DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1154490  autor: Window
 23 lip 2023, 14:25
A mnie zaskoczył fakt że nie ma sygnału połączenia gdy łączymy się z numerem telefonu. Kiedy to zostanie wprowadzone?
Oraz to że pobiera 1,23 zł za SMSa w Orange na Kartę.
Jeszcze widzę zastosowanie dla tej oferty dla osób które więcej przebywają za granicą niż w Polsce a nie chcą tracić numeru komórkowego. Nie ma zastosowania FUP, więc nie będzie dodatkowych opłat za odbieranie bądź dzwonienie do Polski.
 #1154491  autor: PRIV
 23 lip 2023, 14:42
IC_Current pisze:
23 lip 2023, 14:15
Aplikacja zapowiada się jako rozwiązanie na podanie tymczasowego numeru na różne okoliczności dla osób z jakiegoś powodu bez dual SIM, albo z korzystający z Dual SIM do innych celów.
Niestety pierwsza próba i pierwsze spore rozczarowanie.
Założyłem do przetestowania konto na tymczasowy email. Zalogowałem się, wybrałem numer, zrobiłem test SMS i połączenia przychodzącego. Niby wszystko ok.
Próba zalogowania na innym urządzeniu i "błędne hasło", choć było zapisane w menedżerze więc na 100% poprawne. Próba odzyskania na email - brak przychodzącej wiadomości z linkiem do resetu.
No to jeszcze jedna próba - ponownego założenia konta na podany wcześniej e-mail. Konto założone ponownie na ten sam e-mail ale już został wylosowany inny numer telefonu.
Dla mnie na razie dyskwalifikacja, kiedy system "zapomina" prawidłowe hasło a link do odzyskania nie działa. Do tego prawdopodobnie całe konto zostało wcześniej"zapomniane" skoro system pozwolił założyć nowe konto na ten sam email.
Bez konkretnych danych i informacji nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. Chętnie przyglądniemy się tej sprawie. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym wsparciem na [email protected] lub przez formularz kontaktu na naszej stronie https://getpriv.com/

Polecamy również logowanie przez SSO z włączoną weryfikacją 2FA, aby jak najlepiej chronić swoje konto.
 #1154492  autor: IC_Current
 23 lip 2023, 14:44
marcin19883 pisze:
23 lip 2023, 14:18
IC_Current pisze:
23 lip 2023, 14:15
Założyłem do przetestowania konto na tymczasowy email.
Spróbuj normalnym e-mailem. Tymczasowe są blokowane.
Nie jest blokowany. Po prostu system "zapomniał" moje konto, co absolutnie nie powinno mieć miejsca. Przy zakładaniu nowego konta wiadomość email z kodem dotarła błyskawicznie. Wiadomości testowe email na innych kont na ten email tymczasowy też docierały.

Teraz kolejny babol - na tym nowym numerze który dostałem z "nowym" kontem głośność mikrofonu jest źle ustawiona. Na urządzeniu z aplikacją głośność mikrofonu jest na bardzo niskim poziomie. Rozmówca jest prawie niesłyszalny.
 #1154495  autor: Remington
 23 lip 2023, 14:51
Window pisze:
23 lip 2023, 14:25
Oraz to że pobiera 1,23 zł za SMSa w Orange na Kartę.
Jeszcze widzę zastosowanie dla tej oferty dla osób które więcej przebywają za granicą niż w Polsce a nie chcą tracić numeru komórkowego. Nie ma zastosowania FUP, więc nie będzie dodatkowych opłat za odbieranie bądź dzwonienie do Polski.

Odnośnie ceny to trzeba reklamować w Orange. 1,23 w cenniku nju jest za „SMS do krajowych sieci stacjonarnych” w Orange pewnie tak samo (niech ktoś sprawdzi jeszcze Flexa).

@Window
Ludzie przebywają nie tylko w UE. Gdziekolwiek poza nią ta usługa będzie kapitalna nawet dla krótszych pobytów.
 #1154496  autor: PRIV
 23 lip 2023, 14:54
Window pisze:
23 lip 2023, 14:25
A mnie zaskoczył fakt że nie ma sygnału połączenia gdy łączymy się z numerem telefonu. Kiedy to zostanie wprowadzone?
Oraz to że pobiera 1,23 zł za SMSa w Orange na Kartę.
Jeszcze widzę zastosowanie dla tej oferty dla osób które więcej przebywają za granicą niż w Polsce a nie chcą tracić numeru komórkowego. Nie ma zastosowania FUP, więc nie będzie dodatkowych opłat za odbieranie bądź dzwonienie do Polski.

Kwestia sygnału połączenia nie jest trywialna i zależy od wielu czynników. Ponieważ aplikacja działa przez Internet, to w 1 kolejności nasza platforma musi zweryfikować czy endpoint jest dostępny. To inaczej niż w sieci komórkowej gdzie urządzenie cyklicznie samo zgłasza się do BTSa. Chcieliśmy żeby nasza aplikacja była jak najbardziej oszczędna bateryjnie dla telefonów użytkowników przez co zgłasza się do naszej sieci, tylko w momencie kiedy zaistnieje potrzeba jej użycia (sami chcemy gdzieś zadzwonić lub ktoś próbuje się do nas dodzwonić). Musieliśmy tutaj przyjąć pewne kompromisowe rozwiązania, które procentują w innym obszarze (oszczędność baterii).

Odnośnie pobierania opłaty 1,23zł jest to nieprawidłowe zachowanie operatora. Niestety z różnych powodów o których nie będziemy pisać na forum operatorzy nie aktualizują sobie tablic numeracji. W przypadku kiedy ich system billingowy nie potrafi prawidłowo sklasyfikować numeru (przez brak wpisu w tablicy) zwykle polityka rozliczeń wtedy nakazuje policzyć mu po najwyższej możliwej stawce (dla ochrony interesu operatora). Abonent w takiej sytuacji często ma pretensje do niewłaściwego dostawcy usługi np nas, gdzie problem leży po stronie jego operatora, który po prostu źle naliczył mu opłatę. W każdym takim przypadku abonent powinien zgłosić reklamację do swojego dostawcy i oczekiwać zwrotu nieprawidłowo naliczonej opłaty. My nie możemy tego zrobić, bo nie jesteśmy stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
 #1154497  autor: Remington
 23 lip 2023, 14:59
@PRIV, czy kody DTMF działają poprawnie u Was? To bywa bolączką w VOIP-ach (i idących nimi połączeniach roamingowych), że dzwoni się np. do banku lub bank do nas i nie rozpoznaje jakie przyciski wciskamy.

Opłaty choć to nie Wasza wina, to niestety stanowią też kamyczek do Waszego ogródka. Nie jesteście stroną umowy, ale możecie się nią stać w dowolnej Żabce ;) Zakup startera problematycznego operatora, rejestracja (najlepiej nie jako firma tylko ktoś z pracowników), zadzwońcie lub wyślijcie SMS na numer PRIV po zawyżonym koszcie i jako klient reklamujcie. Nikt tak dobrze jak ktoś od Was nie sformułuje takiej skargi.

Na razie wiemy, że problem jest na pewno w Orange (w tym w nju).
 #1154498  autor: PRIV
 23 lip 2023, 15:01
@Remington

To tylko częściowe rozwiązanie problemu. Klienci, którzy otrzymali nieprawidłowe opłaty powinni uzyskać ich zwrot od operatora, który je nieprawidłowo naliczył. Nie możemy tego zrobić za nich.... Pikanterii całej sytuacji dodaje fakt, że numeracja została rozgłoszona miesiące temu i operatorzy już dawno powinni dokonać aktualizacje w swoich systemach. Jak widać jedni prawidłowo wykonali swój obowiązek, a inni nie... ale to już pozostawiamy do oceny klientom :-)
 #1154499  autor: PRIV
 23 lip 2023, 15:08
Remington pisze:
23 lip 2023, 14:59
@PRIV, czy kody DTMF działają poprawnie u Was? To bywa bolączką w VOIP-ach (i idących nimi połączeniach roamingowych), że dzwoni się np. do banku lub bank do nas i nie rozpoznaje jakie przyciski wciskamy.

Mamy wsparcie dla DTMF i kody powinny działać.
 #1154500  autor: IC_Current
 23 lip 2023, 15:09
Kolejny bardzo duży problem.
Aplikacja, kiedy ekran jest zablokowany nie zglasza polaczenia przychodzącego. Dopiero po odblokowaniu ekranu mamy sygnał dzwonka i ekran dialera. Skoro to ma być numer do odbierania połączeń... to jak ktoś się ma do mnie dodzwonić.

Co do cen w Orange - we Flex jest rozliczane poprawnie, z konta unlimited.
 #1154506  autor: birn
 23 lip 2023, 15:58
Inny kłopot. Na dwóch telefonach : motorola g5 (android 8.1) i motorola edge 20 lite (android12) przy odbieraniu polaczenia na zablokowanym ekranie ( i później po jego odblokowaniu w czasie rozmowy) cały czas działa wibracja. przy takim korzystaniu z aplikacji PRIV bateria zdechnie szybko
Ostatnio zmieniony 23 lip 2023, 16:03 przez forum_tg, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: poprawa błędów gramatycznych
 #1154507  autor: PRIV
 23 lip 2023, 16:00
IC_Current pisze:
23 lip 2023, 15:09
Kolejny bardzo duży problem.
Aplikacja, kiedy ekran jest zablokowany nie zglasza polaczenia przychodzącego. Dopiero po odblokowaniu ekranu mamy sygnał dzwonka i ekran dialera. Skoro to ma być numer do odbierania połączeń... to jak ktoś się ma do mnie dodzwonić.

Co do cen w Orange - we Flex jest rozliczane poprawnie, z konta unlimited.

@IC_Current
Jak pisaliśmy wcześniej bardzo dużo zależy od modelu telefonu i tego jak bardzo jego producent zmieniał działanie Androida... Na jednych telefonach funkcja potrafi działać bardzo dobrze, a na innych wcale. Ogólnie im mniej modyfikowany Android, tym mniej problemów... Zwiększamy ilość telefonów, które mamy do testów ale mimo to sprawdzenie wszystkich przez wielkość ekosystemu telefonów z Androidem jest po prostu niemożliwe. Planujemy wydawać kolejne poprawki w ramach kolejnych aktualizacji aplikacji.
 #1154510  autor: Remington
 23 lip 2023, 16:14
@IC_Current
@birn
Opisując wszelkie problemy z aplikacją trzeba uzupełniać o model urządzenia i wersję systemu.

@IC_Current
Próbowałeś wyłączyć optymalizację baterii dla tej apki? Na np. Xiaomi ten ficzer skutecznie ubija działanie w tle większości aplikacji.
 #1154511  autor: PRIV
 23 lip 2023, 16:19
Remington pisze:
23 lip 2023, 16:14
@IC_Current
Wszelkie problemy trzeba uzupełniać o model urządzenia i wersję systemu.

Próbowałeś wyłączyć optymalizację baterii dla tej apki? Na np. Xiaomi ten ficzer skutecznie ubija działanie w tle większości aplikacji.

@Remington
Nie chcieliśmy o tym pisać wprost ale zdecydowanie telefony pewnych producentów sprawiają więcej problemów niż inne i to nie tylko nam... Poniżej dobry tutorial, który rozwiązuje wiele problemów na telefonach Xiaomi, Redmi, Poco nie tylko z działaniem naszej aplikacji ale również innych, które wymagają prawidłowej obsługi notyfikacji do poprawnego działania:

https://beebom.com/how-fix-notification ... co-phones/
 #1154513  autor: birn
 23 lip 2023, 16:43
Remington pisze:
23 lip 2023, 16:14
@IC_Current
@birn
Opisując wszelkie problemy z aplikacją trzeba uzupełniać o model urządzenia i wersję systemu.

@IC_Current
Próbowałeś wyłączyć optymalizację baterii dla tej apki? Na np. Xiaomi ten ficzer skutecznie ubija działanie w tle większości aplikacji.
Optymalizacja baterii dla apk PRIV wyłaczona a wibracja w tle dalej dziala w czasie rozmowy na odblokowanym / zablokowanym tez ekranie. Jest to dokuczliwe bo nawet rozmowca slyszy dzialanie wibrowania
 #1154514  autor: IC_Current
 23 lip 2023, 16:45
Akurat na MI 11 Lite 5G NE z A13 i MIUI 14 działa ok, nawet bez optymalizacji baterii.
Problem jest na Galaxy TAB S6 Lite z A13 i UI5.1. Po ponownym uruchomieniu tabletu zaczął dzwonić dzwonek na połączeniach przychodzących na zablokowanym ekranie. Niestety dialera dalej brak. Mikrofon też nadal mocno wyciszony. Optymalizacja baterii wyłączona.
Zrobiłem też próbę przy zalogowaniu na dwóch urządzeniach jednocześnie- kompletny brak połączeń przychodzących.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2023, 16:47 przez IC_Current, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1154515  autor: Remington
 23 lip 2023, 16:46
@birn
Chyba nie zauważyłeś, że tylko pierwsza część była do Ciebie, a odpisałeś na drugą.

@PRIV
Jeszcze to pytanie pozostało bez odpowiedzi:
Remington pisze:
22 lip 2023, 19:51
Czy można być zalogowanym jednocześnie na kilku urządzeniach i wszystkie otrzymają wtedy połączenie/SMS?
 #1154518  autor: HappyBoy
 23 lip 2023, 16:54
marcin19883 pisze:
23 lip 2023, 14:18
IC_Current pisze:
23 lip 2023, 14:15
Założyłem do przetestowania konto na tymczasowy email.
Spróbuj normalnym e-mailem. Tymczasowe są blokowane.
Ja mam na normalnym mailu i również nie udaje się zalogować na innym urządzeniu.

1. Kiedy będą dostępne płatności za subskrypcje (inne niż punkty) ?
2. Na ilu urządzeniach będzie można korzystać z aplikacji ?
 #1154524  autor: PRIV
 23 lip 2023, 17:13
Remington pisze:
23 lip 2023, 16:46
@birn
Chyba nie zauważyłeś, że tylko pierwsza część była do Ciebie, a odpisałeś na drugą.

@PRIV
Jeszcze to pytanie pozostało bez odpowiedzi:
Remington pisze:
22 lip 2023, 19:51
Czy można być zalogowanym jednocześnie na kilku urządzeniach i wszystkie otrzymają wtedy połączenie/SMS?

@Remington

Faktycznie przeoczyliśmy to pytanie. Mamy wiele pytań od użytkowników i staramy się obecnie odpowiadać na różnych kanałach komunikacji :-)

Nie można być zalogowanym jednocześnie na większej liczbie urządzeń. Jest to spowodowane nie tyle SMSami, co szyfrowaniem e2ee dla naszych wiadomości. Planujemy udostępnić taką możliwość w przyszłości (jest na naszej roadmapie).
HappyBoy pisze:
23 lip 2023, 16:54
marcin19883 pisze:
23 lip 2023, 14:18
IC_Current pisze:
23 lip 2023, 14:15
Założyłem do przetestowania konto na tymczasowy email.
Spróbuj normalnym e-mailem. Tymczasowe są blokowane.
Ja mam na normalnym mailu i również nie udaje się zalogować na innym urządzeniu.

1. Kiedy będą dostępne płatności za subskrypcje (inne niż punkty) ?
2. Na ilu urządzeniach będzie można korzystać z aplikacji ?

@HappyBoy
ad 1) Będą dostępne w ramach kolejnej aktualizacji, która prawdopodobnie trafi do sklepu jutro. Z oczywistych względów nie chcieliśmy puszczać tak dużej aktualizacji na weekend :D
ad 2) Aktualnie na 1. Jest to związane z kwestiami bezpieczeństwa i szyfrowania e2eee. Mamy w planach rozbudowę w przyszłości jak tylko zaimplementujemy odpowiednie rozwiązania.
 #1154535  autor: f0ku5
 23 lip 2023, 19:13
PRIV pisze:
23 lip 2023, 16:19
Remington pisze:
23 lip 2023, 16:14
@IC_Current
Wszelkie problemy trzeba uzupełniać o model urządzenia i wersję systemu.

Próbowałeś wyłączyć optymalizację baterii dla tej apki? Na np. Xiaomi ten ficzer skutecznie ubija działanie w tle większości aplikacji.

@Remington
Nie chcieliśmy o tym pisać wprost ale zdecydowanie telefony pewnych producentów sprawiają więcej problemów niż inne i to nie tylko nam... Poniżej dobry tutorial, który rozwiązuje wiele problemów na telefonach Xiaomi, Redmi, Poco nie tylko z działaniem naszej aplikacji ale również innych, które wymagają prawidłowej obsługi notyfikacji do poprawnego działania:

https://beebom.com/how-fix-notification ... co-phones/
Ja od siebie polecę https://dontkillmyapp.com/ ;)
 #1154554  autor: PRIV
 23 lip 2023, 23:53
birn pisze:
23 lip 2023, 16:43
Optymalizacja baterii dla apk PRIV wyłaczona a wibracja w tle dalej dziala w czasie rozmowy na odblokowanym / zablokowanym tez ekranie. Jest to dokuczliwe bo nawet rozmowca slyszy dzialanie wibrowania

@birn
Mamy dobre informacje. Udało nam się przetestować poprawkę, która powinna rozwiązać Twój problem. Wszystko wskazuje, że powinna trafić do kolejnej aktualizacji wraz z płatnościami. Damy znać na forum jak tylko się pojawi w sklepie Play i będziemy wdzięczni za opinię czy poprawka pomogła :)