DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1154618  autor: HappyBoy
 24 lip 2023, 16:49
Remington pisze:
24 lip 2023, 15:12
W taryfie Play Odnowa numer PRIV jest widziany chyba jako Play :D Tzn. nie da się zadzwonić z wykupionego pakietu minut do "innych sieci". Może niech spróbuje ktoś czy SD go obejmie?
Z Play na Kartę RWK można zadzwonić... ale przy odrzuceniu połączenia w aplikacji telefon nadal dzwoni ale bez sygnalu
 #1154620  autor: PRIV
 24 lip 2023, 16:59
Remington pisze:
24 lip 2023, 15:12
W taryfie Play Odnowa numer PRIV jest widziany chyba jako Play :D Tzn. nie da się zadzwonić z wykupionego pakietu minut do "innych sieci". Może niech spróbuje ktoś czy SD go obejmie?

@Remington
Sugerujesz, że numer Priv jest widziany jako Play i można dzwonić za darmo na numery PRIV bez limitu? :D
 #1154624  autor: KC-KARLOS
 24 lip 2023, 17:17
Ale podpowiadacie PRIV-owi :D
Za chwilę zmieni zasady zbierania punktów za odbierane połączenia i na tym się to skończy.
Przypomnę, że podobne usługi oferowała Era/T-Mobile, a niedawno lepszą opcję ubił Play wraz z zamknięciem swojej pierwszej taryfy na kartę, która istniała od 2007 roku.
Dodatkowo wykonywanie masowo / przeholowanie z długością połączeń wychodzących, szczególnie na świeże numery telefonów, jest ryzykowne i można oberwać blokadą usług czy nawet rozwiązaniem umowy u operatora.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154626  autor: forum_tg
 24 lip 2023, 17:57
Karlos20 pisze:
24 lip 2023, 17:17

Za chwilę zmieni zasady zbierania punktów za odbierane połączenia i na tym się to skończy.
w dobie powszechnych NL chyba PRIV się z tym liczyli, zapewne mają to w planie biznesowym, żeby promować usługę. Liczą się z konsekwencjami. Są zbyt "nowi", żeby to od razu ubijać.
Dodatkowo wykonywanie masowo / przeholowanie z długością połączeń wychodzących, szczególnie na świeże numery telefonów, jest ryzykowne i można oberwać blokadą usług czy nawet rozwiązaniem umowy u operatora.
Dla osób które dużo gadają, to nie jest operatorowi łatwe do udowodnienia, ale potwierdzam że tak robią. Kiedyś dla testów pomarańczowych, nowy numer w jakiejś tam promocji kupiłem i zablokowali mi po kilku dniach, to aż UKE zdziwiło się dlaczego złożyłem skargę za 5-10 zł! odpowiedź była prosta: NL to NL zgodnie z regulaminem Opa jak o swój interes nie zadbał! zakończone standardowo przeprosinami i bonusem ;D
jak masz w domu z dwa / trzy numery z NL wykonujesz dwa razy dziennie po połączeniu poniżej 60 minut i czy to PRIV czy w Freshu masz bonusy, a numery "dzwoniące" nie mają problemu.
 #1154628  autor: PRIV
 24 lip 2023, 18:18
forum_tg pisze:
24 lip 2023, 17:57
Karlos20 pisze:
24 lip 2023, 17:17

Za chwilę zmieni zasady zbierania punktów za odbierane połączenia i na tym się to skończy.
w dobie powszechnych NL chyba PRIV się z tym liczyli, zapewne mają to w planie biznesowym, żeby promować usługę. Liczą się z konsekwencjami. Są zbyt "nowi", żeby to od razu ubijać.

Mądrego to aż miło poczytać :D
Karlos20 pisze:
24 lip 2023, 17:17
Dodatkowo wykonywanie masowo / przeholowanie z długością połączeń wychodzących, szczególnie na świeże numery telefonów, jest ryzykowne i można oberwać blokadą usług czy nawet rozwiązaniem umowy u operatora.
Dla osób które dużo gadają, to nie jest operatorowi łatwe do udowodnienia, ale potwierdzam że tak robią. Kiedyś dla testów pomarańczowych, nowy numer w jakiejś tam promocji kupiłem i zablokowali mi po kilku dniach, to aż UKE zdziwiło się dlaczego złożyłem skargę za 5-10 zł! odpowiedź była prosta: NL to NL zgodnie z regulaminem Opa jak o swój interes nie zadbał! zakończone standardowo przeprosinami i bonusem ;D
jak masz w domu z dwa / trzy numery z NL wykonujesz dwa razy dziennie po połączeniu poniżej 60 minut i czy to PRIV czy w Freshu masz bonusy, a numery "dzwoniące" nie mają problemu.

To jest dość dyskusyjny temat. Jeżeli operator wpisał NL bez wykluczeń do oferty to podjął ryzyko biznesowe i później jedyne co może zrobić to faktycznie przeprosić abonenta. Z drugiej strony jest to zrozumiałe, że chce się bronić przed sztucznym ruchem i nadużyciami i ma prawo do ochrony swojego interesu.
 #1154631  autor: IC_Current
 24 lip 2023, 18:31
Kurcze. Przy stawce 10gr/min nawet by mi się nie chciało z tym telefonem i NL bawić. Do tego męczyć baterię w telefonie i zapychać sieć sztucznym ruchem (tak, wiem sam tego nie zrobię, ale w ileś tam osób podobnie kombinujących już skutki będą odczuwalne). Godzinę wisieć na telefonie, żeby zyskać 50gr? Raczej nie dla mnie :-).
Jeżeli operator wpisał NL bez wykluczeń do oferty to podjął ryzyko biznesowe i później jedyne co może zrobić to faktycznie przeprosić abonenta.
Na Słowacji np są "NL", ale w regulaminie jest określona maksymalna liczba minut zawarta w opłacie za pakiet, potem jest dalej NL, ale po przekroczeniu minut z puli, każda kolejna minuta za ekstra opłatą.
Coś jak nasze FUP w RLAH.
 #1154635  autor: HappyBoy
 24 lip 2023, 19:05
Remington pisze:
24 lip 2023, 15:12
W taryfie Play Odnowa numer PRIV jest widziany chyba jako Play :D Tzn. nie da się zadzwonić z wykupionego pakietu minut do "innych sieci". Może niech spróbuje ktoś czy SD go obejmie?
Z Play na Kartę RWK można zadzwonić... ale przy odrzuceniu połączenia w aplikacji telefon nadal dzwoni ale bez sygnalu
 #1154637  autor: PRIV
 24 lip 2023, 19:25
IC_Current pisze:
24 lip 2023, 18:31
Kurcze. Przy stawce 10gr/min nawet by mi się nie chciało z tym telefonem i NL bawić. Do tego męczyć baterię w telefonie i zapychać sieć sztucznym ruchem (tak, wiem sam tego nie zrobię, ale w ileś tam osób podobnie kombinujących już skutki będą odczuwalne). Godzinę wisieć na telefonie, żeby zyskać 50gr? Raczej nie dla mnie :-).

Żeby być już precyzyjnym w obliczeniach to godzina to 60min, więc jednak troszkę więcej niż 50gr... :) Dodatkowo punkty naliczamy również za SMSy (1 pkt za sms przychodzący z innej sieci) :D 100 odebranych wiadomości SMS lub 100 min odebranych połączeń wystarcza już u nas na plan Mini. Program lojalnościowy zaprojektowaliśmy tak żeby stanowił pewien bonus dla aktywnych użytkowników, którzy normalnie i uczciwie korzystają z naszych usług.
IC_Current pisze:
24 lip 2023, 18:31
Jeżeli operator wpisał NL bez wykluczeń do oferty to podjął ryzyko biznesowe i później jedyne co może zrobić to faktycznie przeprosić abonenta.
Na Słowacji np są "NL", ale w regulaminie jest określona maksymalna liczba minut zawarta w opłacie za pakiet, potem jest dalej NL, ale po przekroczeniu minut z puli, każda kolejna minuta za ekstra opłatą.
Coś jak nasze FUP w RLAH.

No to jaki to jest NL? Nie wiemy jakie są regulacje prawne na Słowacji ale w Polsce mogłoby się skończyć karą dla operatora. Uczciwie jest napisać, że np 2000 minut w cenie pakietu, a później rozliczanie po stawce X. Oczywiście marketingowo gorzej to wygląda ale jest fair względem klienta :D

HappyBoy pisze:
24 lip 2023, 19:05
Remington pisze:
24 lip 2023, 15:12
W taryfie Play Odnowa numer PRIV jest widziany chyba jako Play :D Tzn. nie da się zadzwonić z wykupionego pakietu minut do "innych sieci". Może niech spróbuje ktoś czy SD go obejmie?
Z Play na Kartę RWK można zadzwonić... ale przy odrzuceniu połączenia w aplikacji telefon nadal dzwoni ale bez sygnalu

Do sprawdzenia :D
 #1154639  autor: IC_Current
 24 lip 2023, 19:42
No to jaki to jest NL?
Dlatego napisałem w cudzysłowiu "NL". Realnie gdzieś te limity były w okolicach 5000minut/SMS. Do tego 5 do max 10GB za 25 euro w abonamencie. W prepaidzie jeszcze drożej. Oczywiście w głównych sieciach. Nie wiem jak u MVNO.
A u nas ludzie narzekają i kombinują jak "zarobić" 60gr w takim PRIV albo że trzeba zapłacić 20zł za prawdziwy NL z pakietem danych u tradycyjnego operatora.
 #1154640  autor: PRIV
 24 lip 2023, 19:58
IC_Current pisze:
24 lip 2023, 19:42
No to jaki to jest NL?
Dlatego napisałem w cudzysłowiu "NL". Realnie gdzieś te limity były w okolicach 5000minut/SMS. Do tego 5 do max 10GB za 25 euro w abonamencie. W prepaidzie jeszcze drożej. Oczywiście w głównych sieciach. Nie wiem jak u MVNO.
A u nas ludzie narzekają i kombinują jak "zarobić" 60gr w takim PRIV albo że trzeba zapłacić 20zł za prawdziwy NL z pakietem danych u tradycyjnego operatora.

To było pytanie retoryczne od nas odnośnie tego "NL" :D W pełni zgadzamy się z tym, że usługi telekomunikacyjne w Polsce są bardzo tanie. Jeżeli ktoś twierdzi inaczej, to znaczy, że nie widział cen jakie są za granicą i to co często u nas jest w złotówkach, to tam jest tyle samo tylko w euro... :D
 #1154653  autor: PRIV
 25 lip 2023, 09:35
Dziś w nocy do sklepu Google wypuściliśmy wersję 1.1.0 z bardzo ważnymi zmianami.

Nowe funkcje:
    - wprowadzenie płatności (możliwość doładowania przez bramkę paynow oraz zakup subskrypcji za pomocą karty płatniczej). Od teraz w zależności od swoich preferencji można realizować płatności na platformie za pomocą swojej skarbonki, którą doładowujemy lub automatycznego i cyklicznego pobierania płatności za subskrypcję z karty płatniczej
    - wprowadzenie skarbonki subskrypcyjnej i pokazywanie jej w side menu. Od teraz przy płatnych subskrypcjach typu Starter widoczne są obie skarbonki, które pokazują zużycie środków w ramach subskrypcji oraz dostępnych środków na koncie
Poprawki i usprawnienia działania:
    - oznaczanie połączeń od nieznanych numerów, czy są z PRIV czy nie
    - poprawa oznaczeń w liście połączeń
    - pokazywanie informacji o trwającym połączeniu na każdym ekranie aplikacji
    - poprawne wyświetlanie SM w Kontakt
    - inne poprawki wizualne
    - usunięcie wibracji po odebraniu połączenia, kiedy aplikacja działała w tle (wybrane modele telefonów)
    - dodanie dialogu o wyłączeniu optymalizacji baterii dla aplikacji (rekomendowane dla wielu modeli telefonów z nakładką MIUI - Xiaomi, Redmi, POCO). Bardzo rekomendowane do ustawienia na telefonach w których występuje problem z powiadomieniami o połączeniu lub informacje o nowych wiadomościach przychodzą z dużym opóźnieniem! W testach na problematycznych modelach telefonów usprawnienie w zakresie odbioru połączeń i notyfikacji o wiadomościach. Użytkownik może również sam włączyć i wyłączyć to ustawienie w ustawieniach swojego telefonu.
Zapraszamy do testów i podzielenia się opinią :D
 #1154769  autor: PRIV
 27 lip 2023, 19:30
Nie zwalniamy tempa nawet na chwilę :D Dziś ukazała się kolejna aktualizacja w sklepie Google Play oznaczona wersją 1.1.1, a w niej:

- Poprawiono bug związany z przekierowaniem z bramki płatniczej do aplikacji,
- Poprawiono bug związany z doładowywaniem konta z poziomu menu,
- Dodano informację o dostępności usług Google,
- Poprawiono bug związany z widocznością powiązanych kont
- Inne drobne poprawki wizualne
 #1155245  autor: PRIV
 02 sie 2023, 23:48
Dziś kolejna bardzo ważna aktualizacja trafia do sklepu Google Play oznaczona numerem wersji 1.1.2 :D

Skupiliśmy się w niej nad optymalizacją odbierania połączeń szczególnie w przypadku zablokowanych i zabezpieczonych ekranów. Od teraz na wielu modelach telefonów można już odebrać połączenie przychodzące Priv bez odblokowywania ekranu.

Aplikacja wymaga dodatkowych uprawnień aby działać prawidłowo. W przypadku problemów rekomendujemy ponowną instalację aplikacji. Zachęcamy do testów i dzielenia się opinią :D
 #1155284  autor: KC-KARLOS
 03 sie 2023, 17:34
PRIV zaliczył poważną wpadkę z ostatnią aktualizacją. Był kłopot z zalogowaniem się, a to co zgromadziłem z połączeń odebranych... zniknęło. Jednak szybka reakcja wraz z poinformowaniem o kłopocie zasługuje na pochwałę!
Przed momentem otrzymałem takiego maila:
Szanowni Państwo,
Dziś w nocy doszło z naszej strony do pomyłki i przypadkowo udostępniliśmy w Google Play wersję testową aplikacji. Dlatego też, wystąpił problem z zalogowaniem się do aplikacji. Konta założone przez Państwa trafiły do naszej wersji testowej. Zapewniam, iż żadne dane nie wyciekły i wszystkie te konta, również zweryfikowane, które mają numer 459 247 xxx zostaną niezwłocznie usunięte wraz ze wszystkimi Waszymi danymi.
Niniejszy błąd został przez Was bardzo szybko zauważony i zgłoszony do nas, za co bardzo dziękujemy. Opublikowaliśmy w Google Play już poprawną wersję aplikacji 1.1.4, która zawiera poprawki do wyświetlania notyfikacji o połączeniach na zablokowanym ekranach.

Tych z Was, którzy nie posiadali konta w aplikacji PRIV i je założyli losując numer 459 247 xxx bardzo proszę o zaktualizowanie aplikacji do wersji 1.1.4 i założenie nowego konta, może być na ten sam adres e-mail. To będzie całkowicie nowe konto z nowym numerem telefonu.

Tych z Was, którzy mieli konto w aplikacji Priv z wylosowanym numerem i założyli nowe losując numer 459 247 xxx bardzo proszę o zaktualizowanie aplikacji do wersji 1.1.4 i zalogowanie się do starego konta.
Za niedogodności najmocniej przepraszamy, jednak mylić się jest rzeczą ludzką. Prosimy tym samym o wyrozumiałość. W razie jakichkolwiek problemów służymy pomocą.
--
Pozdrawiam,

Anna Pelc
Project Manager w confly.pl
Po zaktualizowaniu aplikacji + zresetowaniu i ustaleniu nowego hasła, dostęp odzyskałem, a punkty są nienaruszone - ufff :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1155286  autor: PRIV
 03 sie 2023, 17:42
Karlos20 pisze:
03 sie 2023, 17:34
PRIV zaliczył poważną wpadkę z ostatnią aktualizacją. Był kłopot z zalogowaniem się, a to co zgromadziłem z połączeń odebranych... zniknęło. Jednak szybka reakcja wraz z poinformowaniem o kłopocie zasługuje na pochwałę!
Przed momentem otrzymałem takiego maila:

@Karlos20
Tak. Przyznaliśmy się do błędu sami. Nie miał on żadnego wpływu na bezpieczeństwo, ani działanie platformy. Problem polegał jedynie na tym, że nie można się było zalogować do swojego konta. Wykryliśmy błąd szybko sami ale każda zmiana aplikacji w Google wymaga ich akceptacji przed wpuszczeniem do sklepu. Zmieniliśmy wersję na prawidłową ale musieliśmy czekać aż Google zakończy proces weryfikacji. To, że piszemy uczciwie i transparentnie jak jest i wyjaśniamy szczegółowo świadczy tylko o naszej wiarygodności. Taka postawa została już doceniona przez naszych użytkowników, którzy zauważyli, że mogą liczyć na nasze wsparcie i uczciwą relację :-)
 #1155603  autor: Archi334
 07 sie 2023, 23:44
Dziś się zarejestrowalem niestety połączenia są bardzo ciche, nie ma szans na rozmowę na zewnątrz. Zauważyłem też dziwna wadę o ile sms z Orange działają to MMS już nie więc wystarczy że ktoś wyśle Ci dłuższą wiadomość i jej nie zobaczysz.
 #1155604  autor: PRIV
 08 sie 2023, 00:10
Archi334 pisze:
07 sie 2023, 23:44
Dziś się zarejestrowalem niestety połączenia są bardzo ciche, nie ma szans na rozmowę na zewnątrz. Zauważyłem też dziwna wadę o ile sms z Orange działają to MMS już nie więc wystarczy że ktoś wyśle Ci dłuższą wiadomość i jej nie zobaczysz.

Zakładamy, że pewnie opis dotyczy wersji na platformę Android. Odnośnie regulacji głośności połączeń, to mamy już przygotowaną poprawkę na systemy Android, która rozwiązuje ten problem. Wyjdzie w ramach kolejnej aktualizacji prawdopodobnie w tym tygodniu. Jeżeli bardzo pilnie potrzebujesz, to możemy udostępnić w ramach naszego programu beta testów :-)

Odnośnie SMS i MMS tutaj nie do końca rozumiemy problem. To 2 różne standardy - SMS służy do przesyłania wiadomości tekstowych, natomiast MMS do wiadomości multimedialnych. W skrócie wiadomości SMS mają ograniczenie do 160 znaków*. W uproszczeniu kiedy wysyłasz dłuższą wiadomość SMS, to jest ona dzielona na większą liczbę wiadomości, a następnie "składana" po stronie odbiorcy. Nie mamy problemów z obsługą takich wiadomości i powinny one dochodzić prawidłowo. Jeżeli natomiast chodzi o przesyłanie obrazków w ramach MMS, to aktualnie jeszcze nie wspieramy. Tutaj zdecydowanie rekomendujemy przesyłanie takich treści multimedialnych pomiędzy użytkownikami PRIV w sposób wygodniejszy i bezpieczniejszy.

*rzeczywista liczba znaków w wiadomości SMS zależna jest m.in od kodowania znaków specjalnych w tym polskich liter i ich użycie skraca możliwą do użycia liczbę znaków w wiadomości