DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 11 z 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 #1169086  autor: IC_Current
 02 kwie 2024, 23:30
@Remington
Wydaje mi się też, że ktoś z naszych forumowiczów dostał kiedyś odpowiedź, że MO nie podlega reklamacji, gdyż nie jest usługą telekomunikacyjną tylko dodatkowym oferowanym za darmo kanałem samoobsługowym. Niestety nie pamiętam kto to był.
Niby tak, bo wiadomo, że operatorzy to by najchetniej za nic nie odpowiadali, a najlepiej to brali pieniądze za samo wysłanie faktury, ale ..
... sami na siebie nakręcili bat, bo przecież teraz bez aplikacji MO nie pobierzesz faktury ani nie dostaniesz rabatu 5zł. Sami wpisali wymóg korzystania z aplikacji w swoich regulaminach usług telekomunikacyjnych czy w regulaminach promocji powiązanych z usługą telekomunikacyjną, więc nie mogą twierdzić, że aplikacja jest tylko "dodatkowym" kanałem, bo realnie jest podstawowym kanałem zarządzania i komunikacji z operatorem. Skoro jest formalny wymóg korzystania z aplikacji, to nie ma wymówek że ona nie działa i każdy kto przez błędy logowania nie otrzyma rabatu, czy faktury na czas jest uprawniony do odszkodowania.
 #1169686  autor: Remington
 15 kwie 2024, 15:46
Remington pisze:
12 mar 2024, 14:22
"Regulamin korzystania z Mój Orange" w punkcie XI.6 daje możliwość składania "reklamacji związanych z funkcjonowaniem Mój Orange, Aplikacji Mobilnej lub Usługi".

A jak jest w praktyce? Przyjmują reklamacje i rozpatrują je w przeciągu regulaminowych 30 dni? Sądząc po przygodach z MO, o których dużo było w wątku o OFnK, potrafią one trwać latami. Sam zresztą mam tam od lat błąd na błędzie, ale przyznaję, że żadnego im nie zgłaszałem.

Wydaje mi się też, że ktoś z naszych forumowiczów dostał kiedyś odpowiedź, że MO nie podlega reklamacji, gdyż nie jest usługą telekomunikacyjną tylko dodatkowym oferowanym za darmo kanałem samoobsługowym. Niestety nie pamiętam kto to był.

Sprawą zniechęcania do składania reklamacji dotyczących MO (do których wprost uprawnia regulamin) też warto zainteresować UOKiK.
Remington pisze:
23 sty 2024, 18:23
Sprawa nieprawidłowości w udostępnianiu informacji w aplikacji Mój Orange jest nam znana i Prezes UOKiK podjął już kroki w ramach swych ustawowych kompetencji.
 #1169837  autor: Burito
 17 kwie 2024, 21:24
Mam w sieci Orange trzy numery telefonów w ofercie na kartę. Od 15 lutego 2024 r. po zalogowaniu się na Mój Orange poprzez przeglądarkę nie mam możliwości wyboru jednego z numerów. Co ciekawe w aplikacji Mój Orange na telefonie wszystkie trzy się wyświetlają. Zgłaszałem ten problem do Orange i nie mogą sobie z nim poradzić, teraz złożyłem reklamację i czekam.

Ciekawostka jest taka, że ten numer który się nie identyfikuje w MO był przeniesiony z NJU Mobile. Jeszcze niedawno przenosiłem do Orange inny numer z A2Mobile to od raz się pojawił w MO po zalogowaniu przez przeglądarkę.
Może problemem jest przeniesienie numeru z nju ? Jakby nie było to submarka Orange.
Macie na to jakąś radę ?
 #1169839  autor: Remington
 17 kwie 2024, 22:40
@Burito,
bliska mi osoba ma tak samo od stycznia. Numer nie był w nju. Stąd moje posty o odmowach przyjmowania reklamacji ws. MO, ostatecznie skarga do UOKiK na ten proceder. Mimo wielu obietnic naprawy od 3 miesięcy bez zmian zarówno u niej jak i u mnie (ja z kolei widzę numer nju, a także kilka starych dawno zabranych do innych sieci).

Zapewno odpowiedź dostaniesz taką jak ona, że nie mają Twojego płaszcza i co im zrobisz.
 #1169844  autor: Burito
 17 kwie 2024, 23:03
Dzięki za odpowiedź. Faktycznie jak się kontaktuję z Orange w tej sprawie to widzę, że zbytnio ich to nie rusza. Technicy coś tam niby robią, coś wgrywają i twierdzą, że jest OK. Następnie proszą mnie o screena z Mojego Orange, zakładki "przełącz konto", gdzie ten numer się nie identyfikuje i tak wkoło.
Niedawno złożyłem reklamację w tej sprawie i może to ich jakoś ruszy.

Jeszcze mam taki szatański pomysł, aby złożyć wniosek o przeniesienie tego numeru do innej sieci i za jakiś czas z powrotem powrócić do Orange.
 #1169846  autor: Remington
 17 kwie 2024, 23:30
To może pomóc choć w pierwszej kolejności możesz spróbować usunąć konto i założyć nowe.

Ja problemu, że widzę numer nju nie zgłaszałem, ale przygody tamtej osoby i Twoje potwierdzają wszystko co złego dotąd pisałem o tej firmie.

Na Twoim miejscu spodziewałbym się odpowiedzi w stylu:
- nie mamy Pana płaszcza: „problemy związane z korzystaniem z Mój Orange są zgłoszeniami technicznymi, nie są reklamacją usług telekomunikacyjnych” (to manipulacja wprost sprzeczna z regulaminem MO, kwalifikująca się do UOKiK)
- i co nam Pan zrobi: „może Pan zarządzać swoim numerem za pomocą aplikacji mobilnej, krótkich kodów i SMS-ów”
 #1169849  autor: pingpong123a
 17 kwie 2024, 23:57
Remington pisze:
17 kwie 2024, 22:40
(ja z kolei widzę numer nju, a także kilka starych dawno zabranych do innych sieci).
Sprawdzałeś czy działa karta SIM takiego numeru który jest widoczny w MO i jednocześnie jest w innej sieci?
U mnie też jest taki numer widoczny, i o dziwo karta Orange nadal działa (tylko na połączenia wychodzące i internet) :!:
Strona UKE prawidłowo pokazuje prawidłowo sieć i połączenia przychodzące są tam kierowane, również z Orange.
 #1169852  autor: pingpong123a
 18 kwie 2024, 00:13
Wyświetla się normalnie numer seryjny karty wraz z informacją że aktywna i wszystkie opcje w MO jak przy normalnych kartach. Chociaż teoretycznie ten numer powinien być dawno wyłączony w Orange. Jedynie w menu wyboru numeru w jednym wierszu numer napisany jest podwójnie w sensie :
XXX XXX XXX - Telefon komórkowy XXX XXX XXX - Telefon komórkowy i na końcu guzik wybierz.
 #1169857  autor: babciagienia1p
 18 kwie 2024, 03:18
Burito pisze:
17 kwie 2024, 23:03
Jeszcze mam taki szatański pomysł, aby złożyć wniosek o przeniesienie tego numeru do innej sieci i za jakiś czas z powrotem powrócić do Orange.

Przeniosłam "przejęty" numer tymczasowy, który miał wady (brak promocji w MO). Poszło jak z płatka. Na razie, nie chce mi się wracać...
 #1169868  autor: Remington
 18 kwie 2024, 11:26
Remington pisze:
23 sty 2024, 18:23
Sprawa nieprawidłowości w udostępnianiu informacji w aplikacji Mój Orange jest nam znana i Prezes UOKiK podjął już kroki w ramach swych ustawowych kompetencji.

Orange trzyma poziom, ale spadło z najwyższego stopnia podium przez słabość innych:
https://www.telepolis.pl/artykuly/felie ... s-t-mobile
 #1169871  autor: Burito
 18 kwie 2024, 13:19
babciagienia1p pisze:
18 kwie 2024, 03:18
Burito pisze:
17 kwie 2024, 23:03
Jeszcze mam taki szatański pomysł, aby złożyć wniosek o przeniesienie tego numeru do innej sieci i za jakiś czas z powrotem powrócić do Orange.

Przeniosłam "przejęty" numer tymczasowy, który miał wady (brak promocji w MO). Poszło jak z płatka. Na razie, nie chce mi się wracać...
A do jakiej sieci przeniosłaś jak można wiedzieć ?
"Miał wady" w postaci braku jego identyfikacji w Mój Orange ?
 #1169875  autor: babciagienia1p
 18 kwie 2024, 14:16
@Burito
Był identyfikowalny w MO. Nie było możliwości aktywowania żadnej promocji. Nie widziałam ich w w zakładce Pakiety i usługi => Promocje.
Przeniosłam do a2. Myślę, że nie ma znaczenia do jakiego operatora nastąpiłoby przeniesienie. Głównie chodziło mi o zachowanie "ładnego" numeru.
 #1169879  autor: Burito
 18 kwie 2024, 16:21
Rozumiem, a ciekawe jakbyś teraz chciała wrócić z powrotem do Orange to czy by te problemy by się naprawiły.
U mnie np. wszystko jest w porządku jak korzystam z aplikacji Mój Orange, wszystkie numery w OFNK się tam bez problemu identyfikują (nawet ten co go nie ma w MO poprzez przeglądarkę).
  • Strona 11 z 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11