Mam do was małe pytanko. Zakupiłem ostatnio telefon Samsung Galaxy A9 2018 z oprogramowaniem XEO, mam Play Na Kartę, grzebałem w ustawieniach połączeń, znalazłem suwak funkcji WiFi Calling, domyślnie w pozycji wyłączonej, natomiast w ustawieniach sieci komórkowych suwaka VoLTE nie ma w ogóle. Interesuje mnie właśnie funkcja VoLTE, czytałem w tym temacie, że podobno Samsung wrzuca funkcję VoLTE do praktycznie każdego Samsunga z softem XEO, mimo szczupłej oficjalnej listy wspieranych urządzeń VoLTE na stronie operatora Play.
Czy któraś z tych opcji sprawi, że ruszy mi VoLTE:
-sms włączający WiFi Calling w PLAY, podobno on włącza również VoLTE (chyba dostanę zwrotkę, że model niewspierany)?
-prośba o włączenie na infolinii Play funkcji WiFi Calling czy samego VoLTE?
-aktualizacja oprogramowania Samsung (właśnie wisi mi na telefonie aktualizacja do Androida Pie, której jeszcze nie wykonałem).
Jest jedna rzecz, która mnie zastanawia, na stronie Play piszą, że w przypadku wspieranego modelu, VoLTE po prostu ruszy automatycznie, natomiast na forum czytam, że trzeba aktywować w tym celu najpierw WiFi Calling, to jak to w końcu jest?