DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 3 z 241
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 241

 #483550  autor: play4you2
 21 cze 2011, 10:54
kuwejt pisze:P4U, przegapiłeś trochę pytań/zagadnień z końcówki poprzedniego tematu :/ -->
Przyznam szczerze, że je czytałem, ale jak zauważyłeś, wspomniałem w tym wątku, w pierwszym poście, że jeżeli pewne kwestie nadal wystepują, to poprosiłem o ich przedstawienie już w tym wątku, żeby nie "kopiować" spraw, które być może są już nieaktualne. Tak więc, jeżeli ktoś ma pytania na które nie odpowiedziałem w zamkniętym wątku a są nadal aktualne, proszę o ich ponowne zamieszczenie.
kuwejt pisze:p4u czy jest jakakolwiek szansa, że w najbliższym czasie w play online na karte dostępna będzie usługa wysyłania sms? Czym podyktowany jest jej brak?
Niestety, jest to pytanie z zakresu marketingu i ofert, tak więc nie mogę udzielić na nie odpowiedzi, ze względu na Tajemnicę Telekomunikacyjną. Zapewniam Cię jednak, że jak pojawią się nowe Oferty, najszybciej o nich dowiesz się na blogu naszego rzecznika.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483604  autor: user_delete19
 21 cze 2011, 14:15
właśnie 'dostałem' telefon od play z super ofertą. problem:
- na numer stacjonarny którego play nie podawałem;
- wiadomość automatyczna

o ile pierwsze wykorzystywane jest przez wszystkich sprzedawców garków z włosia z wielbłąda do masażu, tak frapuje mnie druga rzecz -- czy PT nie zabrania stosowania komunikatów automatycznych?

 #483608  autor: play4you2
 21 cze 2011, 14:25
wojciech pisze:- na numer stacjonarny którego play nie podawałem;
Niekoniecznie musiałeś podawać go Play. Mogłeś podać innej firmie, z którą współpracujemy a ta firma w oparciu o Twoją zgodę reealziuje konkretne zlecenia lub po prostu "sprzedałeś" gdzieś swoje dane, które zostały przekazane nam, do celów marketingowych. Generalnie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, masz prawo do informacji, skąd i na jakiej podstawie są te dane. W tym celu nalezy wysłać pismo z prośbą o złożenie wyjaśnień, podając szczegółowe informacje dotyczące sprawy.
wojciech pisze:czy PT nie zabrania stosowania komunikatów automatycznych?
Nie, jest to komunikkacja IVR i jest stosowana w marketingu sprzedaży. Reguluje to Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Link do Ustawy ---> http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0271.htm

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483619  autor: user_delete19
 21 cze 2011, 14:44
play4you2 pisze:Niekoniecznie musiałeś podawać go Play.
Tak, został wieeeki temu opublikowany w 'ksiażce telefonicznej' (bo wtedy było opt-out zamiast aktualnego opt-in) i wystarczy wygrzebać starą książke i można dzwonić... cudownie co nie?
play4you2 pisze: tym celu nalezy wysłać pismo z prośbą o złożenie wyjaśnień, podając szczegółowe informacje dotyczące sprawy.
można via zgłoszenie play24? :>

 #483640  autor: play4you2
 21 cze 2011, 16:08
wojciech pisze:Tak, został wieeeki temu opublikowany
Rozumiem, że możesz nie przypominać sobie takiej sytuacji, niemniej jednak uwierz mi, że wystarczy nawet twoja zgoda np. w TP na przekazywanie tych danych innym podmiotom i na tej podstawie już mozemy uzyskać Twój numer telefonu. Nie ma co zresztą dywagować, takie informacje są do sprawdzenia.
wojciech pisze:można via zgłoszenie play24? :>
Niestety, zgodnie z Ustawą, Art. 32, takie zapytanie nalezy zgłaszać tylko i wyłącznie pisemnie, na adres korespondencyjny. Nie zapomnij zamieścić w pismie oprócz samego zapytania, również swojego numeru PESEL (wymóg ustawowy). Na odpowiedź w tej kwestii również korespondencyjnie (wyłącznie), mamy 30 dni od daty otrzymania zapytania.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483654  autor: playonline
 21 cze 2011, 17:04
P4Y - prosba, dzwoniono do mnie przed chwila (21.06.2011 o godzinie 16:37) na numer Play. Poprosilem w reklamacjach aby kontakt byl na numer zagraniczny, no chyba, ze zechcecie mi rekompensowac utracone zlotowki... Czy mozesz przekazac informacje?

 #483655  autor: Ranger
 21 cze 2011, 17:08
Mam taką sprawę - przedsiębiorca przenosi się od innego operatora (taryfa firmowa) do Play dla Firm. Umowa zostaje zawarta z wyprzedzeniem (około parędziesiąt dni) w salonie, przedsiębiorca wybiera dwie taryfy i dwa nowe telefony w promocyjnej cenie, wyczekując jednocześnie na przeniesienie dwóch numerów do Play (operator jest upoważniony do załatwienia tego w imieniu klienta). W międzyczasie przedsiębiorca chce aktywować trzeci numer (oba wcześniejsze numery nie są jeszcze przeniesione, ale umowa jest podpisana), który jest już w Play, tyle że na kartę. Aktywacja będzie dotyczyć samego abonamentu bez telefonu na dwa lata.

Proszę mi powiedzieć, czy taką sprawę załatwię od ręki w salonie, czy też obowiązuje tu limit aktywacji na firmę? Czy mógłby ktoś kompetentny wypisać takowe limity dla firm? Dostałem dwie różne informacje - w jednej pani mi napisała, że aby aktywować trzecią usługę, muszę opłacić kaucję lub poczekać 105 dni. Druga pani (o wiele bardziej rzeczowa) oznajmiła mi, że limit telefonów na przedsiębiorcę (1 osoba) wynosi 4: dwa abonamenty z telefonem i dwa bez niego. W tej sytuacji można aktywować trzeci numer bez telefonu bez niepotrzebnej zwłoki. To jak to jest? :)

Dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam!

 #483657  autor: qper
 21 cze 2011, 17:11
Play4you chyba podzialales coś w zgłoszeniu 32045801 ale problem nie został rozwiązany.
Zgłoszenia jeszcze nie zamknto ale już widzę za rozwiazanie problemu braku komunikatow lektora przyjęto ponowne włączenie notki SMS.

Wylaczenie notki powoduje brak komunikatów lektora.
Problem w tym ze SMS wylaczajacy notke powinien zmienić przekierowanie z numeru 790 998 729 na numer bez notki 790 998 725

Generalnie na wszystkich umerach Fresh tak to działa tylko nie na numerze dziadka.


Proszę cię pomóż żeby to definitywnie rozwiązać. Notki nie chcemy na tym numerze

 #483662  autor: play4you2
 21 cze 2011, 17:38
playonline pisze:Poprosilem w reklamacjach aby kontakt byl na numer zagraniczny, no chyba, ze zechcecie mi rekompensowac utracone zlotowki... Czy mozesz przekazac informacje?
Przykro mi, ale możemy kontaktować się wyłącznie na numery krajowe.
Ranger pisze:Proszę mi powiedzieć, czy taką sprawę załatwię od ręki w salonie, czy też obowiązuje tu limit aktywacji na firmę?
Generalnie jest tak, że rzeczywiście obowiązuje limit aktywacji, nawet jak 3 usługa to tylko Abonament bez telefonu. Niemniej jednak, Sprzedawca w Salonie może wystąpić w Twoim imieniu o umożliwienie zwiększenia zawarcia Abonamentu. Może to jednak potrwać 1 lub 2 dni robocze, no ale tu juz powinine ten Sprzedawca się z Tobą skontaktować, jak otrzyma informację, że np. może dokonac takiego działania. W kwestii kaucji to też jest prawda. W tym przypadku, jak wpłacisz kaucję, będziesz mógł tego samego dnia zawrzeć tą Umowę. Zwrot kaucji możliwy jest przynajmniej po 3 miesiącach, od daty wystawienia opłaty za 1 fv.
qper pisze:Play4you chyba podzialales coś w zgłoszeniu 32045801 ale problem nie został rozwiązany.
Przedstawiełm zaistniałą sytuację. Z tego co widzę, sprawa jest jeszcze w toku. Jak zostanie rozwiązana, z pewnością otrzymasz odpowiedź ;-)

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483663  autor: playonline
 21 cze 2011, 17:41
play4you2 pisze:Przykro mi, ale możemy kontaktować się wyłącznie na numery krajowe.
Ok, wiec kontakt za pomoca emaila tez moze byc. No chyba, ze zwrocicie srodki za polaczenie z BOK (ale to raczej jest niemozliwe).

[ Dodano: 2011-06-21, 17:41 ]
qper pisze:Generalnie na wszystkich umerach Fresh tak to działa tylko nie na numerze dziadka.
Moznaby bylo ustawic wszedzie takie same ustawienia i po klopocie. ;)

 #483666  autor: Ruben
 21 cze 2011, 17:46
qper pisze:Wylaczenie notki powoduje brak komunikatów lektora.
Problem w tym ze SMS wylaczajacy notke powinien zmienić przekierowanie z numeru 790 998 729 na numer bez notki 790 998 725
Chyba obalę twoją teorię :) u mnie nie działa zarówno przy przekierowaniu 790 998 725 i 790 998 729. Dziwne jest to, że jakiś miesiąc temu działało. Nie chce mi się już tego dalej wyjaśniać ponieważ szans na wyjaśnienie w BOK nie widzę ;) W mBank mobile też zniknęły mi komunikaty lektora.
Bardziej denerwuje mnie fakt, że ponownie włączyli mi notke bez mojej wiedzy i zgody :/ i żeby ponownie ją wyłączyć trzeba wysłać SMS na numer premium 8042, co powoduje wyłączenie blokady odbierania SMS od numerów premium. Żeby wyłączyć odbiór SMS premium trzeba wysłać płatnego SMSa na 252 i tak można się bawić w kółko.

 #483686  autor: Kamil_K
 21 cze 2011, 19:12
P4Y2, dzięki za świetne załatwienie sprawy. Mam nadzieję, że tym razem będzie lepiej. Przez tę fatalną jakość mam Was już po dziurki w nosie i w północnej części Poznania straciliście już wielu klientów z tego powodu...

Niemniej jednak dzięki, że w tej firmie ktoś jednak potrafi profesjonalnie podejść do problemu Klienta :).

 #483688  autor: qper
 21 cze 2011, 19:24
playonline pisze:
play4you2 pisze:Przykro mi, ale możemy kontaktować się wyłącznie na numery krajowe.
Ok, wiec kontakt za pomoca emaila tez moze byc. No chyba, ze zwrocicie srodki za polaczenie z BOK (ale to raczej jest niemozliwe).

[ Dodano: 2011-06-21, 17:41 ]
qper pisze:Generalnie na wszystkich umerach Fresh tak to działa tylko nie na numerze dziadka.
Moznaby bylo ustawic wszedzie takie same ustawienia i po klopocie. ;)
Ustawialem ale przy ręcznym nie działa usługa już w zasięgu i nie przychodzą SMS z numerami które próbowały się połączyć.

To rozwiazanie się nie sprawdza. Skoro na innych freshach to działa z automatu a tutaj nie to widocznie jest jakiś problem

 #483696  autor: play4you2
 21 cze 2011, 20:29
Kamil_K pisze:P4Y2, dzięki za świetne załatwienie sprawy. Mam nadzieję, że tym razem będzie lepiej.
Nie ma sprawy. Jeżeli mogę, to pomogę. Dostałem raport w twojej sprawie i powinno być juz ok, a przynajmniej duuużo lepiej. Musisz tylko spełnić te warunki, o których mówił Ci konsultant w rozmowie i będzie ok 8).
Kamil_K pisze:Niemniej jednak dzięki, że w tej firmie ktoś jednak potrafi profesjonalnie podejść do problemu Klienta .
Zapewniam cię, że takich osób jest bardzoooo dużo. Niestety, problem w tym, że zazwyczaj tego typu sytuacje, co są opisywane np. w tym wątku, wynikają właśnie z tego, że natrafiliście na osoby, które nie do końca potrafiły poradzić sobie z pewnymi kwestiami. Oczywiście to nie usprawiedliwia nikogo, niemniej jednak zapewniam Cię, że konsultantów bardzo dobrze wykonujących swoja pracę jest bardzo dużo i zdecydowanie są oni w znacznej większości (tak wiem, zaraz napiszecie, że tak nie jest), co weryfikowałem osobiście nie raz.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483729  autor: Robaas
 21 cze 2011, 21:41
witam,
czy ktoś może mi powiedzieć po jakim czasie przychodzi sms w promocji "poleć znajomemu"? kolega z play fresh polecił mój numer, podał swoje imię a do mnie nic nie dotarło. W regulaminie nie ma słowa o tym ile to może potrwać.
Pozdrawiam

 #483738  autor: forum_tg
 21 cze 2011, 22:22
play4you2 pisze: Mam jednak pytanie, czy to, co zgłaszałeś w reklamacji nadal wystepuje?
nie ma czegoś takiego jak w opisanym zgłoszeniu, ale są pojedyncze trudności które da sie zaobserwować. Np problemy z połączeniem (tzn. dajesz połącz, a po chwili jest przerwanie połączenia)
Rozmawiałem z kilkoma znajomymi i też zauważyli drobne problemy z nawiązaniem polączenia.
Zaznaczam że są one dość drobne, ale wcześniej nie występowały. ale co najważniejsze rozmowy nie są zrywane, smsy dochodza szybciutko i nie ma już efektu podwójnych smsów.

 #483786  autor: davidoff9
 22 cze 2011, 07:36
P4Y, wysłałem Tobie w poniedziałek PRV a jeszcze wisi w do wysłania. Zajrzyj tam w wolnej chwili;)
Dzięki

 #483798  autor: play4you2
 22 cze 2011, 10:03
tomektg pisze:ale co najważniejsze rozmowy nie są zrywane, smsy dochodza szybciutko i nie ma już efektu podwójnych smsów.
No to myślę, że to jest najważniejsze.
tomektg pisze:Rozmawiałem z kilkoma znajomymi i też zauważyli drobne problemy z nawiązaniem polączenia.
Być może to kwestia nasilenia ruchu na nadajnikach o okreslonych porach, no ale wiadomo, żeby mieć pewność, należałoby to zweryfikować. Cieszy mnie jednak fakt, ze to, co opisywałeś, juz ustąpiło w znacznym stopniu.
davidoff9 pisze:P4Y, wysłałem Tobie w poniedziałek PRV a jeszcze wisi w do wysłania. Zajrzyj tam w wolnej chwili;)
Dzięki
Spokojnie :wink:. Wiesz, że zawsze odpowiadam na wszystkie PRV :). Na Twój również odpowiem.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483813  autor: playonline
 22 cze 2011, 11:09
qper pisze:Ustawialem ale przy ręcznym nie działa usługa już w zasięgu i nie przychodzą SMS z numerami które próbowały się połączyć.
Mialem raczej na mysli to aby w Play ustawili wszedzie takie same opcje. :)

 #483825  autor: qper
 22 cze 2011, 12:20
playonline pisze:
qper pisze:Ustawialem ale przy ręcznym nie działa usługa już w zasięgu i nie przychodzą SMS z numerami które próbowały się połączyć.
Mialem raczej na mysli to aby w Play ustawili wszedzie takie same opcje. :)
Domyślnie jak wyłączysz Notkę to powinny się zmienić z automatu przekierowania i tak to działa.

Tylko w części numerów coś się samo spierdzieliło i samo poprzestawiało.
Takie już uroki Play ;)
  • Strona 3 z 241
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 241
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 241