Statystyki się poprawią, liczba reklamacji spadnie. I premia będzie .
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Liczba reklamacji spadnie. Kontakt z infolinią kosztuje. Same zalety dla Play oczywiście
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Jakby co jest darmowy sposób na telefoniczną obsługę w Play. Kto zna numer, to skorzysta.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Tutaj już cisza, natomiast dyskusja na Play Forum trwa w najlepsze.
Ktoś poruszył tam ciekawą kwestię. Wg regulaminu, Play24 ma pozwalać na zakładanie zgłoszeń. Play24 to wspólna nazwa serwisu internetowego i aplikacji mobilnej. Wcześniej zgłoszenia można było zakładać przez www, ale nie przez aplikację. Teraz można jedynie czatować przez aplikację i... żądać założenia zgłoszenia.
W mojej ocenie, jeśli pod jedną nazwą funkcjonują różne kanały, to w każdym z nich powinna być możliwość zakładania zgłoszeń. A nie jak twierdzi Play, w dowolnym z tychże kanałów. Sprawą ktoś chętny może zainteresować UOKiK (na naruszanie zbiorowych interesów konsumentów poprzez łamanie regulaminu, wystarczy zgłoszenie od jednej osoby).
Moje doświadczenia z branżą finansową w podobnych przypadkach (poza jednym wyjątkiem wystarczały reklamacje, a w tym jednym poskarżyłem się do KNF) zawsze kończyły się jednakowo - zmianą regulaminu. Dlatego nie spodziewałbym się sukcesu po takiej interwencji.
Ktoś poruszył tam ciekawą kwestię. Wg regulaminu, Play24 ma pozwalać na zakładanie zgłoszeń. Play24 to wspólna nazwa serwisu internetowego i aplikacji mobilnej. Wcześniej zgłoszenia można było zakładać przez www, ale nie przez aplikację. Teraz można jedynie czatować przez aplikację i... żądać założenia zgłoszenia.
W mojej ocenie, jeśli pod jedną nazwą funkcjonują różne kanały, to w każdym z nich powinna być możliwość zakładania zgłoszeń. A nie jak twierdzi Play, w dowolnym z tychże kanałów. Sprawą ktoś chętny może zainteresować UOKiK (na naruszanie zbiorowych interesów konsumentów poprzez łamanie regulaminu, wystarczy zgłoszenie od jednej osoby).
Moje doświadczenia z branżą finansową w podobnych przypadkach (poza jednym wyjątkiem wystarczały reklamacje, a w tym jednym poskarżyłem się do KNF) zawsze kończyły się jednakowo - zmianą regulaminu. Dlatego nie spodziewałbym się sukcesu po takiej interwencji.