DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 153 z 193
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 193
 #1011126  autor: steevoss
 04 wrz 2018, 17:29
Witam,

1. Czy środki zgromadzone na koncie po upływie terminu do ich wykorzystania przepadają?

2. Jak ma się koniec terminu do wykorzystania środków z konta do działania darmowego LTE? Czy przestanie działać?
 #1011135  autor: jarekt
 04 wrz 2018, 18:36
Tak, przepadają, ale żeby było jasne: termin na wykorzystanie środków, to termin rozmów przychodzących.

Czyli jeśli masz połączenia wychodzące ważne do 15 września, to połączenia przychodzące masz ważne do 14 listopada (60 dni od wychodzących w RBM i w części taryf Play).

I po północy z 14 na 15 listopada złotówki na koncie głównym są kasowane (w praktyce dzieje się to około godziny 0:45). Numer również w tym momencie zostaje całkowicie i bezpowrotnie zablokowany zgodnie z regulaminem - z tym, że akurat ta całkowita blokada następuje czasami dopiero po 6 miesiącach, czasami po miesiącu (różne taryfy mają ten okres "karencji" różny i się to zmienia i nie reguluje tego żaden regulamin czy zapis).


Natomiast internet (w tym DIL) działa na tej samej zasadzie co rozmowy wychodzące: dopóki ten termin nie minie to możesz dzwonić i internecić (DILować). Gdy ten termin wychodzących minie, możesz jeszcze przez 60 dni odbierać rozmowy (kasa oczywiście zostaje) ale z internetu już nie możesz korzystać. Jest to dość jasno opisane w cennikach i regulaminach.
 #1011221  autor: jarekt
 05 wrz 2018, 15:29
@simon3223, do RBM1 nie da się zmigrować. RWK w RBM5 nie uzyskasz ze startera kupionego. Tylko proces MNP (przeniesienie numeru od innego opa do RBM) daje taką możliwość (RWK).
 #1011225  autor: zyggi358
 05 wrz 2018, 15:36
dostalem dzis sms o takiej tresci:
"Promocja Darmowy Internet LTE zostanie wylaczona za 3 dni. Szczegoly na redbullmobile.pl"
nie konczy mi sie 30-dniowy okres za 3 dni tak wiec....?
ktos cos wie w tym temacie?
 #1011232  autor: Dorotea
 05 wrz 2018, 17:01
Promocję mogą wyłączyć, kiedy chcą, ale nawet w regulaminie jest napisane, że muszą wcześniej podać taką informację do publicznej wiadomości. Widział ktoś coś podobnego?
 #1011239  autor: Gomez-C4
 05 wrz 2018, 17:27
Przed chwilą sprawdzałem :) , ale żaden tego typu sms nie przyszedł, na blogplay / forumplay także ( na ten moment ) nie ma żadnego tematu / wątku odnośnie wyłączenia DIL-a za 3 dni :)
 #1011243  autor: Gomez-C4
 05 wrz 2018, 17:37
@krychu3 dokładnie to może być jakiś bug systemowy albo "przymiarka" do wyłączenia DIL-a , na chwilę obecną nie mamy żadnego zrzutu ekranu z potwierdzeniem tego typu informacji :)
 #1011248  autor: Dorotea
 05 wrz 2018, 18:15
Nie mogą robić takich "przymiarek" bo w regulaminie jest wspomniane o prawach nabytych więc naraziliby się na roszczenia klientów.

Poczekajmy te 3 dni, zobaczymy, czy wyłączą osobom, które dostały SMS-a, bo na razie wygląda to raczej na błąd systemu.
 #1011249  autor: TomLee
 05 wrz 2018, 18:24
To teraz trzeba czekać na wpis kolegi jarekt i wszystko będzie wiadomo.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
 #1011251  autor: iphoneski
 05 wrz 2018, 18:37
A tam w ogóle ktoś kiedyś uzyskał pomoc? Jak to czytam to zwykle jest tak „utwórz proszę zgłoszenie i podaj mi jego numer, przekaże sprawę dalej. „ Tyle
Pytanie w sumie głównie do @Dorotea
 #1011252  autor: KC-KARLOS
 05 wrz 2018, 18:43
Możliwe, ze to fałszywy alarm, wygląda na to, że informują SMSem, że usługa wygaśnie za kilka dni i trzeba ją ponownie uruchomić.
A jeśli chodzi o prawa nabyte, to dużo z tego klient nie zyska, bo po odwołaniu promocji, może korzystać z opcji do końca ważności pakietu bez możliwości jego ponownego włączenia.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1011253  autor: Dorotea
 05 wrz 2018, 18:49
iphoneski pisze:A tam w ogóle ktoś kiedyś uzyskał pomoc? Jak to czytam to zwykle jest tak „utwórz proszę zgłoszenie i podaj mi jego numer, przekaże sprawę dalej. „ Tyle
Pytanie w sumie głównie do @Dorotea
Coś takiego raz zaobserwowałam, ale wiadomo, że jedna jaskółka nie czyni wiosny. Pomogli facetowi, któremu zablokowali numer firmowy, bo pracownik zapomniał płacić rachunków przez kilka miesięcy. Zgłoszenia nie pomagały. Sprawa patowa. Zainwestował trochę, wykupił jakieś reklamy z tym numerem na dużą sumę. Włączył się moderator i gość numer odzyskał. Normalnie cud.

Co do tematu o feralnym SMS-ie to ciekawi mnie ile osób tam się dopisze, może więcej osób dostało coś takiego.
Karlos20 pisze:A jeśli chodzi o prawa nabyte, to dużo z tego klient nie zyska, bo po odwołaniu promocji, może korzystać z opcji do końca ważności pakietu bez możliwości jego ponownego włączenia.
A było skuteczne odwołanie? Brak podania informacji do publicznej wiadomości o zakończeniu promocji to raz, a dwa nierespektowanie praw nabytych. To się kwalifikuje do UKE i UOKiK, zbiorowe naruszenie interesów konsumentów. Za takie coś są kary liczone w milionach złotych.
 #1011258  autor: jarekt
 05 wrz 2018, 18:57
TomLee pisze:trzeba czekać na wpis kolegi jarekt
Sprawdziłem wyrywkowo kilkanaście numerów z DILem (osobiście i przez "pośredników") i ŻADEN nie dostał takiego SMSa, ale...

Przyszły za to dzisiaj na niektóre numery z DILem SMSy, które powinny przyjść 5-6 dni temu (nie dotyczące DILa, ale dotyczące pakietu MB) więc być może te SMSy o DILu dostały osoby, którym DIL się kończył 5-6 dni temu.
Co z kolei oznacza tylko jakieś zaparcie z wysyłką SMSów systemowych.

Ale dodam, że obserwuję znowu od kilku dni dziwne rzeczy w systemie i nie znam jeszcze przyczyny czy powodów tego zjawiska. Te spóźnione SMSy to jedna z tych rzeczy.
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2018, 19:02 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 153 z 193
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 193
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 193