kozien70 pisze: ↑06 cze 2019, 17:10
A gdy Ty jesteś od początku w 3G (VoLTE wyłączone) i dzwonisz do niego, to HD Voice działa poprawnie?
Tak, oczywiście. Wtedy HD Voice jest cały czas. W przypadku innego rozmówcy, który akurat jest w T-Mobile, sytuacja utraty HDV - w momencie zrzutu u mnie z VoLTE do 3G - nie występuje.
@piotrzet - to raczej nie "choroby wieku dziecięcego", tylko tak jak pisze @kozien70 kwestia zasięgu. Nie tyle mocy sygnału, co jego jakości. Np. 1-2 kreski na telefonie są (wiem, wiem, że kreski to nie jest miara sygnału), a na speedtest.net DL jest ok. 1-2 mbps, UP jest 0 albo błąd wykonywania testu, natomiast na speedtest.pl DL też ok. 1-2 mbps a UP -1. W przypadku dobrego zasięgu z VoLTE nie ma żadnego problemu - działa fantastycznie. A gdy rozmówca jest także w Play i także ma VoLTE - jakość, przynajmniej na ucho, jest pierwszorzędna.