O tym, że pomimo wybrania doładowania za 5zł w kolejnym kroku narzuciło się doładowanie za 30zł to już nawet nie wspominałam
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Nie, to u mnie dotychczas było tak, że cokolwiek niewybierzesz z kwot to zawsze przekierowuje w wypełnionym automatycznie formularzu tylko 5zł.
Narzucało się 5zł i nie było możliwości doładować inną kwotą? Teraz zrozumiałam jakie to szczęście, że Orange "pozwala" mi ręcznie wpisać doładowywany numer w MO, mogli przecież ustawić na sztywno jeden nr uniemożliwiając doładowanie pozostałych numerów z konta
Aplikacja Mój Orange, szukamy na dole zakładki Więcej, potem Ustawienia, wybieramy Zalogowano na urządzeniach, najlepiej wylogować się ze wszystkich urządzeń, lub pozostawić jedną najnowszą datę logowania. Proponuje zmianę hasła do Mój Orange i e-mail przyciskiem nie pamiętam hasła.
A co, włam był?
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
Niestety Orange załatał dziurę z możliwością ponownej rejestracji i dostania za każdym razem 100GB
Dziś są prace informatyczne (aktualizacja serwisów), Mój Orange (www) niedostępne do poniedziałkowego poranka.
Może wystąpić delikatne opóźnienie w aktywacji / odnawianiu pakietów.
Może wystąpić delikatne opóźnienie w aktywacji / odnawianiu pakietów.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2022, 11:27 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Te prace praktycznie co weekend są strasznie irytujące. Mam akurat najwięcej czasu żeby pewne rzeczy ogarnąć, czasem akurat terminy tak się układają, a tu nic nie można zrobić.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
Chciałem włączyć darmowe 100 GB, ale w aplikacji nie da się, więc jak działa? Przeważnie jest tak, że nie mogę zrobić tego co trzeba. Później mogę zapomnieć.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
3G: Apka > Pakiety i usługi > Promocje (tam jest widoczna promka).
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Juz dziala
Ale co Ty mi piszesz? Widzę gdzie jest, tylko co z tego jak przy próbie włączenia wywala komunikat o pracach serwisowych i na tym koniec. No to jak działa? No nie działa.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
3G: to poczekaj do poniedziałku. Korona z głowy Tobie nie spadnie. Czasu na włączenie promki jeszcze jest sporo, tym bardziej, że jeszcze pojawią się 3 paczki GB Za Gole.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Oczywiście, ja tylko pisałem, że irytujące są te weekendowe prace.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
Przyzwyczaj się, dla mnie to normalka
Jakby co konkurencyjna Magenta też przeprowadza prace w aplikacji Mój T-Mobile / Moja Heyah w weekendy i czasami w wybranych godzinach nocnych w tygodniu.
Jakby co konkurencyjna Magenta też przeprowadza prace w aplikacji Mój T-Mobile / Moja Heyah w weekendy i czasami w wybranych godzinach nocnych w tygodniu.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
To teraz Orange nawet nie udaje, że zakładanie konta w MO odbywa się automatycznie (co w praktyce mało komu działało) tylko wszystko robią ręcznie przez czat? Żenada, albo zakładanie konta na piechotę, rękami konsultanta albo... weryfikacja przez moje ID. Chcieli być nowocześni tak jak TM tylko im nie wyszło.
TM ma świetną opcję, rejestrację numeru przez moje ID (+dodatkowo założenie konta w Mój T-Mobile). W Orange nie zarejestrujesz karty przez moje ID, które jest przecież narzędziem do weryfikowania tożsamości, ta chora sieć wykorzystuje moje ID do zakładania konta na Mój Orange. Chyba ich pogrzało, żeby zarejestrować nr muszę biegać po salonach a potem mam zalogować się do banku i potwierdzać tożsamość z powodu takiej dupereli jak założenie konta na portalu co w każdej normalnej sieci załatwia się smsem.
TM ma świetną opcję, rejestrację numeru przez moje ID (+dodatkowo założenie konta w Mój T-Mobile). W Orange nie zarejestrujesz karty przez moje ID, które jest przecież narzędziem do weryfikowania tożsamości, ta chora sieć wykorzystuje moje ID do zakładania konta na Mój Orange. Chyba ich pogrzało, żeby zarejestrować nr muszę biegać po salonach a potem mam zalogować się do banku i potwierdzać tożsamość z powodu takiej dupereli jak założenie konta na portalu co w każdej normalnej sieci załatwia się smsem.
biala1991: kto ma konto i apkę w Banku Millennium, to ma jeszcze wygodniej, bo rejestruje numer w 2 minuty, a numer do MO jest dodawany automatycznie, jeśli masz już tam konto. A numer łatwo można przemigrować do Flexa, nju czy innej sieci, bezproblemowo.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Karlos
Millennium umożliwia rejestrację kart różnych operatorów (w tym Orange) więc to nie jest zasługa Orange tylko samego Millennium.
I nie pisz mi o automatycznym dodawaniu nowego numeru do konta (jeśli ktoś ma już inny nr) bo chodzi o wygodne założenie konta przez każdego klienta, nawet nowego, który nie ma żadnego numeru w Orange. W innych sieciach taką prozaiczną czynność załatwia się w minutę smsem weryfikacyjnym, w Orange tego nie potrafią tylko zatrudniają armię ludzi, żeby to robili ręcznie na czacie. I kiedy wreszcie ktoś wpadł na "genialny" pomysł, żeby to zautomatyzować to co wychodzi? Atrapa tego co oferuje TM. Zamiast wykorzystać moje ID do całkowicie zdalnej rejestracji numeru, Orange wymyślił sobie, że klient po rejestrację karty będzie kitrał do salonu a moje ID zostanie użyte do zakładania konta, w ten sposób będą się mogli chwalić jacy to są nowocześni. Mogę im podrzucić jeszcze kilka pomysłów jak bezsensownie wykorzystać moje ID, proponuję wyłączyć przestarzałe kody i wprowadzić aktywację pakietów z użyciem moje ID. Chcesz włączyć NL loguj się do banku, tylko zanim odpalisz kartę nie zapomnij jej zarejestrować w Żabce, bo w Orange przez moje ID tego nie załatwisz
Millennium umożliwia rejestrację kart różnych operatorów (w tym Orange) więc to nie jest zasługa Orange tylko samego Millennium.
I nie pisz mi o automatycznym dodawaniu nowego numeru do konta (jeśli ktoś ma już inny nr) bo chodzi o wygodne założenie konta przez każdego klienta, nawet nowego, który nie ma żadnego numeru w Orange. W innych sieciach taką prozaiczną czynność załatwia się w minutę smsem weryfikacyjnym, w Orange tego nie potrafią tylko zatrudniają armię ludzi, żeby to robili ręcznie na czacie. I kiedy wreszcie ktoś wpadł na "genialny" pomysł, żeby to zautomatyzować to co wychodzi? Atrapa tego co oferuje TM. Zamiast wykorzystać moje ID do całkowicie zdalnej rejestracji numeru, Orange wymyślił sobie, że klient po rejestrację karty będzie kitrał do salonu a moje ID zostanie użyte do zakładania konta, w ten sposób będą się mogli chwalić jacy to są nowocześni. Mogę im podrzucić jeszcze kilka pomysłów jak bezsensownie wykorzystać moje ID, proponuję wyłączyć przestarzałe kody i wprowadzić aktywację pakietów z użyciem moje ID. Chcesz włączyć NL loguj się do banku, tylko zanim odpalisz kartę nie zapomnij jej zarejestrować w Żabce, bo w Orange przez moje ID tego nie załatwisz
Ostatnio zmieniony 15 sty 2023, 11:50 przez biala1991, łącznie zmieniany 1 raz.
biala1991: Pamiętaj, że nie każdy bank obsługuje usługę Moje ID. W tym wypadku przed szereg wychodzi Millennium + sklepy, gdzie zarejestrujesz numer.
Jeszcze masz dopisanie numeru na siebie SMSem.
A założenie nowego konta w MO nie jest trudne i jest potrzebny adres email - a ten adres jest łatwiejszy do zapamiętania, niż ciągłe wprowadzanie numeru telefonu i autoryzacja SMSem (zobacz co Play odwalił za manianę, musisz kilka numerów autoryzować [Pamiętasz swój numer PESEL?, nie każdy spamięta aż 11 cyfr] osobno w wersji komputerowej w każdej sesji [+ weryfikacja SMSem], gdzie w aplikacji robisz to przynajmniej raz, bo zapamięta dane). Szukasz dla mnie dziury w całym, jadąc konkretnego operatora, nie widząc wad u innych.
Jeszcze masz dopisanie numeru na siebie SMSem.
A założenie nowego konta w MO nie jest trudne i jest potrzebny adres email - a ten adres jest łatwiejszy do zapamiętania, niż ciągłe wprowadzanie numeru telefonu i autoryzacja SMSem (zobacz co Play odwalił za manianę, musisz kilka numerów autoryzować [Pamiętasz swój numer PESEL?, nie każdy spamięta aż 11 cyfr] osobno w wersji komputerowej w każdej sesji [+ weryfikacja SMSem], gdzie w aplikacji robisz to przynajmniej raz, bo zapamięta dane). Szukasz dla mnie dziury w całym, jadąc konkretnego operatora, nie widząc wad u innych.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam