Witam,
Posiadam od krótkiego czasu Samsung Galaxy S20 FE (bez 5G), numer w Mobile Vikings.
Problem polega na tym, że co kilka minut znika mi ikona voLTE i telefon ląduje w sieci 3G (potwierdzone w aplikacji Netmonster).
Karta SIM wymieniona - problem nadal występuje.
Ktoś miał podobny problem?
Próbowałem wymusić tylko LTE, lecz po paru godzinach nie mogę nigdzie zadzwonić oraz nikt do mnie.
Problem nie jest związany z zasięgiem, mam go full. Dzieje się tak w różnych miejscach.....
Posiadam od krótkiego czasu Samsung Galaxy S20 FE (bez 5G), numer w Mobile Vikings.
Problem polega na tym, że co kilka minut znika mi ikona voLTE i telefon ląduje w sieci 3G (potwierdzone w aplikacji Netmonster).
Karta SIM wymieniona - problem nadal występuje.
Ktoś miał podobny problem?
Próbowałem wymusić tylko LTE, lecz po paru godzinach nie mogę nigdzie zadzwonić oraz nikt do mnie.
Problem nie jest związany z zasięgiem, mam go full. Dzieje się tak w różnych miejscach.....