DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 70 z 71
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
 #1165635  autor: IC_Current
 08 lut 2024, 07:58
Nie wprowadzą, bo przynajmniej tym dużym zależy żeby było trudno. Wide Play, gdzie nawet kurierem nie przeniesiesz numeru na kartę. Masz się pofatygować, pogłówkować to może zmienisz zdanie i weźmiesz abonament. Albo przyjdziesz do salonu, gdzie Cię zmanipulują. Znowu wide Play, gdzie już abonament podpiszesz przez kuriera.
 #1166473  autor: Sinpelo
 18 lut 2024, 10:40
O co chodzi z przeniesieniem numeru w salonach orange?

Różne wymówki słyszałem (nie mają uprawni3n, tylko przez internet), ale ostatnio konsultsnt mi powiedział że nie przeniesie mi numer w weekend bo nikt na czacie nie zalozy mi subkonta(wtf) I zaprasza w poniedziałek.

O co chodzi?
 #1166478  autor: babciagienia1p
 18 lut 2024, 11:07
@Sinpelo
Dostali wolną rękę w ściemnianiu.
Ostatnio usłyszałam, że koleś nie potrafi przenieść w wewnętrznym systemie, bo krótko pracuje, tylko może mi przenieść przez internet i kurier przywiezie kartę do domu...
 #1166487  autor: Remington
 18 lut 2024, 12:40
Remington pisze:
16 lip 2023, 16:09
@msnet pytał pod koniec czerwca w Biurze Prasowym Orange i uzyskał odpowiedź, że w każdym salonie można zlecić przeniesienie numeru do prepaida.

Czyli trzeba składać skargi jeśli gdzieś odmawiają.
 #1166489  autor: darekka
 18 lut 2024, 12:46
Trzeba jak nabardziej składać na takie salony skargi choć ja musze pochwalić swój lokalny salon Orange za bezproblemowe przeprowadzanie procesów MNP na miejscu bez ściem i bajerowania.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1166503  autor: IC_Current
 18 lut 2024, 15:00
Remington pisze:
18 lut 2024, 12:40
Remington pisze:
16 lip 2023, 16:09
@msnet pytał pod koniec czerwca w Biurze Prasowym Orange i uzyskał odpowiedź, że w każdym salonie można zlecić przeniesienie numeru do prepaida.

Czyli trzeba składać skargi jeśli gdzieś odmawiają.
Skoro to taka plaga się robi, to może trzeba zacząć brać od pracownika salonu potwierdzenie na piśmie że "nie da się". Ciekawe który się pod tym podpisze.
Potem z takim pismem (zresztą bez dokumentu też można) skarga na działania operatora do UOKIK.
 #1166532  autor: HappyBoy
 19 lut 2024, 00:30
W Orange nawet proste wydanie karty Flex to problem... bez dowodu, sprawdzenia klienta i wciskania abonamentu karty nie dostaniesz.
A w innym wydają bez problemu.
 #1166533  autor: KC-KARLOS
 19 lut 2024, 00:48
HappyBoy: karty SIM Flex są dostępne od ręki w salonie, bierzesz i nic nie gadasz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1166637  autor: IC_Current
 20 lut 2024, 07:55
No właśnie różnie z tą dostępnością jest.
Na Podhalu w salonach zazwyczaj jest tylko wystawka Flex z pustą półką lub jedną kartą. Chcesz dwie lub więcej, to musisz poprosić pracownika. Oczywiście nigdy w żadnym salonie ani mi ani nikomu znajomemu nie robili problemów (a już na pewno nie typu sprawdzanie dowodu, czy naciąganie na abonament). Jednak parę minut trzeba postać, aż pracownik dokończy obsługę poprzedniego klienta, przejdzie na zaplecze po karty, zeskanuje kody i coś odkliknie w systemie zanim zaniesie je na wystawkę czy da do ręki.
 #1166638  autor: HappyBoy
 20 lut 2024, 08:30
Karlos20 pisze:
19 lut 2024, 00:48
HappyBoy: karty SIM Flex są dostępne od ręki w salonie, bierzesz i nic nie gadasz.
Byłem w trzech punktach i na wystawie kart Flex nie widziałem.
Za każdym razem pracownik musiał iść na zaplecze po kartę.
Tylko w jednym pracownik poszedł na zaplecze i wydał kartę bez zbędnych pytań.
 #1168146  autor: Sinpelo
 16 mar 2024, 18:59
Czy złożenie wniosku w salonie w celu przeniesienia numeru np w piątek po 18 spowoduje że nuner się przeniesienie na sobotę?

Jest godzina 19, kinelo 24h od złożenia wniosku i cisza żadnego smsa czy wiadomości nie dostałem za wyjątkiem informacji że do mojego obecnego operatora wpłynął wniosek o przeniesienie numeru...

Może jakaś awaria?
 #1168149  autor: HappyBoy
 16 mar 2024, 19:13
SMSa z datą zwolnienia numeru dostaniesz najprawdopodobniej w poniedziałek.
Jak dobrze pójdzie to we wtorek nastąpi migracja numeru do nowego operatora :)
 #1168152  autor: Remington
 16 mar 2024, 19:42
Informacja jest prawidłowa - 8h dla FNP i 4h dla MNP.

Ale ich przekroczenie niczego nie powoduje poza prawem biorcy do „interwencji”. Dopiero 30 dni bez reakcji zamyka proces. W praktyce, niektórzy operatorzy zwlekają z odpowiedzią do poniedziałku.
 #1168787  autor: babciagienia1p
 27 mar 2024, 18:48
Orange
Numer tymczasowy. Właściwe przeniesienie wyznaczone na maj 2024. W "podsumowaniu" (aplikacja www) widzę następujący komunikat:
Aktywuj numer do 19 kwietnia 2024 r. Wystarczy, że włożysz kartę SIM i włączysz urządzenie. Jeśli tego nie zrobisz, usuniemy numer z Twojego konta i nie będzie możliwości jego przywrócenia.
Czy to znaczy, że w przypadku wyznaczenia długiego terminu przeniesienia obowiązuje jakiś termin na aktywację numeru (31 dni od odbioru karty SIM)?
Czy przeniesienie dojdzie do skutku, jeśli nie aktywuję numeru tymczasowego w terminie wskazanym w komunikacie?
Ostatnio zmieniony 27 mar 2024, 19:49 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1168788  autor: zulu144dwa
 27 mar 2024, 19:00
babciagienia1p pisze:
27 mar 2024, 18:48
Numer tymczasowy. Właściwe przeniesienie wyznaczone na maj 2024. W "podsumowaniu" (aplikacja www) widzę następujący komunikat:
Aktywuj numer do 19 kwietnia 2024 r. Wystarczy, że włożysz kartę SIM i włączysz urządzenie. Jeśli tego nie zrobisz, usuniemy numer z Twojego konta i nie będzie możliwości jego przywrócenia.
Czy to znaczy, że w przypadku wyznaczenia długiego terminu przeniesienia obowiązuje jakiś termin na aktywację numeru (31 dni od odbioru karty SIM)?
Czy przeniesienie dojdzie do skutku, jeśli nie aktywuję numeru tymczasowego w terminie wskazanym w komunikacie?
W zasadzie to posty powinny być przeniesione do tematu z przenosinami.
Komunikat dotyczy numeru tymczasowego a nie fizycznej SIM-ki.
Numer docelowy powinno dać się aktywować później.
Komunikaty-informacje są standardowe i może to trochę inaczej działać w konkretnym przypadku.

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
  • Strona 70 z 71
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71