odnośnie BOK, dwie sytuacje, obie w sieci IDEA (a raczej w ich BOK'u)
Chciałem wyłączyć pocztę głosową- dzwonie *22 przedstawiam swoją prośbe, Pani do mnie sucho: "kod PUK poproszę", ja: nie pamiętam, moge podac inne swoje dane... niestety nic nie załatwiłem... Druga próba, pani pyta o PUK.. historia ta sama, ale po podaniu danych dodatkowych - adres etc. wszystko załatwione... zadowolony jestem, ale gdzie tu jakieś standardy?!
Sytuacja nr 2: koleżace po pdopisaniu umowy cesji na numer (przejecie czyjegos numeru) nie przeszly bezplatne minuty...a niby mialy przejsc (bledna infomacja uzyskana w salonie i BOK'u) - reklamacja wyslana faksem i listem poleconym - rozpatrzono obie:)))
jedna w sytuacji wyjatkowej przyznaje kolezance 150 min na rozmowy druga 299...
Konkluzja: czasami trafiam na bardzo sympatyczne osoby - milo jest pogadac... ale nie o to chodzi - kompetencje prawie zerowe, zadnych standardow... a mimo to moja ulubiona siec