kozien70 pisze:Dideq pisze:Patrząc na to co się wokół tej technologii dzieje i jak działa, to może i lepiej że nie wdrożyli. Nie traktuję tego jako "must have", a bardziej jako ciekawostka.
Doceniłbyś w miejscach, gdzie zasięgu komórkowego nie ma wcale lub jest szczątkowy, a jest WiFi. U mnie w podziemiach niektórych lokalizacji WiFi Calling jest jedyną możliwością utrzymania łączności komórkowej.
Doceniłbyś również jeżdżąc poza Unię.
Zgadzam się w 10000% U mnie w firmie to obecnie technologia nr 1 !!
Budynki to większości grube ściany oraz dużo pomieszczeń pod poziomem gruntu. Do czasów wifi calling jedyna szansa żeby normalnie porozmawiać bez uciekającego sygnału to spacer na powietrze, lub górne piętra. Mieliśmy także zwyczaj przekierowywania połączeń kom w pracy na stacjonarne lub voip, żeby klient mógł się skontaktować.
Teraz na potrzeby WIFI calling doszły dodatkowe APeki Unifi i jest jak powinno być. Z tego też powodu rok temu wszystkie abonamenty zostały przeniesione z Plusa, który takiej funkcji nie udostępnia.