@Karlos20, to nie to. Od dosyć dawna w PInK i InK w usługach nocnego transferu (NT i NbL) jest CODZIENNE (jeśli codziennie korzystasz) dziwne i nieprawidłowe naliczanie transferu tuż po godzinie 9:00, mimo że takiego transferu nie było (np. urządzenie fizycznie odłączono z sieci o 8:50, a samo połączenie rozłączono przed wyłączeniem urządzenia).
To są z reguły drobne MB, ale pomniejszany jest nieregulaminowo pakiet, który mamy (bonus z doładowań).
Nie zgłębiłem jeszcze sprawy dokładniej, np. czy gdybym nie miał pakietu MB, to zeszłyby złotówki z konta, albo czy gdybym połączenie zakończył przed 8:00 (np. o 7:50) to też by się te MB naliczyły po 9:00 (w systemach Play jest w kilku miejscach tzw. "błąd 1-godzinny" który w różny sposób się manifestuje, itp. itd.).
Sprawdziłem jedynie synchronizację (różnicę) czasu mojego i czasu systemu Play aby wykluczyć inne problemy, i to nie jest to, bo różnica wynosiła maks. 2-3 sekundy i inne sesje były poprawnie (o dokładnym czasie) rozliczane.
Natomiast tutaj w bilingu pojawia się dodatkowy transfer z sufitu o czasie późniejszym o kilkadziesiąt nawet minut w stosunku do czasu faktycznego zakończenia połączenia, a to faktyczne połączenie co ciekawe jest poprawnie rozliczone i widoczne w bilingu.
W każdym razie system nie działa poprawnie. Ostatnim razem potwierdziłem to codziennie od października 2018 do lipca 2019 na wielu numerach PInK/InK w różnych lokalizacjach w Polsce, ale aż do teraz nigdy i nigdzie o tym problemie jeszcze nie pisałem
.
Może kiedyś się tym zajmę dokładniej, bo to ciekawa sprawa.