iphoneski pisze:A tam w ogóle ktoś kiedyś uzyskał pomoc? Jak to czytam to zwykle jest tak „utwórz proszę zgłoszenie i podaj mi jego numer, przekaże sprawę dalej. „ Tyle
Pytanie w sumie głównie do @Dorotea
Coś takiego raz zaobserwowałam, ale wiadomo, że jedna jaskółka nie czyni wiosny. Pomogli facetowi, któremu zablokowali numer firmowy, bo pracownik zapomniał płacić rachunków przez kilka miesięcy. Zgłoszenia nie pomagały. Sprawa patowa. Zainwestował trochę, wykupił jakieś reklamy z tym numerem na dużą sumę. Włączył się moderator i gość numer odzyskał. Normalnie cud.
Co do tematu o feralnym SMS-ie to ciekawi mnie ile osób tam się dopisze, może więcej osób dostało coś takiego.
Karlos20 pisze:A jeśli chodzi o prawa nabyte, to dużo z tego klient nie zyska, bo po odwołaniu promocji, może korzystać z opcji do końca ważności pakietu bez możliwości jego ponownego włączenia.
A było skuteczne odwołanie? Brak podania informacji do publicznej wiadomości o zakończeniu promocji to raz, a dwa nierespektowanie praw nabytych. To się kwalifikuje do UKE i UOKiK, zbiorowe naruszenie interesów konsumentów. Za takie coś są kary liczone w milionach złotych.