DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 27 z 91
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 91
 #969050  autor: przemo_one
 30 gru 2017, 11:21
Robin560 pisze:bonus 100 gb jest z RWK czy nie bo nie widzę w regulaminie.
Właśnie ja też nie widzę w regulaminie. Tam jest napisane, że musi być utrzymana ważność konta na połączenia wychodzące z saldem minimum 1 grosz. Moim zdaniem trzeba doładować konto.
 #969055  autor: jarekt
 30 gru 2017, 12:01
Nowe bonusy za rejestrację w ofertach internetowych (i głosowych), to nie są klasyczne "Bonusy za Rejestrację" tylko tzw. "Bonusy na Start" (jak je nazywa Play/RBM w regulaminach).

Są one bez RWK (tylko 100GB) w ofertach internetowych (i wg regulaminu tylko w InKach, bez PInKów) lub bez RWK i PromoZŁ (tylko 50GB) w ofertach głosowych Play/RBM.

GB ważne są 30 dni i aby z nich korzystać (używać tych GB po ich otrzymaniu) należy mieć oczywiście ważne konto na wychodzące i minimum 1 grosz na KG (1 grosz nie zawsze jest warunkiem korzystania z innych pakietów GB).
 #969158  autor: przemo_one
 31 gru 2017, 02:11
Piszę o bonusie 100GB. Jest napisane, że bonus jest tylko na startery InK 9, 19 albo 50, więc pewnie na darmowym starterze internetowym (zasięgowym) takiego bonusa nie da się otrzymać. Nie jest to potwierdzone. Można na darmowym starterze zmienić taryfę na dowolną InK, ale po rejestracji. Nie jasne jest, czy starter musi być w wyżej wymienionej ofercie przed rejestracją, czy można sobie zarejestrować z inną taryfą, potem zmienić i odebrać bonus.
 #990944  autor: niekumaty
 27 kwie 2018, 17:58
Witam :smt006 ,
posiadam kartę SIM Play z ofertą "Internet na Kartę 50 zł". Ważność konta na tej karcie kończy się 15 maja.

Czy za pomocą kodów USSD lub play24:
1) mogę przenieś ofertę do RBM5 z RWK i DIL? Jak i jakie koszty?
2) czy mogę wrócić z RBM5(po pomyślnym wykonaniu pkt. 1) do play "Internet na Kartę 50 zł"? Jak i jakie koszty?
3) czy mogę przejść z oferty "Internet na Kartę 50 zł" na wycofaną ofertę "Internet rok ważności konta" - gdzie usługa "Miesiąc bez limitu" kosztowała 45 zł? Jak i jakie koszty?
 #990951  autor: niekumaty
 27 kwie 2018, 18:29
niekumaty pisze:Witam :smt006 ,
posiadam kartę SIM Play z ofertą "Internet na Kartę 50 zł". Ważność konta na tej karcie kończy się 15 maja.

Czy za pomocą kodów USSD lub play24:
1) mogę przenieś ofertę do RBM5 z RWK i DIL? Jak i jakie koszty?
2) czy mogę wrócić z RBM5(po pomyślnym wykonaniu pkt. 1) do play "Internet na Kartę 50 zł"? Jak i jakie koszty?
3) czy mogę przejść z oferty "Internet na Kartę 50 zł" na wycofaną ofertę "Internet rok ważności konta" - gdzie usługa "Miesiąc bez limitu" kosztowała 45 zł? Jak i jakie koszty?
jarekt pisze:3x NIE.
Chodzi mi o to aby utrzymać ważność konta bez ponoszenia kosztów w postaci 50 zł (przedłuża ważność o rok).
Karta byłaby nieużywana przez jakiś czas (pół roku, rok), ale chciałbym mieć możliwość wrócić do możliwości jej użycia.

1) "Internet na Kartę 50 zł" - jeśli nie przedłużę ważności konta, to czy od razu (w tym samym dniu końca ważności) stracę dostęp do możliwości użycia tej karty w przyszłości?
2) czy jest możliwość do przejścia za pomocą kodów USSD z "Internet na Kartę 50 zł" do Fakt Mobile i tam aktywowania RWK za 5 zł?
3) jeśli 2) tak to czy z Fakt Mobile mogę przejść do RBM5?
 #990963  autor: paolo
 27 kwie 2018, 20:30
Trudne pytanie. To loteria. Play dość długo trzyma taki numer. 60dni powinien wytrzymac ale gwarsncji nie ma. Orange po 3 mca wrzuca juz nr do puli. W nju dostalem niby nowy numer po dluzniku ktory 2.5mca wczesniej zaciągnął przy jego pomocy pozyczki internetowe i co chwilę dostawałem smsy i tel z roznej windykacji. Nju potwierdziło ze faktycznie nawet po miesiącu nr wraca do użycia a w moim wypadku pozostalo mi odstąpić od umowy co i tak bez problemow sie nie obylo bo faktury z dociazeniem naliczali. A reklamacje w Orange to koszmar.
 #990973  autor: jarekt
 27 kwie 2018, 22:38
niekumaty pisze:
jarekt pisze:Ad.1 Nie
Ad.2 Nie
ad. 1 To w takim razie ile czasu karta SIM będzie aktywna po dacie końca ważności konta (tak abym mógł doładować kartę)?
Zasada jest następująca (poniższe daty/okresy dotyczą PInK/InK w tym np. InK50 - inne taryfy mają zupełnie inne okresy rozmów wychodzących, przychodzących i tzw. okres karencji - okres w którym karta powinna już być regulaminowo całkowicie wyłączona ale jednak operator tego nie zrobił dając tym samym czas na reaktywację numeru ale środki na konto już nie wrócą):


1. 15 maja to Twój ostatni dzień ważności konta (na połączenia wychodzące i internet) - wynikający z doładowania lub - jak w Twoim przypadku - aktywacji jakiejś usługi/pakietu.
2. 16 maja (sekundy po północy) nie możesz już dzwonić, SMSować i internecić, możesz tylko odbierać rozmowy i SMSy - kasa zostaje na koncie. Nie możesz też zmieniać usług na numerze.
3. 16 maja to pierwszy dzień okresu pasywnego (ważności połączeń przychodzących).
4. Trwa on w PInK/InK 90 dni czyli w Twoim przypadku do 13 sierpnia do 23:59.
5. Przez cały ten czas (90 dni, do 13 sierpnia) możesz odbierać rozmowy i SMSy i kasa pozostaje na koncie.
6. Po tym okresie, 14 sierpnia, najpóźniej kilkadziesiąt minut po północy, powiedzmy o godzinie 0:50 konto zostanie bezpowrotnie wyzerowane.
7. Zgodnie z Cennikiem/Regulaminem (RŚUT) również numer w tym momencie powinien zostać całkowicie wyłączony...


8. ...ale tak się nie dzieje ze względu na wspomniany wcześniej tzw. okres karencji (nieregulaminowy, różny dla różnych taryf i okresu w historii świata - bo system jest ciągle modyfikowany - i czasami ten okres może wynosić 0 dni).
9. Obecnie w PInK/InK przez kolejne 30 dni (do 12 września) możesz wciąż odbierać rozmowy i SMSy, numer działa, wciąż jest podpięty w Play24 i wciąż go możesz doładować aby mu przywrócić normalny bieg terminów.
10. Po tym okresie, 13 września, kilka sekund po północy, numeru nie możesz już doładować i sam już go nie przywrócisz do życia.
11. Przez kolejne 2 dni numer powoli kończy żywota w systemach Play.
12. 15 września około godziny 0:50 dostaniesz ostatni kontakt z Play: maila, że numer odpięto od Twojego konta Play24.
13. Potem numer można jeszcze odzyskać (nie zawsze) składając wniosek o jego przywrócenie.


W Twoim przypadku, aby zachować numer i kasę na koncie, ładujesz 5zł co 95 dni (5 wychodzących i 90 przychodzących).
Jeśli na kasie Ci nie zależy i lubisz ryzyko, to aby zachować (być może :)) numer ładujesz 5zł co 125 dni (uwzględniasz nieregulaminowy dodatkowy 30-dniowy okres karencji w PInK/InK).

Co ciekawe, w niektórych taryfach ten okres karencji wynosi obecnie aż 180 dni, czyli łącznie jest: ileś tam dni wychodzących + np. 90 dni przychodzących + dodatkowe 180 dni karencji.
 #1005036  autor: biala1991
 25 lip 2018, 13:21
Czy da się ponownie włączyć 24GB/rok? Z regulaminu wynika, że usługa jest dostępna dla użytkowników:

Internet na Kartę w Play zestaw startowy 50zł,

u mnie na Play24 pokazuje się taryfa:

Internet na Kartę 50zł,

to chyba nie jest to samo? :) W tej chwili mam puste konto więc musiałabym doładować 50zł. Gdyby się okazało, że uruchomienie 24GB z RWK jest niemożliwe to dla mnie stracone pieniądze, bo nawet bonusu za doładowanie nie wykorzystam (będzie ważny dwa miesiące, tyle samo co promocja na lato, którą już odpaliłam)
 #1005090  autor: KC-KARLOS
 25 lip 2018, 19:33
Można tymczasowo zmienić taryfę na np. Internet Na Kartę 9, a następnie wrócić do opcji Internet Na Kartę 50. Wówczas pakiet będzie ponownie możliwy do aktywacji. Zmiana taryf jest bezpłatna i realizowana poprzez Play24 (www) albo pod menu *163#

Przypominam o ewentualnym skasowaniu środków innych niż bonus z doładowania oraz kasy na koncie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1005154  autor: biala1991
 26 lip 2018, 11:16
Karlos20 pisze:Przypominam o ewentualnym skasowaniu środków innych niż bonus z doładowania oraz kasy na koncie.
Ja mam niewykorzystane GB z poprzedniego pakietu i właśnie dlatego chciałabym przedłużyć życie tej karcie, czyli migracja odpada.
Regulamin usługi brzmi kompletnie bez sensu:
IV.2.Użytkownik nie ma możliwości dezaktywacji usługi.
3.Dezaktywacja usługi następuje automatycznie po 24 godzinach od aktywacji usługi. Operator zastrzega możliwość późniejszej dezaktywacji usługi z przyczyn technicznych...
4.Po dezaktywacji usługi Użytkownik może dokonać ponownej aktywacji...

Co to znaczy, że dezaktywacja (a chodzi przecież o RWK) następuje automatycznie po 24godz od aktywacji? :) Czy w takim razie mogę reklamować jeśli usługi nie uda się włączyć czy sprawa jest przegrana?
 #1005156  autor: sylwekZolkusza
 26 lip 2018, 11:43
Usługą RWK + 24GB na rok kosztuje 50zł, żeby ją włączyć musimy być w taryfie 50, pieniądze są przenoszone bez strat, Gigabajty, nie przeniesiemy. Pakiet włączamy sami w odpowiednim dla nas czasie, uruchomiony pakiet na lato również nie przeniesiemy.
60+365 dni przy doładowaniu 50zł.
https://www.play.pl/uslugi/doladowania- ... -na-karte/
 #1005160  autor: biala1991
 26 lip 2018, 12:34
Jak pisałam jestem w INK50 ale nie jest to INK50 zestaw startowy, o którym mówi regulamin. Karlos20 pisze, żeby na chwilę przenieść się do innego INKa a potem wrócić (wtedy jako moja taryfa pokaże się INK50 zestaw startowy?) Ta opcja nie bardzo mi pasuje, właśnie dlatego że podczas migracji przepadną GB, które chcę przedłużyć.
Jeśli faktycznie nie trzeba zmieniać taryfy i wystarczy doładować 50zł to byłoby ok ale jeśli wyrzucę 5 dych a aktywacja usługi okaże się niemożliwa z powodu braku dopiska Start byłoby niefajnie
  • Strona 27 z 91
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 91
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 91