To nie babol, w Play24 widnieje nie usługa IBL za 49 zł tylko nowa MBL za 49 zł, nie da się włączyć IbL kodem *111*644*1# mimo ze posiadamy PInk. Na stronach Play nadal widnieją regulaminy IbL dla PInK i MBI dla InKwP ale Play ma to w d... . Od dawna przecież nie przestrzega regulaminów FORMUŁ https://forumplay.pl/showthread.php/543 ... imitu-quot
- Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Przy pakiecie za 49zł zniknęła informacja że z pełną prędkością do 100GB, jest za to że bez ograniczeń.
Brawo Play, kolejne porządki we właściwym kierunku, oby Orange się obudziło i zaczęło również robić porządki z prepaid oraz ofertą internetową dla firm względem oferty data dla klientów indywidualnych.
Póki co to dla PINK obowiązuje regulamin https://www.play.pl/resources/pdf/2015/ ... 032015.pdf więc obowiązkiem operatora jest jego przestrzeganie, zgodnie z nim powinna być możliwość uruchomienia jej na Play 24 i kodem *111*644*1# a jest to nie możliwe. W zamian dla taryfy PInK pojawja się usługa https://www.play.pl/resources/pdf/2017/ ... 022017.pdf której regulamin nic nie pisze że obowiązuje dla tej taryfy. Ona dotyczy taryfy InKwP. Rozumiem ze jesteś zwolennikiem łamania przez operatora własnych regulaminów czyli jesteś wyznawcą bolszewickich metod w mysl zasady cel uświęca środki? Play ma prawo likwidowa/ć oferty, wycofywać usługi ale powinien to robić zgodnie z prawem i zapisami w w/w regulaminie VIIi pkt2 "Operator zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego regulaminu w każdym czasie bez podawania przyczyny,z zastrzeżeniem, że odwołanie nie wpływa na prawa i obowiązki uprzednio nabyte przez Użytkownika. Informacja o odwołaniu niniejszego regulaminu zostanie opublikowana na www.play.pl lub w inny sposób podana do wiadomości publicznej." Póki co niczego takiego nie zrobił więc nie miał prawa dokonać takich zmian. Tu nie ma miejsca na takie działania mimo że ci się jak zawsze podobają. Skąd to Twoje przyzwolenie na łamanie własnych regulaminów przez operatora a nawet pochwalanie takich działań?
Bolszewicką metodą to było wcześniej pobieranie od klienta postpaid 60zł/m-c w abonamencie data za kiepską usługę, dlatego że operator rozdawał ją za free klientom prepaid (większość klientów nawet nie była świadoma że takie praktyki miały miejsce, a z usługi nie mogli zrezygnować bo wiązała ich umowa, tutaj jak komuś się nie podoba to pa,pa... ).
Póki co to obowiązują operatora jego własne regulaminy i ich przestrzeganie więc twoje wpisy tutaj to typowa bolszewia. Jestem ciekaw czy byłbyś taki happy gdyby operator którym zawarłeś umowę nie przestrzegał jej regulaminu ? Klienci PInK płacą za usługę IbL 45 zł/m-c więc zgodnie z regulaminem powinni mieć możliwość uruchomienia na tej taryfie. Play ostatnio stosuje takie metody, nie przestrzega regulaminów FORMUŁ a teraz IbL na PInK i to jest główny problem, którego ty nie dostrzegasz. Sam nie korzystam z PInK i IbL na niej ale nie popieram metod żadnego operatora i działań niezgodnych z regulaminami.
Na prośbę użytkowników oba wątki zostały scalone w jeden temat. M
Na prośbę użytkowników oba wątki zostały scalone w jeden temat. M
Ja piszę o zasadach, w kwestiach prawnych opieram się na decyzjach/uzasadnieniach sądów-także jak masz jakiś problem, to idź do mec. G. To że panował u nich bałagan z ofertami prepaid i taka aktywacja taryfy była w ogóle możliwa, nie oznacza że operator nie może tego urwać (co najwyżej może wypowiedzieć takie regulaminy z 30-dniowym wyprzedzeniem).
A wypowiedział? Wypisujesz bzdury , nie znasz tematu. Po pierwsze to oferta Play Internet na Kartę jest nadal w Play. Obowiązuje do niej regulamin https://www.play.pl/resources/pdf/2015/ ... 032015.pdf widniejący na stronach Play. Z dniem dzisiejszym na Play24 pojawiła się opcja uruchomienia usługi https://www.play.pl/resources/pdf/2017/ ... 022017.pdf która wg. tego regulaminie nie może być uruchomiona na PInK. Nie działa tez kod *111*644*1`# do uruchomienia IbL na PInK czyli operator nie przestrzega własnych regulaminów więc nie widzę powodu aby chodzić do sądu. W kwestii PiNK i IBl oraz InKwP i MbL do dziś był idealny porządek i klienci korzystali z tych taryf i usług na nich, płacąc operatorowi konkretna kasę. Dzisiejsze zmiany nie mające żadnego uzasadnienia w regulaminach operatora wprowadziły zamieszanie. Zresztą nie pierwszy raz, podobnie było z FORMUŁAMi i ich regulaminami i nowymi taryfami Pre-paid w Play.
No więc niektórzy tutaj myśleli(naiwni, albo powiązani z Play), że Play sam z siebie zmieni pakiet w danej taryfie na lepszy niż był. Co jeszcze chyba nigdy nie zdarzyło się. Zawsze zmiany były na gorsze dla klienta.
Otóż mam włączony ten nowy pakiet Internet bez Limitu za 49 zł w PInK9. Równiutko po przekroczeniu 100GB wykorzystania danych dostałem lejek 1Mb/s
Przy poprzednim pakiecie lejek miałem nałożony po przekroczeniu ~300GB.
W tej chwil odpowiednik DIL to chyba: pakiet 40zł w RBM5 (mniejsze zło), który jest tańszy i dodatkowo wyłącza się po pobraniu tych 100GB. Jednak po tym co wyprawia Play można podejrzewać, że i ten pakiet za 40 zł w RBM5 zlikwidują.
Otóż mam włączony ten nowy pakiet Internet bez Limitu za 49 zł w PInK9. Równiutko po przekroczeniu 100GB wykorzystania danych dostałem lejek 1Mb/s
Przy poprzednim pakiecie lejek miałem nałożony po przekroczeniu ~300GB.
W tej chwil odpowiednik DIL to chyba: pakiet 40zł w RBM5 (mniejsze zło), który jest tańszy i dodatkowo wyłącza się po pobraniu tych 100GB. Jednak po tym co wyprawia Play można podejrzewać, że i ten pakiet za 40 zł w RBM5 zlikwidują.
J u siebie na PInK9 nie widzę żadnych zmian/nowych pakietów do wyboru-19 marca aktywowałem cykliczny pakiet za 45zł(tyle też pobrało).
Możliwe, że Play "testowo" dokonał zmian u części klientów i teraz bedzie obserwował reakcje-jak się zrobi dym to zwalą na błąd systemu i najbardziej awanturującym się przywrócą stary pakiet za 45zł.(reszta cichych będzie bulić za nowy gorszy więcej). Ewentualnie jak się zrobi dym to wszystkim przywrócą stare pakiety i zwalą wszystko na jakiś bug systemowy.
Zalecam szybką reakcję klientów u, których takie zmiany się pojawiły-dzwonić, dymić ,awanturować się i pisać reklamacje.
Możliwe, że Play "testowo" dokonał zmian u części klientów i teraz bedzie obserwował reakcje-jak się zrobi dym to zwalą na błąd systemu i najbardziej awanturującym się przywrócą stary pakiet za 45zł.(reszta cichych będzie bulić za nowy gorszy więcej). Ewentualnie jak się zrobi dym to wszystkim przywrócą stare pakiety i zwalą wszystko na jakiś bug systemowy.
Zalecam szybką reakcję klientów u, których takie zmiany się pojawiły-dzwonić, dymić ,awanturować się i pisać reklamacje.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
A u mnie mieli wyłączyć IbL 20 i nie wyłączyli dziś patrzę, a tu zniknęła usługa za 45 a pojawiła się za 49 ...przy czym z opisu zniknęła informacja o limicie 100GB, a jest cÓś takiego:
"Korzystaj z internetu bez limitów! Oglądaj filmy, ściągaj pliki, wymieniaj się zdjęciami bez ograniczeń! Aktywuj Internet bez limitu GB za 49 zł i ciesz się pełną swobodą korzystania z usługi co miesiąc. Regulamin i szczegóły działania usługi na stronie www.play.pl"
W routerze wylądowała karta RBM ze skarbonką.
Ma ktoś jakieś info o regulaminie tego czegoś, czy będzie jakieś ograniczenie prędkości i po ilu GB, bo nie wiem czy już załatwiać coś innego czy warto czekać.
"Korzystaj z internetu bez limitów! Oglądaj filmy, ściągaj pliki, wymieniaj się zdjęciami bez ograniczeń! Aktywuj Internet bez limitu GB za 49 zł i ciesz się pełną swobodą korzystania z usługi co miesiąc. Regulamin i szczegóły działania usługi na stronie www.play.pl"
W routerze wylądowała karta RBM ze skarbonką.
Ma ktoś jakieś info o regulaminie tego czegoś, czy będzie jakieś ograniczenie prędkości i po ilu GB, bo nie wiem czy już załatwiać coś innego czy warto czekać.
Zgadzam się, na koniec warto pamiętać o zgłoszeniu do UKE przez ich formularz na stronie.darekka pisze: ↑22 mar 2019, 15:11Możliwe, że Play "testowo" dokonał zmian u części klientów i teraz bedzie obserwował reakcje-jak się zrobi dym to zwalą na błąd systemu i najbardziej awanturującym się przywrócą stary pakiet za 45zł.(reszta cichych będzie bulić za nowy gorszy więcej). Ewentualnie jak się zrobi dym to wszystkim przywrócą stare pakiety i zwalą wszystko na jakiś bug systemowy.
Zalecam szybką reakcję klientów u, których takie zmiany się pojawiły-dzwonić, dymić ,awanturować się i pisać reklamacje.
Cześć, dziś chciałem aktywować na numerze w PINK pakiet 100GB za 45zł i jakież zaskoczenie, gdy ani w aplikacji ani na play24 w przeglądarce, nie mam dostępnego żadnego pakietu danych w dużej paczce, czy to za 45 czy tego za 49zł, o którym pisaliście mam tylko takie, jak poniżej na screenie:
https://i.snag.gy/WXPebD.jpg
Zdziwiłem się jakie to cyrki play odgrywa, najpierw likwidacja DIL w RBM5, teraz po raptem 2 miesiącach od kupienia i aktywacji startera w PINK taki cyrk z brakiem pakietów do aktywacji
Czy ktoś ma alternatywę na te cyrki? Mam ponad 45zł na karcie w PINK i póki co brak możliwości uruchomienia w modemie na karcie sim do mobilnego internetu, żadnego ciekawego pakietu...
Dzięki za odp.
https://i.snag.gy/WXPebD.jpg
Zdziwiłem się jakie to cyrki play odgrywa, najpierw likwidacja DIL w RBM5, teraz po raptem 2 miesiącach od kupienia i aktywacji startera w PINK taki cyrk z brakiem pakietów do aktywacji
Czy ktoś ma alternatywę na te cyrki? Mam ponad 45zł na karcie w PINK i póki co brak możliwości uruchomienia w modemie na karcie sim do mobilnego internetu, żadnego ciekawego pakietu...
Dzięki za odp.
Twoje lekarstwo to najprawdopodobniej zmiana taryfy PInK1 (którą posiadasz) na PInK9.
Spróbuję w domu przejść na tę taryfę/ofertę o której wspomniałeś. Na infolinii nic nie mógł konsultant pomóc niestety, prosił żeby wyczerpać limit GB który został na tym numerze po doładowaniu i zadzwonić z reklamacją wówczas . Kompetencje godnie typowego przypadkowego pracownika i CC które dla nich robi obsługi infolinii ...
Dam znać jak zadziała zmiana taryfy przez Play24, bo obecnie nie mam dostępu do telefonu na który spadają kody potwierdzające wszelkie aktywacje/zmiany.
Udało mi się przejść wczoraj w play24 z taryfy PINK1 na PINK9 i faktycznie ten pakiet Miesiąc bez limitu za 49zł stał się aktywny wówczas do wybrania z listy. Pakiety GB danych uzbierane w taryfie PINK1 nie przepadły. Dzięki za pomoc @jarekt
Nie mogłem edytować postu, moderator może połączyć z poprzednim jeśli uzna za istotne i potrzebne.
Nie mogłem edytować postu, moderator może połączyć z poprzednim jeśli uzna za istotne i potrzebne.
poznikały karty PInK ze znanego portalu aukcyjnego
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Startery PInK skończyły się już przed 20 marca na Allegro (były 3-4 aukcje tydzień temu). Systematycznie ich ubywało i jednocześnie nie przybywało, dodatkowo ciągle drożały. Obserwowałem sytuację codziennie więc wiem jak jest/było .
Napisał ktoś do UKE? Osobiście nie puszczę płazem, już od dawna im się zbierało.
Startery znikały ale chyba nie po to:
https://www.play.pl/resources/pdf/2019/ ... 032019.pdf
https://www.play.pl/resources/pdf/2019/ ... 032019.pdf
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play