wiedzy i zgody,dopiero jak sprawa nabrała rozgłosu to
Play udostępnił jakieś kody żeby można było to wyłączyć.
Ja wczoraj cały wieczór walczyłam z konsultantami z BOK i nic
upierają się,że to nie jest ich usługa i mam sobie sama radzić .
Telefon mam od tygodnia i zaraz po aktywacji karty sim usługa była aktywna na telefonie,
mam też drugi telefon w plusie kupiony w tamtym roku i na tamtym tego nie ma
Czyżby Plus robił coś za naszymi plecami, bo skoro my tego nie uruchomiliśmy, oni mam tego nie włączyli to skąd ???
 #849247  autor: tytoos
 04 lut 2016, 12:46
A jakie Wy macie taryfy?
Bo w biznesie to trochę słabo wyglada. Zamiast sygnału zajętości u prezesa zabawa w "wybierz sie komunikat SMS i zapłać za tę zabawę"...
 #849249  autor: tytoos
 04 lut 2016, 12:51
A to jest pojedyncza aktywacja, czy jakaś grupa?
 #849253  autor: Lucyna25
 04 lut 2016, 13:30
Dziś jeszcze raz dzwoniłam do BOK i tym razem konsultant chociaż nie udawał że nie wie o jaki problem chodzi, bo wczoraj wpierali mi że sama musiałam zainstalować jakąś aplikacje i kazali przywrócić na telefonie ustawienia fabryczne. Oczywiście wyczyściło mi cały telefon z danych a problem dalej pozostał. Dzisiaj powiedziałam że nie odpuszcze bo telefon przyjechał do mnie już z tą usługą więc nie mogłam jej sama ustawić.
W BOK powiedzieli że technicy pracują już nad rozwiązaniem problemu i konsultant obiecał zablokować mi tę usługe ,ponoć ma zostać zablokowana do godź 24 , sprawdzałam i jeszcze działa :(
Prosili żeby zgłaszać do nich nr telefonów które mają z tym problem
 #849515  autor: arkadyt
 05 lut 2016, 15:02
Dostałem taką odpowiedź.
"Chciałbym poinformować, że dezaktywację usługi Notka SMS można dokonać poprzez wysłanie SMS o treści: DEAKT NSMS pod bezpłatny numer 2601."
Wysłałem takowego smsa ale na razie nie ma zwrotnej informacji. Poczekamy.
 #849655  autor: tytoos
 06 lut 2016, 12:58
Dostałem potwierdzenie o treści: Zlecenie zostało przyjęte. Usługa notka SMS będzie nieaktywna od jutra. Plus

Zatem do jutra! :)
 #849658  autor: arkadyt
 06 lut 2016, 13:17
A ja dopiero dziś dostałem sms o treści: Twoje zgłoszenie zostało przyjęte do realizacji.
I jak na razie nic :(
 #849707  autor: Lucyna25
 06 lut 2016, 20:00
Czuje się oszukana, zlecenie przyjęli, usługe obiecali zablokować do godź 24 i
od rana miała już nie działać na 100%. Tak powiedzieli
Działa do dziś i jak zadzwoniłam zapytać o co chodzi i dlaczego notka sms nadal działa
to usłyszałam tylko że mogą mnie przeprosić że ktoś udzielił mi błędnych informacji i mam czekać bo może kiedyś technicy to wyłączą ale kiedy to nie wiadomo.
Dziwne ,że potrafili to uruchomić a teraz muszą pracować nad tym jak to wyłączyć
 #849728  autor: muchakk
 06 lut 2016, 22:46
Ja to bym złożył reklamacje. Takie uruchamianie usług bez wiedzy klienta jest totalnie nie poważne...
 #849750  autor: Lucyna25
 07 lut 2016, 09:38
Masz racje muchakk, myślałam o tym żeby złożyć reklamacje tylko na jej rozpatrzenie
Plus ma aż 30 dni (ale może warto czekać)
Wczoraj w Bok-u powiedzieli że problem powstał w styczniu jak zrobili modernizacje starej poczty głosowej i teraz mamy taką nową , lepszą ich zdaniem wersje poczty, tylko dlaczego nikt nas klientów nie zapytał czy chcemy taką usługe na stałe, bo wyłączyć się tego nie da
Nie do pojęcia jest to ,że nie moge sama zadecydować czy chcę mieć taką poczte w telefonie czy nie.
Myśle że Plus bierze nas na przetrzymanie i czeka ,że albo zrobi się z tego głośna afera i w końcu to wyłączą albo ludzie przestaną dzwonić i pytać, wszystko ucichnie i notka sms zostanie (a właśnie na to liczą)
Cały czas jak dzwonie to mówią że to problem globalny
 #849811  autor: tytoos
 07 lut 2016, 16:36
U mnie nic się nie zmieniło, więc ponownie wysłałem DEAKT NSMS na 2601 i dostałem w odpowiedzi:
"Usługa jest już aktywna"

Tyle to i ja wiem...
 #849812  autor: arkadyt
 07 lut 2016, 16:44
Zrobiłem to samo. Ponownie wysłałem SMS i też "Usługa jest już aktywna".
Jakaś porażka.
 #849814  autor: Lucyna25
 07 lut 2016, 16:59
Ja już nawet nie licze na to że nam to wyłączą :(
Żałuje tylko ,że przeszłam do Plusa , ciekawe jest to że tylko na niektórych numerach w Plusie jest ta usługa aktywna bo na drugim numerze w Plusie tego nie mam
 #849816  autor: goldenmen
 07 lut 2016, 17:15
cackacie sie wystarczy naprodukować reklamację ale żeby było uciąazliwe dla operatora to minimum 1 dziennie wystarczy kopiuj wklej zrobic, zmienic date godzine zdarzenia i wpisać kwotę odszkodowania conajmniej 100zł. Wtedy maja roboty sporo jak tych reklamacji bedzie ogromna ilosć a ustrawowy termin jest 30 dni nie wyrobią się z terminie .Dodatkowo muszą odpowiedzieć listem poleconym chyba ze 100zł zapłacą klientowi. policzcie jakie to beda koszty jak reklamacji ludzie naprodukują myślę że szybko wyłaczą upierdliwym klientom usługę.
 #849829  autor: muchakk
 07 lut 2016, 19:01
Ja mam tel w Plusie, taryfa biznesowa i tego problemu nie mam.. Z tym, ze ja nie używam poczty głosowej i mam włączone połączenie oczekujące...