@Athantor;
3G pisze: ↑
16 cze 2019, 09:41
wiertolot, ile lat ma Twoja karta SIM? Może nie obsługuje LTE?
To nie wina Play, LTE jak najbardziej mają. To Ty masz coś namieszane.
Albo antyczna taryfa typu „Play Fresh!” która, ZTCP, nie miała dostepu do LTE.
Co do rozmów, to ten Huawei raczej nie obsługuje rozmów po LTE w Play.
W każdym razie, temat pewnie do rozwiązania od ręki, w salonie operatora.
Moja odpowiedź:
Na pewno do rozwiązania w salonie, byłem w salonie Play w Siemiatycze nic mi nie pomogli, karta nano-SIM wymieniona w salonie jakiś miesiąc temu na nowa, więc wynika, że wszystkie karty SIM Play nie obsługują LTE, LTE wiem nadajniki mają, ale ich kart SIM nie loguje do tego LTE na smartfonach.
Taryfa PLAY FRESH jest i co z tego powinnno logować do LTE też, więc, we wszystkich taryfach tak dzieje i na abonament też, tak mi pani w salonie powiedziała. Nowy HUAWEI X7 2019 i nie obsługuje LTE? Co ty gadasz w Orange z kartą U-SIM, 4G,LTE Orange MI DZIAŁA W TYM SAMYM TELEFONIE!! Rozmowy głosowe tak samo po LTE powinny działać w tym Play. Problem zostaje nie rozwiązany. NIE LOGUJE DO LTE w tym PLAY z ich kart SIM i wywala od razu tylko do 3G i UMTS. Co namieszane mogę mieć, nowy telefon, to coś z ich te LTE nie działające, nadajnki LTE, sieć LTE cała..............nie mają kart U-SIM, nie loguje do LTE, nie wiem. Co ma taryfa do tego, chcesz korzystać z LTE powinno działać, WE WSZYSTKICH TARYFACH I ABONENCIE TAK DZIEJE!
A KOMUNIKATY JASNE NA TELEFONIE:
***SIEĆ PLAY LTE JEST NIEDOSTĘPNA*** i nie da korzystać z LTE do rozmów głosowych ani internetu też, tylko połączenia alarmowe.........
po romaning to samo:
***SIEĆ PLAY(Orange) LTE JEST NIEDOSTĘPNA*** i nie da korzystać z LTE do rozmów głosowych ani internetu też, tylko połączenia alarmowe.........
Choć jestem w pełnym zasięgu tego LTE przy danym nadajniku!!!!
W salonie mi ni nie pomogli,powiedzieli, że mają jeden tylko rodzaj kart SIM, innych nie mają i nie dają we wszystkich taryfach i abonencie są takie same jedne, taki sam rodzaj, tylko takie co nową dostałem mają i na inne nie wymienią........
na infolinii spławiają i rozwiązują już pół roku to............i nie dostałem konkretnej odpowiedzi do dziś, tylko dzwonią zamykają to zgłoszenie cały czas. Cyrk na kółkach.
I nikt do tego nie potrafi mi pomóc i to rozwiązać. Wina jest konkretnie po ich stronie i nie chcą do tego przyznać.