DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 240 z 241
  • 1
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
 #1161186  autor: HappyBoy
 02 gru 2023, 13:10
Pytanie czy dane są kompletne czy np. imię i nazwisko jest inne a np PESEL/NrDowodu jest Twój?
Na stronie Play24 (nie w apce) powinien widnieć numer dowodu XX*****00 sprawdź czy nie jest Twój.
Jeśli dowód byłby Twój to idziesz do salonu i zmieniasz/aktualizujesz dane.
Jak nie to pozostanie reklamować w Żabce i zgłosić do UODO.
 #1161187  autor: babciagienia1p
 02 gru 2023, 13:15
@vwgolfik
Możesz jeszcze sprawdzić - w apce www - czy na "ktosia" są zarejestrowane inne numery. Po zalogowaniu, na górze jest pytanie "czy chcesz zarządzać innymi swoimi numerami"? System nie puści Cię dalej bez SMS-a weryfikacyjnego, ale numery możesz poznać. Playowi czy komukolwiek innemu będzie łatwiej szukać.
Paragon z godziną "afery" też mógłby być pomocny.

----Edycja_1---------
Przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Ostatnio zmieniony 02 gru 2023, 14:12 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1161202  autor: vwgolfik
 02 gru 2023, 16:36
Policja raczej bez sensu, bo na nic nie masz dowodów. UODO to chyba jedyna droga i też niepewna.
Tak jak pisałem raczej chodziło o dokonanie zgłoszenia i uzyskanie potwierdzenia takiego zgłoszenia, na wypadek gdyby jednak moje dane zostały do czegoś użyte.
Poza tym w żabce złożyłem reklamacje i poprosiłem o zabezpieczenie monitoringu. Wiem i tak na kamerach nie będzie widać, że właśnie ten numer kupowałem ale jednak jeśli rejestracja tego numeru nastąpiła o tej godzinie co moja to jakiś to dowód jest.

Nie pisałem wcześniej ale od razu po włożeniu SIMa przeszedłem do FaktMobile. Zalogowałem się na stronie PLAY (autoryzacja smsem) ale w danych nie pokazuje nic. Nawet tego nazwiska nie ma. Przy próbie rejestracji ponownej, pokazuje że numer jest już zarejestrowany.
 #1161203  autor: Remington
 02 gru 2023, 16:52
vwgolfik pisze:
02 gru 2023, 16:36
Policja raczej bez sensu, bo na nic nie masz dowodów. UODO to chyba jedyna droga i też niepewna.
Tak jak pisałem raczej chodziło o dokonanie zgłoszenia i uzyskanie potwierdzenia takiego zgłoszenia, na wypadek gdyby jednak moje dane zostały do czegoś użyte.

Ale od takich właśnie rzeczy jest UODO, którego poprosisz o interwencję, a nie Policja. I po tym co napiszesz do UODO też zostanie ślad. Z policji dostaniesz za to najpewniej odmowę wszczęcia dochodzenia. Pamiętaj, że Ty tylko składasz oświadczenie, na które jedynym dowodem może być faktycznie zapis z monitoringu - ale jego nie ma nikt podstawy prawnej zażądać i użyć - bo nie doszło do przestępstwa lub wykroczenia. W wyniku błędu złamano przepisy o ochronie danych osobowych (od tego jest UODO), a także o rejestracji prepaidów (obszar w gestii UKE). Co ciekawe, Ty straciłeś 5 zł i możesz kupić nowy starter, natomiast tamta osoba została poszkodowana dużo bardziej, gdyż jej dane zostały użyte bez jej zgody i wiedzy.
 #1161204  autor: vwgolfik
 02 gru 2023, 17:07
Chodzi o papier. To dostanę odmowę z Policji, ale wyjdę z komisariatu z podpisanym protokołem, jakby co. Co z tym zrobią to ich sprawa, nie oszukujmy się, że będą coś sprawdzać, ale będzie do pokazania w Sądzie jak ktoś weźmie na mnie "chwilówkę". Oczywiście zawiadomienie do UODO także. Dzięki za wszystkie rady. Pozdrawiam.
 #1161205  autor: Remington
 02 gru 2023, 17:39
vwgolfik pisze:
02 gru 2023, 17:07
ale będzie do pokazania w Sądzie jak ktoś weźmie na mnie "chwilówkę"

Z UODO też dostaniesz papier, a nawet całą stertę. I tam zapewne będzie to co warto pokazać w sądzie - dokonane ustalenia. Papier z policji będzie dowodem jedynie na to, że im coś oświadczyłeś.
 #1161206  autor: babciagienia1p
 02 gru 2023, 18:11
vwgolfik pisze:
02 gru 2023, 16:36
...Zalogowałem się na stronie PLAY (autoryzacja smsem) ale w danych nie pokazuje nic. Nawet tego nazwiska nie ma. Przy próbie rejestracji ponownej, pokazuje że numer jest już zarejestrowany.

Skoro nazwisko "ktosia" zniknęło z apki www, zaloguj sie jeszcze raz i spróbuj podłączyć inne numery swoim peselem. Jak się nie da, to ponowny kontakt z BOK-iem i sprawdź czy przypadkiem numer nie jest już zarejestrowany na Twój pesel.
 #1161211  autor: vwgolfik
 02 gru 2023, 22:47
Problem chyba rozwiązany po wizycie w salonie PLAY. Szczęście w nieszczęściu PESEL pod numerem był mój, więc pani w salonie po prostu mogła poprawić nazwisko właściciela czyli zmienić na moje. Po jakiejś godzinie wskoczyło moje nazwisko w apce play24. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pomoc. Fajne forum. Pozdrawiam.
Tym samym przestrzegam przed rejestracją w Żabkach itp. Zaoszczędzony czas nie warty tych kłopotów.
 #1161214  autor: babciagienia1p
 03 gru 2023, 01:47
@vwgolfik
Hmmm... Może od początku w systemie był Twój pesel, tylko pani w Żabce jest tak zakochana (roztargniona), że podczas rejestracji wpisała imię i nazwisko nowego narzeczonego albo "groźnego" regionalnego?
Czy podczas pierwszego kontaktu z infolinią podawałeś swój pesel i konsultant sprawdził, że numer był zarejestrowany na inny?
 #1161215  autor: vwgolfik
 03 gru 2023, 03:37
@babciagienia1p tak mogło być. Podczas pierwszego kontaktu z infolinią pani poprosiła mnie o imię i nazwisko. Po podaniu danych potwierdziła, że nie jestem właścicielem numeru i nie udzieli mi dalszych informacji. Proponowałem, że podam swój PESEL i niech mi tylko powie czy się zgadza czy nie, ale rozmowa jak z robotem. Pani w salonie elegancko sprawdziła PESEL, który okazał się zgodny z moim, reszta wydawała się już formalnością. Pozdrowienia.
 #1161239  autor: goldenmen
 04 gru 2023, 12:41
cześć mam problem z kompetencja BOK bo nie potrafią prawidłowo przyjąć i rozpatrzyć zgłoszeń technicznych odnośnie rejestracji numerów
nie rozróżniają aplikacji play24 a sms :lol:

zgłoszenie jest problem rejestracji numeru smsem pod 676 a konsultanci rozpatrują problem z play24 którego nie ma.
rozumiem ze jeden konsultant popełnił błąd ale kolejny zrobił ten sam błąd a to przypadek nie jest żeby wpaść na taka sama głupotę.

może pomożecie rozwiązać problem jaka może być przyczyna ze wysyłając sms pod numer 676 o tresci zarejestruj numer tel PUK dostaje odpowedz
"wystapił nieoczekiwany bład.prosimy sprobowac pozniej" trwa to już okolo miesiac

dodam ze wcześniej rejestrowałem tak numery i problemu nie było.

jeszcze nie trafiłem na konsultanta od spraw technicznych żeby wiedział o rejestracji numeru przez sms

oczywiście sms wysyłam z numerów telefonów zarejestrowanych w salonie bo wiem ze nie zarejestrujesz kolejnego numeru z telefonu wcześniej zarejestrowanego smsem
 #1161242  autor: babciagienia1p
 04 gru 2023, 13:18
@goldenmen
Jeśli masz hasło abonenckie lub pesel właściciela numeru, do którego chcesz dorejestrować nowy, zadzwoń na infolinię i dorejestruj. W przypadku wątpliwości konsultanta co do płci, idź w zaparte. Głosy bywają "wysokie" i "niskie". Poniżej zapis o możliwościach rejestracji z czatu przed chwilą (SMS i P24 - w litanii - też się pojawiły):

Podczas kontaktu z naszą infolinią pod numerem 790 500 500.
Niestety rejestracja numerów na czacie nie jest możliwa. ☹️


------------Edycja_1----------
SMS-em - możesz wysłać darmowego SMS-a pod numer 676. W treści należy wpisać "ZAREJESTRUJ numer telefonu (który chcesz zarejestrować) oraz kod PUK". Przykład: ZAREJESTRUJ 790000000 12345678.
Powyższe też z czatu.

----------Edycja_2------------
Jeśli masz dostęp do internetu, łatwiej Ci będzie, zamiast wysyłania reklamacji e-mailem, zarejestrować numer przez aplikację www. Ten sposób działał na pewno jeszcze dzisiaj rano.

--------------Edycja_3--------------
Przez Moje ID z banków Millennium i ING też można zarejestrować.
 #1161243  autor: goldenmen
 04 gru 2023, 13:39
numery rejestruje przez konsultanta ale wole sms bo moge to robic w nocy gdy potrzebuje netu gdy skonczy sie pakiet promocyjny a takto musze w dzien dzwonic przechodzic weryfikacje i użerac sie z gamoniami. smssem jest zdecydowanie szybciej i mniej formalności.

jaka moze być przyczyna ze nie działa mi sms rejestracja?
 #1161244  autor: babciagienia1p
 04 gru 2023, 13:48
@goldenmen
Pewnie nie działa nikomu. Niestabilności systemu w Playu są na porządku dziennym.
Chyba, że jakiś błąd w treści SMS-a. Spacja, brak spacji, czeski błąd w PUK-u lub numerze?

---------Edycja_1----------
Może numer jest już zarejestrowany, tylko wraca błędny komunikat?
Włóż kartę do jakiegokolwiek telefonu i wyślij USSD *101# lub *121#. Jeśli numer jest zarejestrowany, wróci stan i ważność konta lub numer telefonu. Jeśli nie jest zarejestrowany, nie da się wysłać USSD. Do sieci zaloguje się w obydwu wypadkach.
 #1161246  autor: goldenmen
 04 gru 2023, 15:04
gdy błedna tresc jest sms to przychodzi komunikat o błednej wiadomosci i podpowiedz jak powinna byc tresc a jak poprawnie jest tresc sms to przychodzi komunikat o wystapienie nieoczekawanego błędu

numery nie były zarejestrowane bo przez konsultanta zarejestrowałem potem.
 #1161264  autor: babciagienia1p
 04 gru 2023, 20:48
@goldenmen
babciagienia1p pisze:
04 gru 2023, 13:18
...W treści należy wpisać "ZAREJESTRUJ numer telefonu (który chcesz zarejestrować) oraz kod PUK". Przykład: ZAREJESTRUJ 790000000 12345678

Podobno można też nieco inaczej, odbierając SMS weryfikacyjny na niezarejestrowanym numerze. Co do tego sposobu mam wątpliwości. Według mnie, na niezarejestrowany numer nie przyjdzie SMS, ale spróbować możesz... Najprawdopodobniej sposób dotyczy rejestracji numerów, które były aktywowane przed wejściem w życie przepisów o obowiązkowej rejestracji.

https://blogplay.pl/2016/11/zarejestruj-numer-smsem/
  • Strona 240 z 241
  • 1
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 1
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241