DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
 #784122  autor: grzech_25
 11 lut 2015, 14:07
Witam. Jak u Was z naliczaniem danych przez operatora?
Ja mam z tym notoryczny problem. Reklamacje odrzucają, po interwencji UOKiKU było przez parę miesięcy normalnie - jak powinno, po czym znowu mam problem. Pakiet 8GB z darmowymi nocami w abonamencie. Ostatnio po 2 dniach mnie odłączyli:( Na nic tłumaczenia, że na bilingu z IBOA nic nie wskazuje by te dane były wykorzystane w dzień. Na nic tłumaczenia, że komputer do nocnego transferu jest włączany po północy i wyłączany rano przed wyjściem do pracy.
Macie jakiś pomysł, jak to ugryźć? Ja mam wrażenie, że odłączają po przekroczeniu jakiegoś ichniejszego limitu pobranych danych - u mnie było 30GB.
 #784251  autor: T-marvel500
 11 lut 2015, 23:44
Witam.Ja mam tam internet ponad 8 lat i ściągam ponad 50gb nocami w miesiącu i nigdy mi nie ograniczyli transferu.A darmowe noce - to zawsze przy przedłużeniu umowy twierdzili że nie ma takiej opcji tylko za 9.90.Zainstaluj sobie NetWorxa do zliczania danych.Może coś w dzień między 9-24 zżera dane, jakieś aktualizacje.Wtedy nocy transfer po przekroczeniu 8gb nie działa
 #784351  autor: grzech_25
 12 lut 2015, 14:42
Tylko czy NetWorx zliczy również dane w przypadku routera? W dzień modem siedzi w routerze i przekładam go na transfer nocny do większej ilości danych. W win8 powyłączane wszelkie aktualizacje, na u-torencie mam harmonogram więc od 8-01 down i up stoi nawet jak zapomnę go wyłączyć. Najgorsze, że t-mobile za nic nie chce pokazać ich bilingów:( Może gdzieś coś rzeczywiście mi zjada GB. Choć może być również tak, że modem w lapku, ten wyłączony i wszyscy w pracy - ale jak to im wtedy udowodnić? :(
 #784546  autor: T-marvel500
 13 lut 2015, 21:03
zaloguj się do iboa w zakładce lista połączeń znajdziesz bilng.Net worxa zainstaluj na wszystkich komputerach na których używa internetu t-mobile. w ustawieniach programu masz bodajze z jakich rodzajów połączenia ma zliczać dane.
 #785762  autor: zolvio
 19 lut 2015, 20:34
Koledzy, podepnę się pod temat, bo widzę że korzystacie z internet T-mobile na abonament i proszę Was o opinie: stabilność, solidność (widzę, że są problemy z naliczaniem transferu), nachalność akwizytorów T-mobile etc.
Obecnie używam internetu na kartę w T-mobile - Frii. Miesięcznie schodzi mi około 6GB, ponadto mam rezerwowe Aero2 8) . Przy przejściu na abo wydatki obniżyłyby się z 30 na 20 zł. W mojej lokalizacji internet wyciąga szybkość do 4 Mb/s max.
Moje pytania:
- czy użytkownicy abonamentowi mają wyższe szybkości internetu niż karciarze?
- czy T-mobile włącza dla tej usługi dodatkowe pakiety bez wiedzy użytkownika (bo w innych usługach im "się zdarza")?
- czy dzwonią regularnie ze swoimi super-ofertami (analogia z Play, gdzie tylko zmiana operatora uwolniła mnie od natrętnego, nachalnego marketolenia)?

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #786097  autor: Janisz86
 21 lut 2015, 10:21
Ktoś mi powie jak T-Mobile nalicza dane w taryfach Jump? Przedłużyłem właśnie umowę i mam Jump S 500mb. Niestety kiedy licznik na telefonie pokazywał 450 mb dostałem już komunikat, że wykorzystałem 100% limitu danych. Po zalogowaniu na iboa zobaczyłem dwie dziwne pozycje:
dane zużyte 453 mb
dane naliczone 523 mb

Jeszcze dziwniejsze jest to, że pomimo niemożliwości surfowania po internecie telefon nadal pobiera dane co pokazuje jego licznik, jak również liczniki na iboa. Oczywiście konsultant na infolinii nie potrafił powiedzieć niczego logicznego ani na temat.

Zupełnie tego nie rozumiem zwłaszcza, że w poprzedniej taryfie R60 miałem 250 mb i licznik telefonu pokrywał się z licznikiem T-Mobile...
 #786504  autor: T-marvel500
 22 lut 2015, 23:00
[quote][/quote]prędkości są takie same na kartę i abonament. dla internetu mobilnego - możesz włączyć nielimitowane noce 00.00 - 9.00 i dodatkowy pakiet danych jednorazowo w ciągu cyklu rozliczeniowego. Tych usług sami Ci nie włączą.Dzwonić na numer internetu raczej nie dadzą rady,ja przed końcem umowy dostaje sms z salonu, że jest dla mnie oferta. jeśli chodzi o abonament telefoniczny to mam powyłączane wszystkie zgody na oferty handlowe i dzwonią sporadycznie, zeby wlączyć jakis pakiet w promocyjnej cenie. Przy końcu umowy dzwonią z ofertą parę razy (zawsze wysyłam wypowiedzenie)