W teorii jest tak:
Tryb DAY – gdy Klient przy składaniu wniosku NP u Biorcy wskazuje konkretny
termin Przeniesienia Numeru, przy czym:
dla sieci ruchomej (tj. numery niegeograficzne w sieci ruchomej) – może
to być jeden dzień liczony od dnia wygenerowania komunikatu E03, ale
nie może to być termin wcześniejszy niż wnioskowany przez Biorcę i nie
może być to termin przekraczający 120 dni kalendarzowych od daty
wygenerowania komunikatu E03
dla sieci stacjonarnej (tj. numery geograficzne i niegeograficzne w sieci
stacjonarnej):
gdy realizacja przeniesienia jest powiązana z Usługą Hurtową po
stronie Biorcy - może to być termin minimum 7 Dni Roboczych
liczonych od dnia wygenerowania komunikatu E03 (nie wcześniej
niż termin wnioskowany przez Biorcę i maksymalnie 120 dni
kalendarzowe od daty wygenerowania komunikatu E03 i
maksymalnie termin nie przekraczający 120 dni kalendarzowych od
daty wygenerowania komunikatu E03), przy czym data realizacji
Przeniesienia Numeru nie może przypadać na sobotę, niedzielę lub
dzień świąteczny,
gdy realizacja przeniesienia nie jest powiązana z Usługą Hurtową
po stronie Biorcy - 1 Dzień Roboczy liczony od daty
wygenerowania komunikatu E03 (nie wcześniej niż termin
wnioskowany przez Biorcę i maksymalnie 120 dni kalendarzowe od
daty wygenerowania komunikatu E03 i maksymalnie termin nie
przekraczający 120 dni kalendarzowych od daty wygenerowania
komunikatu E03), przy czym data realizacji Przeniesienia Numeru
nie może przypadać na sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny.
W trybie END - z końcem okresu wypowiedzenia
W trybie EOP - wraz z czasem zakończenia umowy