DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 26 z 91
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 91
 #967073  autor: Robin560
 18 gru 2017, 19:50
1.jest jakiś sposób by mieć rwk za mniej niż 50 zł ?
2.można przenieść numer do tej taryfy?
3.czy startery z allegro są blokowane?

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #967089  autor: jarekt
 18 gru 2017, 21:09
Ad.1 Nie, ale w ramach rekompensaty za jakiś problem, możesz wnieść o wydłużenie ważności konta :).
50zł za RWK (i 24GB na rok) jest obecnie tylko w InK50 (lub w starszej ale już bardzo trudnej do zdobycia PInK50).
Ad.2 Nie.
Ad.3 PInKi/InKi nie są blokowane. Generalnie Play nie blokuje swoich kart w taki sposób jak to robi Orange, bo w Play nie ma usługi "Przelew SMS" pozwalającej nabite karty bonusowymi GB i złotówkami wyczyścić ze złotówek :) (ale blokuje za masowe wysyłanie identycznych SMSów - ale taki numer można odblokować, po uzasadnieniu).
 #967176  autor: ign123
 19 gru 2017, 13:23
ign123 pisze:Zniknęło mi siedemdziesiąt parę zł
11 grudnia napisałem w Play24 zgłoszenie, które na wstępie miało napis "REKLAMACJA", w treści podałem wymagane prawem (dla reklamacji) dane adresowe i numer telefonu, którego dotyczy reklamacja.

Przed chwilą zadzwoniła pani z obsługi klienta, która po odpytaniu mnie z danych osobowych powiedziała, że sprawdziła, że faktycznie zniknęły środki z mojego konta i przekazuje sprawę do działu reklamacji i teraz oni mają 30 dni (!!!) na jej rozpatrzenie, ale średnio trwa to 13 dni.
Ponad tydzień czekałem na to, aż pani zadzwoni do mnie i mnie "zautoryzuje", żeby mogła przekazać sprawę do działu reklamacji?! Ręce opadają...

O, taką ciekawą stronę znalazłem:
https://www.play.pl/pomoc/abonament/for ... eklamacje/

Widać, że moje zgłoszenie spełnia wszystkie wymogi reklamacji. Nie omieszkam o tym wspomnieć w komentarzu do zgłoszenia :)

EDIT:
Link dodawania komentarza "zniknął" (?), a przy dodawaniu zgłoszenia uzupełniającego kółeczko kręci się i kręci...

EDIT 2:
Po osiemnastej udało mi się dodać zgłoszenie uzupełniające.

EDIT 3 [2017-12-20 16:35]:
Dzisiaj rano dostałem odp. na zgłoszenie uzupełniające - inna konsultantka przyznała mi rację w kwestii terminu rozpatrzenia reklamacji i przeprosiła za przekazanie przez koleżankę nieprawidłowej informacji.
 #967602  autor: ign123
 21 gru 2017, 12:46
Reklamacja rozpatrzona, ale jak przeczytałem odpowiedź to ręce mi opadły:
Szanowny Panie,

11 grudnia 2017 roku otrzymaliśmy Pana zgłoszenie z Play24. Pana sprawa dotyczyła pobrania środków z konta po zmianie oferty. Oczekiwał Pan, że zwrócimy Panu środki i przyznamy rekompensatę.

Poniżej przygotowałem dla Pana wyjaśnienia tej sprawy.

Szczegóły sprawy
Sprawdziłem, że:
- 10 grudnia 2017 roku zmienił Pan ofertę promocyjną na numerze XXXXXXXXX. Wybrał Pan ofertę promocyjną "Play Internet na kartę" w taryfie "Internet na Kartę 50 zł",
- tego dnia pobraliśmy Panu z konta 7X zł, ponieważ zmienił Pan ofertę promocyjną.

Decyzja
Zależy mi na naszych pozytywnych relacjach. Dlatego postanowiłem uznać Pana reklamację.

Podjęte działania
21 grudnia 2017 roku doładowałem konto główne na numerze XXXXXXXXX kwotą 7X zł.
Czyli wg pana konsultanta klikając w Play24 zmianę taryfy z PInK19 na InK50 jednocześnie wybrałem ofertę promocyjną "Play Internet na kartę" - chyba poproszę, żeby pan konsultant przesłał mi regulamin oferty promocyjnej "Play Internet na kartę" w taryfie "Internet na Kartę 50 zł", bo ja o takim czymś nie słyszałem. Albo może lepiej: poproszę o regulamin migracji z taryfy PInK do "oferty promocyjnej Play Internet na kartę w taryfie Internet na Kartę 50 zł" :)
Oczywiście ponowię wniosek o rekompensatę. Pierwotnie "zaszalałem" i wnosiłem o dodatkowe 70zł. Jarek pewnie by teraz podbił stawkę do 100zł :-D

W Play24 w Moje konto->Moje dane mam:
Taryfa Internet na Kartę 50 zł
Promocja Play Internet na kartę
Ten zapis o promocji "Play Internet na kartę" pozostał chyba po taryfie PInK19 (taki miałem starter, nigdy wcześniej nie zmieniałem na nim ani taryfy ani tym bardziej żadnej promocji).

Jakieś sugestie/argumenty oprócz tego co napisałem wyżej?
Ostatnio zmieniony 27 gru 2017, 12:53 przez ign123, łącznie zmieniany 2 razy.
 #967608  autor: jarekt
 21 gru 2017, 13:06
Tekst "Promocja: Play Internet na Kartę" (lub inny) w drugiej linii w "Moich danych/Dane numeru" to pierwotna nazwa startera, pierwotna nazwa taryfy/promocji lub obu tych rzeczy na raz (czasami jest identyczna z pierwotną nazwą taryfy, czasami się trochę różni, czasami bardzo się różni).

Linię wcześniej/wyżej jest obecna taryfa na danym numerze (może to być wciąż pierwotna taryfa lub nowa jeśli starą zmieniliśmy na jakąś nową lub potem na jeszcze nowszą).

Trafiłeś na niezłego głąba za przeproszeniem... ale reklamację Ci uznał hahahaha.
Twoja wina, wszystko jest OK. 70zł za zmianę taryfy (!!!) InK na PInK (!!!) jest OK.
I ponieważ jest OK to się goń. Ale ponieważ Cię lubię to Ci kasę dam.
Ale żeby było jasne: jesteś totalnie winny i niedouczony, bo zmiana z InK na PInK kosztuje 70zł.
Ostatnio zmieniony 21 gru 2017, 13:21 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #967617  autor: jarekt
 21 gru 2017, 13:48
Ponieważ nie każdy zna taryfy internetowe w Play, to aby zrozumieć absurd odpowiedzi konsula opiszę go na przykładzie zwykłej taryfy RBM7MNP.

Mam starter w taryfie/promocji RBM7MNP (numer od innego opa przeniosłem do RBM i ląduję w takiej właśnie taryfie/promocji).
Ładuję sobie konto kwotą 100zł (bo mam taką potrzebę). Coś tam robię, kupuję pakiety itd.
Zostaje mi po jakimś czasie (powiedzmy po 3 miesiącach) 70zł na koncie (na głównym koncie, bo doładowania lądują zawsze na głównym koncie nazywanym Kontem).

Postanawiam przejść do taryfy RBM5 - jest to możliwe i gwarantowane regulaminem migracji do RBM5.
Chwilę się waham, bo zmiana powrotna (na RBM7MNP) nie jest możliwa (typowy bilet w jedną stronę).
Migracja (zmiana taryfy) zgodnie z regulaminem jest darmowa (zawsze tak było i pewnie zawsze tak będzie w Play/RBM/Fakt).
Środki na Koncie Głównym zgodnie z regulaminem zostaną po migracji zachowane (zawsze tak było i pewnie zawsze tak będzie w Play/RBM/Fakt).

Zmieniam na RBM5. No i szok. Kasa z konta zniknęła. 70zł przepadło.

Piszę reklamację.

Konsul odpisuje:
"Wybrał Pan ofertę promocyjną RBM7MNP w taryfie RBM5.
(totalna bzdura, takie coś nawet nie jest możliwe, a gdyby było, to nazywałoby się to zmianą oferty/taryfy, a nie "wybór promocji w taryfie" - ja zmieniłem RBM7MNP na RBM5, a nie RBM5 na RBM7MNP, nie włączyłem też w taryfie RBM5 promocji RBM7MNP, bo nie jest to możliwe!!!)

Tego dnia pobraliśmy Panu z konta 70 zł, ponieważ zmienił Pan ofertę promocyjną.
(totalna bzdura nr 2 - nawet już mi się nie chce tego komentować)

Nie ma Pan racji ale 70zł Panu dam."


Mam nadzieje, że teraz więcej osób rozumie o jaki absurd chodzi.
 #968173  autor: przemo_one
 26 gru 2017, 03:16
Pytanie o Bonus 100 GB aktywacja do 9.1.2018. Jest napisane, że taryfa musi być Ink w Play 9, 19 albo 50. Jak wezmę darmowy starter zasięgowy, to będzie z inną taryfą. Czy jak zmienię taryfę, to będę mógł aktywować Bonus? Wiem, że trzeba też doładować konto po zmianie taryfy, żeby przedłużyło ważność.
 #968285  autor: surface123
 26 gru 2017, 21:39
24bis

Ty tak serio ???

Znajdź mi starter zasięgowy internetowy na stronie Play ...

Kilka miesięcy temu miałem aktywnego linka na taki starter a Play mi przysłał zwykly głosowy starter.

Pytałem też w kilku salonach Play i firmowym i uzyskałem informację iż nie ma już takiego bezpłatnego startera

No ale rozumiem że Ty masz zawsze jakieś wyjątkowe możliwości...
 #968289  autor: 24bis24
 26 gru 2017, 22:13
A w gablotach na salonach nie widziałeś zasięgowych?
Jest nowa edycja z żółtymi przywieszkami od tyłu.
Każdemu mówią to samo nie ma co nie znaczy, że są niedostępne.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #968310  autor: ign123
 27 gru 2017, 01:30
ign123 pisze:Dzisiaj po południu zleciłem przez Play24 zmianę taryfy z PInK19 na InK50, na koncie zł miałem kilkadziesiąt złotych z doładowań
(...)
konto zł zostało wyczyszczone do zera!
ign123 pisze:Reklamacja rozpatrzona, ale jak przeczytałem odpowiedź to ręce mi opadły:
ign123 pisze:No nic, napiszę "odwołanie" i zobaczę, co tym razem wymyślą. Oczywiście dam znać.
Odwołanie napisałem no i oczywiście... wymyślili:
Utracenie środków z konta wynikają z ust. II p. 5 c Regulaminu Oferty Promocyjnej Zmiana Oferty na Internet na Kartę w Play:
"Jednostki rozliczeniowe z Premii w Ofercie Nowy Play Online na Kartę, Play Online na Kartę 4GLTE, Play Internet na Kartę przepadają".
A ja głupi od początku powoływałem się na punkt 5 a, bo nie wiedziałem, że "Pakiet Złotówek" to to samo co "Premia", ale widać autor Cennika oferty PInK też tego nie wiedział ;)

Kolejne odwołanie, podbita stawka, czekam na ciąg dalszy tej komedii.
 #968311  autor: jarekt
 27 gru 2017, 01:40
Konsultant pracujący w telekomie, w jednym z W4, nie odróżniający złotówek na koncie głównym, od premii lądującej na koncie internetowym i wyrażonej w MB (MB to są te bajty co to je internety pożerają), to chyba jakiś półgłówek.
 #968312  autor: ign123
 27 gru 2017, 02:03
Trudno się z Tobą nie zgodzić. Ale są też inne możliwości, np. odgórne zalecenie dla konsuli: "ograniczamy do minimum wypłacanie rekompensat, jak będziesz je przyznawać to pojedziemy Ci po premii". No i później mogą wypisywać takie cuda...
 #968342  autor: 24bis24
 27 gru 2017, 12:23
Taki ale w nowym ubarwieniu :D
surface123 pisze:Pytałem też w kilku salonach Play i firmowym i uzyskałem informację iż nie ma już takiego bezpłatnego startera
ale ja nie mam już wpływu na to co odpowiadają na salonach

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #968372  autor: ign123
 27 gru 2017, 15:20
ign123 pisze:Kolejne odwołanie, podbita stawka, czekam na ciąg dalszy tej komedii.
Błyskawiczna odpowiedź:
Szanowny Panie,

dziękuję za przesłanie zgłoszenia. Dzwoniłam do Pana w sprawie Pakietu Złotówek, ale niestety nie udało mi się z Panem skontaktować.

Chciałabym Panu przekazać, że podczas zmiany taryfy na Internet na Kartę 50 zł zostały utracone Pana środki promocyjne, co jest niezgodne z Regulaminem Oferty Promocyjnej Zmiana Oferty na Internet na Kartę w Play. Potwierdza to decyzja reklamacyjna XXXXXXXXX, która została uznana za zasadną i zwróciła środki na Pana konto abonenckie XXXXXXXX.

Za zaistniałą sytuację serdecznie Pana przepraszam.

Niestety, rekompensatę w wysokości 30 złotych mogę przyznać na numer karty do telefonu. Jeżeli jest Pan zainteresowany przedstawionym rozwiązaniem, proszę Pana o informację zwrotną, na jaki numer telefonu ma zostać przyznana rekompensata. Środki zostaną przyznane na konto promocyjne z możliwością wykorzystania od 1 do 31 stycznia 2018 r.
Ha, ha, ha, ale się uśmiałem :)
No to pogramy jeszcze w tego ping-ponga.
  • Strona 26 z 91
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 91
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 91