DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #719115  autor: PannaCotta
 21 maja 2014, 14:46
jeszcze takiego czegoś nie zaobserwowałam a niektóre rozmowy przekraczają lekko 3h.

 #719178  autor: perun
 21 maja 2014, 20:24
Z ciekawości sprawdziłem 3x. W Virgin Mobile (tez w pewnym sensie PLAY) przerywa rozmowe wychodzącą po 2 godzinach.

 #719217  autor: ra-v
 21 maja 2014, 22:48
Rozmowy ponad 3-godzinne na Play działają poprawnie od ok 2 lat, czyli do czasu gdy takie prowadzę.

Mobilnie: iPhone 4 8 GB (Play) / Nokia 6310i (Orange) / LG Cookie (Play)
Internet: ZTE MF821+TL MR3420v2 (T-Mobile) / Huawei E1752C (Aero2)

 #719269  autor: marson
 22 maja 2014, 09:31
ciekawy pisze:a T i Heyah po jakim czasie przerywa połączenie wychodzące do innej sieci ?
Jakiś czas temu przerywało po 1h T-mobile>orange

 #719331  autor: Kryniczanin
 22 maja 2014, 12:21
W niedzielę miałem 3 godzinną rozmowę do Plusa z Play 4.0 unlimited. Nie przerywa.

 #725096  autor: goral2099
 14 cze 2014, 00:41
Dziś przerwało mi połączenie Play->Play po 119 minutach. Oba numery abonamentowe.

 #727105  autor: Adrian1982
 23 cze 2014, 16:03
a czym to jest spowodowane?

 #727178  autor: KC-KARLOS
 23 cze 2014, 20:45
Adrian1982, wystarczyło przeczytać cały temat. Operator ze wzgledu na ograniczenie naużyć i obciążeniu sieci, zastrzega sobie ograniczyć czas połączeń po upływie ok. 120 minut.
Mi zrywa po 7,5 h (450 minut).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #727184  autor: ak00101111
 23 cze 2014, 21:12
Robienie z igły - widły.
Interwał 2 godziny a bywa dłuższy to sporo.
Operator P4 nie blokuję połączeń wychodzących, więc po chwili można wznowić połączenie.
Po prostu system P4 rozłącza tych "wiszących" (nie banuje tylko rozłącza ), aby umożliwić dostęp innym.

Typowe szukanie problemu na siłę.

 #727524  autor: KC-KARLOS
 24 cze 2014, 23:23
ak00101111, spoko, że tylko rozłącza. Lecz inni banują za zbyt długie połączenia lub ich zbyt dużą ilość - np. Orange.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #727726  autor: ra-v
 25 cze 2014, 22:49
Karlos20 pisze: Lecz inni banują za zbyt długie połączenia lub ich zbyt dużą ilość - np. Orange.
Spotkałem się na innych forach z tym, że w prepaidach Orange i Njumobile potrafili blokować nielimitowane rozmowy z powodu jakichś "pustych transmisji", mimo że rozmówcy prowadzili normalne rozmowy. Nie znam natomiast podstaw do takich blokad.

Mobilnie: iPhone 4 8 GB (Play) / Nokia 6310i (Orange) / LG Cookie (Play)
Internet: ZTE MF821+TL MR3420v2 (T-Mobile) / Huawei E1752C (Aero2)

Re:

 #1167980  autor: Burito
 14 mar 2024, 00:01
auvi pisze:
20 kwie 2014, 21:37
Bez sensu, nie?
Kiedyś poznałem człowieka, który wykorzystywał mnóstwo minut tylko po to, by móc mieć kontakt z żoną. Zasypiali przy telefonie i nie rozłączali się, choćby dlatego, że jak jedno się zbudzi to słyszy oddech śpiącego drugiego przez telefon. Dlaczego nie, pytam? Skoro człowiek ma taką potrzebę? Mnie to akurat urzekło, że ktoś w ten sposób korzysta z telefonu... Ale to było chyba w Orange... Faktycznie człowiek powiedział mi, że na delegacji, gdy kładzie się do łóżka to z telefone przy uchu i nie rozłącza się z żoną.
A taki durny Play to ogranicza. Skoro za to płaci, to dlaczego nie?
Ja znam takie osoby :) Chciałbym zapytać czy mógłbym aktywować taką opcję, żeby rozmowy były automatycznie rozłączane np. po 2 godzinach ?