DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1158980  autor: Remington
 18 paź 2023, 21:40
Ale to właśnie więcej dzwonków dłużej obciąża BTS. Notki i komunikaty obciążają BTS dzwoniącego, więc operatora odbiorcy to nie obchodzi.
 #1158981  autor: KC-KARLOS
 18 paź 2023, 21:48
Dokładnie tak.
wiertolot: proszę, doczytaj info, jak działa w uproszczeniu sieć komórkowa. Podałem link do filmu, gdzie gość dość prostym językiem + ilustracjami opisuje, jak to działa. A opisuje jedynie warstwę podstawową obsługującą połączenia głosowe oraz łapanie sygnału urządzenia z nadajników, jak sam określa, to skomplikowany organizm.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1158987  autor: wiertolot
 18 paź 2023, 22:29
Nie zgodzę się z tym, bez sensu są te odpowiedzi, gdyż jedni operatorzy drugim i nawzajem sobie obciążają te nadajniki, tymi dodatkowymi notkami i tym mówieniem.
Działa to też na niekorzyść operatorów oprócz te dodatkowe koszta energia, bo muszą dodatkowo również obsługiwać te mówienie.
Tym samym też szkodzą abonentom zmuszając ich, do tego słuchania w kółko po trzy razy po polsku i angielsku jeszcze.
 #1158989  autor: KC-KARLOS
 18 paź 2023, 23:04
wiertolot: skoro słyszysz komunikat, że Abonent jest chwilowo nieosiągalny, to po co ten komunikat słuchać trzykrotnie? Rozłącz się i tyle. Co za problem?!
Szukasz dziury w całym.
Gdyby zamiast komunikatu byłby jakiś tępy sygnał czy dźwięk, wtedy byś się zastanawiał, co się dzieje np. z telefonem, a tego byś nie chciał.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1159056  autor: wiertolot
 20 paź 2023, 06:06
Gdy ktoś nie odbiera po 9,10 sygnałach, dzwonkach powinno być pyknięcie i automatyczne rozłączenie tego połączenia.
Abonent płaci za czas połączenia, a nie dodatkowe mówienie!
Jak jest w Orange, nju, Plus, a2mobile, LycaMobile tam nic nie mówi!
Tylko w T-Mobile, heyah, PLAY, Virgin Mobie, Mobile Vikings takie cuda są i to mówi w kółko, gdy połączenie już powinno zakończyć!
Wiadomo, przecież, że jak ktoś nie odebrał połączenia, nie może czy coś to jest niedostępny.
A w te sieci komórkowe na dole co wymieniłem w kółko to powtarza, mówi po 3 razy po polsku, po angielsku i wydłuża nie potrzebnie te połączenie dla osób dzwoniących do tych sieci T-Mobile, heyah, PLAY, Virgin Mobie, Mobile Vikings. Do tego tym kosztem telefon w te sieci dzwoni krócej,(tylko na 4,5 dzwonki) nie dobiega do telefonu i jest porobione tam bezprawnie nie wiadomo co.
Nie licząc te notki SMS, które załączają bez zgody abonenta. Bo takowe usługi jak ktoś chce mieć powinien sam do operatora dzwonić, żeby mu włączyli, a nie ktoś ma potem dzwonić to wyłączać i jeszcze nie da tego wyłączyć, ani wydłużyć te dzwonki, bo motywują to jak koledzy powyżej i że jest w porządku z tym ich zdaniem. A wcale nie jest, bo to powtarza po 3 razy i mówi zamiast rozłączyć połączenie.
 #1159067  autor: Remington
 20 paź 2023, 09:21
wiertolot pisze:
20 paź 2023, 06:06
Abonent płaci za czas połączenia, a nie dodatkowe mówienie!

Po pierwsze tylko nieliczni płacą za poszczególne połączenia. Większość ma no limity.

Za komunikaty się nie płaci i nigdy nie płaciło. Dlatego włączają Notkę albo pocztę głosową, bo za połączenie z nimi już leci „impuls”.
 #1159142  autor: wiertolot
 21 paź 2023, 07:47
Czasami dla osoby dzwoniącej na numer komórkowy w Play lub T-Mobile, heyah który ma wyłączoną na nim pocztę głosową i tę notkę też, potrafi tym mówieniem 3 razy po polsku i angielsku( abonent jet niedostępny i.t.p), z jeden jeden impuls, dwa jednak potrącić. I po 6 sygnale gdy zaczyna 7 może wyłapać parę zeta. Nie do końca to prawidłowo działa. Tylko nie każdy o reklamuje. Więc takie zapewnienia nie wcale mnie nie przekonują i do końca mnie nie przekonują jak jest powyżej opisane. Bo powinno to być powyłączane, gdy ktoś nie odbiera telefonu i automatycznie kończyć połączenie po 9,10 sygnałach, a nie jeszcze coś mówić.
I wtedy albo potrąci ten impuls lub nie? Jednemu jak w porę rozłączy nie, a drugiemu jak nie zauważy już tak. Więc nie jest do końca z tym ok i tak pięknie jak opisane.