U mnie, na www.24.play.pl, wszystko działa tak jak dawniej. Można logować się e-mailem i hasłem, SMS-y do zmiany taryf i usług są wysyłane na numer u innego operatora, w apce "mnóstwo numerów", można dodawać bezproblemowo kolejne. Wszystko chodzi jak żyleta, łącznie z głęboką historią połączeń.
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
U mnie, na www.24.play.pl, wszystko działa tak jak dawniej. Można logować się e-mailem i hasłem, SMS-y do zmiany taryf i usług są wysyłane na numer u innego operatora, w apce "mnóstwo numerów", można dodawać bezproblemowo kolejne. Wszystko chodzi jak żyleta, łącznie z głęboką historią połączeń.
babciagienia1p: proszę, sprawdź jeszcze raz działanie Play24 na komputerze. Na InPrivate. Z wyczyszczonymi ciasteczkami, bo one zaburzają działanie wielu stron. Zdziwisz się, że mail nie przejdzie.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
@Karlos20
Używam tylko okna prywatnego w przeglądarce Firefox, z włączonym Adblockiem. Przy zamknięciu przeglądarki czyszczą się ciasteczka.
Pamiętam moment, że jeden raz wymusili logowanie numerem telefonu. Kilka miesięcy temu. Zalogowałam się głównym numerem, wszystko było ustawione jak wcześniej. Przy następnym logowaniu znowu można było używać e-maila i hasła, funkcjonalności są bez zmian.
O podobnym przypadku pisał też kiedyś @Remington.
Używam tylko okna prywatnego w przeglądarce Firefox, z włączonym Adblockiem. Przy zamknięciu przeglądarki czyszczą się ciasteczka.
Pamiętam moment, że jeden raz wymusili logowanie numerem telefonu. Kilka miesięcy temu. Zalogowałam się głównym numerem, wszystko było ustawione jak wcześniej. Przy następnym logowaniu znowu można było używać e-maila i hasła, funkcjonalności są bez zmian.
O podobnym przypadku pisał też kiedyś @Remington.
@Karlos20
Nigdzie nie napisałam, ze Ci nie wierzę. Wierzę Ci. Po prostu, u mnie jest inaczej. Patrz - post powyżej Twojego.
Nigdzie nie napisałam, ze Ci nie wierzę. Wierzę Ci. Po prostu, u mnie jest inaczej. Patrz - post powyżej Twojego.
rsig: przed erą "pomarańczowych" byłem u fioletowych
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Mnie przyszły do głowy mało prawdopodobne przyczyny, ale kto wie...
1) Ze względu na lokalizację użytkownika lub adres zarejestrowanych kart.
2) Ze względu na termin założenia konta na www.
2. całkiem prawdopodobne
1. Raczej nie, bo każdy numer na koncie ma inne te atrybuty.
1. Raczej nie, bo każdy numer na koncie ma inne te atrybuty.
@Remington
Ad1. Wszystko zależałoby od tego jak duży obszar byłby przyjęty jako "ta sama lokalizacja". Województwo, region itd.
Ad1. Wszystko zależałoby od tego jak duży obszar byłby przyjęty jako "ta sama lokalizacja". Województwo, region itd.
@as1as
Jeśli nie sprawi Ci to problemu, spróbuj zalogować się numerem i wylogować. U mnie, po wylogowaniu się, ponownie można było logować się e-mailem.
Jeśli nie sprawi Ci to problemu, spróbuj zalogować się numerem i wylogować. U mnie, po wylogowaniu się, ponownie można było logować się e-mailem.
Niestety nie mam fizycznie numeru przy sobie, a prosi o SMS wysłany na nr telefonubabciagienia1p pisze: ↑16 sty 2023, 13:00@as1as
Jeśli nie sprawi Ci to problemu, spróbuj zalogować się numerem i wylogować. U mnie, po wylogowaniu się, ponownie można było logować się e-mailem.
Pochwaliliśmy się że wciąż możemy logować się mailem i ja już się doigrałem - komunikat ten sam co u Karlosa.
U mnie nie działa. Chyba niebawem, jak zapowiadali, wszystkim zablokują logowanie mailem.babciagienia1p pisze: ↑16 sty 2023, 13:00@as1as
Jeśli nie sprawi Ci to problemu, spróbuj zalogować się numerem i wylogować. U mnie, po wylogowaniu się, ponownie można było logować się e-mailem.
@rsig
U mnie to samo. @Karlos20 wykrakał. Wpadam z tego powodu w depresję. Myślałam, że to dlatego, że jeszcze raz wyczyściłam wszystko, według wskazówek @Karlos20.
Do tego, u mnie, nie można podpiąć pozostałych numerów z tego samego Peselu (błąd 404). O innych Peselach już nie wspomnę. Straszna karamba! Misterna konstrukcja kilkunastu numerów rozsypała się w drobny mak. Wygląda to tragicznie.
Będę jeszcze próbowała na innym urządzeniu (iPad), ale dopiero jutro.
Czy ktoś z użytkowników może jeszcze logować się e-mailem do starej wersji www.24.play.pl?
U mnie to samo. @Karlos20 wykrakał. Wpadam z tego powodu w depresję. Myślałam, że to dlatego, że jeszcze raz wyczyściłam wszystko, według wskazówek @Karlos20.
Do tego, u mnie, nie można podpiąć pozostałych numerów z tego samego Peselu (błąd 404). O innych Peselach już nie wspomnę. Straszna karamba! Misterna konstrukcja kilkunastu numerów rozsypała się w drobny mak. Wygląda to tragicznie.
Będę jeszcze próbowała na innym urządzeniu (iPad), ale dopiero jutro.
Czy ktoś z użytkowników może jeszcze logować się e-mailem do starej wersji www.24.play.pl?
Dodam, że nawet w obrębie tego samego numeru telefonu trzeba każdorazowo wpisywać 4-cyfrowy kod aby włączyć daną usługę, wcześniej robiło się to tylko raz. W apce tak samo - albo kod SMS, albo kod w apce, albo odcisk palca / FaceID.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
@Karlos20
Nie można też wskazać innego numeru do SMS-ów weryfikacyjnych. Makabra! Ciekawe czy coś w tym poprawią? Jak na razie - tragedia.
Nie można też wskazać innego numeru do SMS-ów weryfikacyjnych. Makabra! Ciekawe czy coś w tym poprawią? Jak na razie - tragedia.
babciagienia1p pisze: ↑18 sty 2023, 21:30Będę jeszcze próbowała na innym urządzeniu (iPad), ale dopiero jutro.
Na iPadzie to samo. Możliwość logowania, do 24.play.pl, tylko numerem. Na szczęście można podłączyć inne numery, w przeciwieństwie do Della, ale tylko z konkretnego (jednego) Peselu. Z mojego punktu widzenia, wersja komputerowa jest nie do użytku. Szkoda...
Również to samo i u mnie. Czy podpięcie numerów działa w oparciu o ciastka czy na stałe? Na stałe, tzn. na innej przeglądarce logując się tym samym numerem czy widać uprzednio podpięte numery?
Na pewno nie działa to wymiennie, bo gdy podpiąłem numery do numeru A, to logując się na numer B (jeden z tych podpiętych) nie było widać ani numeru A, ani pozostałych.
Mimo wszystko na plus możliwość logowania bez SMS-a, choć sama pozostawia pewne wątpliwości (PESEL+ hasło abonenckie, którego nie da się nadać bez wizyty/rejestracji w salonie).
Na pewno nie działa to wymiennie, bo gdy podpiąłem numery do numeru A, to logując się na numer B (jeden z tych podpiętych) nie było widać ani numeru A, ani pozostałych.
Mimo wszystko na plus możliwość logowania bez SMS-a, choć sama pozostawia pewne wątpliwości (PESEL+ hasło abonenckie, którego nie da się nadać bez wizyty/rejestracji w salonie).