DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 662 z 692
  • 1
  • 660
  • 661
  • 662
  • 663
  • 664
  • 692
 #1018254  autor: iphoneski
 20 wrz 2018, 19:57
@Karlos20 Ostatnio przedłużyłem dlatego wiem jak to wygląda. Stara promocja zostaje do końca jej trwania i jeśli jej nie wyłączysz będziesz płacić, a jak wyłączysz możesz aktywować nowe promo na 3 miesiące wg nowej umowy. Nawet smsa mi przysłali żebym sobie włączył znowu ale tego jeszcze nie robiłem.
 #1018266  autor: KC-KARLOS
 20 wrz 2018, 20:51
Żyłują z tymi 3 miesiącami :D Jakby co znam sposób, który działa, żeby zyskać po kilka razy darmowe 3 miesiące Showmaxa, nie prosząc się o promocje z abo, ale o tym poza tym wątkiem.

Ale widać zasady, tak jak z TIDALem, przechodzisz do nowej taryfy, to nową promocję odpalasz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1018728  autor: Betoniarka3000
 22 wrz 2018, 15:05
Witam,

Posiadam aktualnie ofertę FORMUŁA SOLO M.
- Nielimitowane minuty do wszystkich sieci komórkowych
- Nielimitowane minuty na numery stacjonarne
- Nielimitowane SMS-y/MMS-y do wszystkich sieci
- Pakiet Internet 5GB
- Pakiet Internet 2GB

Dostałem od pracodawcy możliwość skorzystania z podobnych warunków ale ceny abonamentu ok. 20 zł tylko, że u konkurencji. Byłaby możliwość wywalczenia w Play czegoś bardziej atrakcyjnego? Posiadam u nich trzy numery i czwarty na innego abonenta.
 #1018754  autor: daniello7373
 22 wrz 2018, 17:34
Witam.
Ja mam w Play ofertę Firma 25 w bardzo atrakcyjnej cenie 9.9 + VAT i zaczyna brakować mi netu ponieważ nam tylko 2 GB. Umowa na czas nieokreślony od 2016r. Szukam czegoś do 20 brutto najlepiej w Play. Jest szansa?
Daniel
 #1019046  autor: KC-KARLOS
 23 wrz 2018, 13:05
Betoniarka3000: jeśli masz koniec umowy, zadzwoń na 730300300 lub wypełnij formularz kontaktowy: https://www.play.pl/oferta/formularz-kontaktowy/ - konsultant oddzwoni w najbliższy dzień roboczy za darmo i przedstawi ofertę. Masz szansę zdobyć ofertę za 25 zł miesięcznie, a w niej to samo co wyżej + 10 GB z późniejszym lejkiem 1 mbps (nielimitowane GB).
U konkurencji może otrzymasz rozmowy czy SMSy za 20 zł/mies, ale nie neta nielimitowanego z porządnym lejkiem po 10 GB (a2mobile na kartę ma takie rozwiązanie, ale lejki są już od 5 GB, no i trzeba zasilić konto, a za komfort korzystania z neta trzeba dopłacić więcej niż 19,90).

daniello7373: Skontaktuj się z Doradcą Biznesowym: https://dlafirm.play.pl/oferta/formularz-kontaktowy/ - oddzwoni za darmo w najbliższy dzień roboczy. Przedłuż umowę w opcji najlepiej z nielimitowanymi GB w telefonie. Jest szansa na taką ofertę.
Powodzenia.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1019492  autor: konik1977
 25 wrz 2018, 16:47
Karlos20, ja zrobiłem formularz kontaktowy i skończyło się na tym, że pani stwierdziła, że ma tylko oferty za 50-40zl. Tyle z rozmowy. W salonie zapomniałem dowodu ale gdy powiedziałem, że chcę wypowiedzieć to zero zainteresowania, dlaczego, czy coś mogą zaproponować tylko odrazy chciała przejść do realizacji wypowiedzenia.
Mam pytanie czy jak złoże wypowiedzenie w salonie z opcją zostawienia nr na kartę, to jak nie dostanę żadnej oferty a jednak stwierdze, że chcę zostać na dotychczasowych warunkach to wystarczy anulować wypowiedzenie przed terminem zakończenia wypowiedzenia?
 #1019591  autor: KC-KARLOS
 25 wrz 2018, 20:46
konik1977 - słabo negocjowałeś ofertę. Wystarczyło straszyć Plushem za 25 zł/miesięcznie. Nie pomaga - kolejny konsultant. I tak do skutku.
Przy złożonym wypowiedzeniu otrzymasz opcję zatrzymania Ciebie w sieci ofertą standardowo-specjalną: abo 30 zł/mies. z ww. warunkami (no-limity + 10 GB z lejkiem 1 mega w ofercie SOLO STAN NIELIMITOWANY). Wypowiedzenie możesz złożyć, nie wycofuj go, bo pozbawisz się szansy na dobrą ofertę; ale nie czekaj, aż numer przejdzie na kartę. Przez telefon otrzymasz tą samą opcję o 5 zł taniej w różnych opcjach czasu trwania umowy: bezterminowo czy też na 18m. Próbuj dalej.

Ja ofertę mam od końca stycznia 2018 i jestem bardzo zadowolony.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1019721  autor: giiiienek
 26 wrz 2018, 13:11
Jest Oferta dla numeru przenoszonego z karty z innej sieci dla firm:
- nielimitowane połączenia krajowe komórkowe i stacjonarne
- nielimitowane smsy i mmsy do wszystkich sieci
- 7 GB internetu
Umowa: 12 miesięcy
Abonament za wszystkie numery: 15 zł netto
Moje pytanie czy da się przedłużyć umowę na takich warunkach bez kombinacji i przechodzenia do innej sieci?
 #1019765  autor: konik1977
 26 wrz 2018, 16:40
Karlos20 jednak wypowiedzenie w salonie dopiero zadziałało, jeden telefon i oferta gorsza niż mam, przełączenie do kogoś innego i oferta prawie taka sama z wyjątkiem, ze na 18mc ale z 10GB, podziękowałem i telefon już z lepszą oferta ale jednak przedstawiłem swoją wersję i ja otrzymałem: 25zl na czas nieokreślony, wszystko nolimit, 10Gb, planów, tidal ale teraz mam dylemat, bo mam w ofercie showmax na 12 mc(do lutego) i mi konsultant powiedział, że zostaje tak jak było i miał dzwonić z taką samą oferta do żony za 10min, ale podobno w tym czasie zadzwoniła do Niej inna konsultantka z ofertą, żona powiedziała, że zgadza się na takie same warunki jak męża, pani przyjęła ale powiedziała, że showmax będzie wyłączony bo w tej nowej ofercie nie ma takiej opcji, więc mam dwie wersje i mam nadzieję że showmax zostanie bo ja na takie coś wyrażałem zgodę. Ktoś wie jak to wygląda w praktyce?
 #1019809  autor: KC-KARLOS
 26 wrz 2018, 20:10
konik1977: pozostały czas aktywnej usługi Showmax przechodzi do oferty z aneksem, gdy będzie się kończyć, można ją wyłączyć i wysłać smsa sprawdzającego, do jakiej promocji można się przyłączyć. Na stronie są dane o usłudze w ramach nowych taryf SOLO/GRUPA, POKOLENIE S,M,L - a Ty masz poprzednią wersję taryfy z no-limitem czyli SOLO STAN NIELIMITOWANY, więc zapewne będzie obowiązywać promo z 3 miesiącami za darmo, ale warto to sprawdzić w przyszłości darmowym SMSem o treści TAK pod 800.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1019840  autor: Slavko80
 26 wrz 2018, 22:01
Od jakiegoś czasu przymierzałem się do przedłużenia 3 numerów w Play dla Firm plus miałem jeden numer który chciałem wciągnąć do abonamentu firmowego.

Wcześniej miałem ofertę Specjalna FORMUŁA SMARTFON Unlimited 14,99 dla Firm tylko SIM z 7 GB internetem.

Oferta ze strony czy u konsultantów biznesowych była niesatysfakcjonująca, proponowano mi m.in. ofertę Standard Dla Firm za 103 zł netto albo Biznes Box Ultra za 110 zł netto przy przeniesieniu numeru.

Nie interesował mnie większy pakiet internetu bo wykorzystuje 1 - 2 GB miesięcznie.

Wczoraj i dziś sfinalizowałem nowe umowy:

1) Przeniesienie numeru z T-Mobile do Play Dla Firm w ofercie BIZNES UNLIMITED

Regulamin: https://www.play.pl/dokumenty/2018/1030 ... -09-13.pdf

Warunki:
- nielimitowane połączenia krajowe komórkowe i stacjonarne
- nielimitowane smsy i mmsy do wszystkich sieci
- 7 GB internetu
- umowa: 12 miesięcy
- Abonament 15 zł netto (18,45 zł z VAT) (uwzględnia zgody marketingowe)
- opłata aktywacyjna 20 zł netto - czyli uśredniona wartość abonamentu w przeciągu 12 miesięcy - 20,50 zł brutto

2) Przedłużenie 3 numerów w Play dla Firm w ofercie Solo S MNP

Regulamin: https://www.play.pl/dokumenty/2018/1030 ... -09-14.pdf

Warunki:
- nielimitowane połączenia krajowe komórkowe i stacjonarne
- nielimitowane smsy i mmsy do wszystkich sieci
- 5 GB internetu
- umowa: 12 miesięcy
- Abonament 20 zł brutto (uwzględnia zgody marketingowe)

Promocja dostępna jest także dla osób fizycznych, ale nie ma problemu żeby uzyskać ją na firmę.

W sumie za 4 numery miesięczna opłata za abonament wyniesie mnie 78,45 zł (80,50 zł uwzględniając opłatę aktywacyjną)

Dodam jeszcze, że oferta Solo S MNP jest niby dla przenoszących numer ale konsultant zapewniał że to jakaś "świeżynka" i może taką zaproponować dla przedłużających umowę.
 #1020122  autor: najs_sc
 27 wrz 2018, 10:01
Może pytanie nie do końca związane z przedłużaniem, a przenoszeniem numeru, ale orientujecie się może od czego zależy błąd na stronie play gdzie po wyborze oferty w podsumowaniu dolicza dodatkowy 5-złotowy rabat od abonamentu? 1-2 dni temu po dodaniu zamówienia do koszyka w abonamencie 170 zł pokazywało 165 zł. Teraz próbuje zrobić to samo i już pokazuje normalną kwotę. Na czacie powiedzieli, że tak się czasem dzieje więc może ma ktoś doświadczenie w tym temacie. Jakby nie było to dodatkowe 80 złotych na umowie :D
 #1020462  autor: KC-KARLOS
 28 wrz 2018, 07:13
najs_sc: tutaj mówimy o przedłużeniu umowy, o przeniesieniu numeru mamy dedykowany wątek.
Błąd może wynikać ze zgód marketingowych, za ich zatwierdzenie jest -5 zł do faktury, a za eFakturę kolejne -5 zł. Niektóre oferty po wycofaniu zgód nie powodują utraty rabatu. Gdyby po otrzymaniu zamówienia coś się nie zgadzało, masz 14 dni na zwrot lub skontaktuj się z Obsługą Klienta.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1020701  autor: jarpen
 28 wrz 2018, 10:31
Cześć,
Czy ma ktoś z Was linka do aktualnego(lub jakiegokolwiek) cennika telefonów dla formuła biz BOX dla 4 numerów?

Będę wdzięczny za podesłanie.
 #1021678  autor: Burito
 29 wrz 2018, 20:40
konik1977 pisze:Karlos20 jednak wypowiedzenie w salonie dopiero zadziałało, jeden telefon i oferta gorsza niż mam, przełączenie do kogoś innego i oferta prawie taka sama z wyjątkiem, ze na 18mc ale z 10GB, podziękowałem i telefon już z lepszą oferta ale jednak przedstawiłem swoją wersję i ja otrzymałem: 25zl na czas nieokreślony, wszystko nolimit, 10Gb, planów, tidal ale teraz mam dylemat, bo mam w ofercie showmax na 12 mc(do lutego) i mi konsultant powiedział, że zostaje tak jak było i miał dzwonić z taką samą oferta do żony za 10min, ale podobno w tym czasie zadzwoniła do Niej inna konsultantka z ofertą, żona powiedziała, że zgadza się na takie same warunki jak męża, pani przyjęła ale powiedziała, że showmax będzie wyłączony bo w tej nowej ofercie nie ma takiej opcji, więc mam dwie wersje i mam nadzieję że showmax zostanie bo ja na takie coś wyrażałem zgodę. Ktoś wie jak to wygląda w praktyce?
Czyli nadal oferują umowę na czas nieokreślony za 25 zł. Są jakieś nowe warunki promocyjne tej umowy ? Link można prosić ?
 #1021679  autor: konik1977
 29 wrz 2018, 20:46
Linki nie mam, wiem, że zaczęło się od tego, że od roku nie ma w ofercie na nieokreślony, potem nawet byłem gotowy na 18mc ale za 25 a pani mi mówi, że albo 28mc za 25zl, albo jakaś ogerta5 z dodatkową kartą wtedy 18mc za 25zl, podziękowałem ale nie czekałem długo na kolejny telefon(ok 2h) tam też oferta jak wcześniej ale odpowiedzialem, że albo to albo dziękuję i odchodze i się udało, moja żona wystarczyło, że podała mój nr i chce to samo co mąż. Z tego co widzę to nic nie muszę dodatkowo "spełniać" aby mieć te warunki, poza terminowym płaceniem i chyba elektroniczną fakturą, czyli po staremu. Aaaaaa Showmax działa nadal na tych starych warunkach, co miałem.
 #1023302  autor: konik1977
 02 paź 2018, 21:35
Dostałem dziś pocztą "dokumenty" i chyba coś poszło nie tak "data zakończenia umowy 19.4.2020r" tak samo w Play24 a jestem pewny i powtarzałem przez telefon, że na nieokreślony co potwierdzał konsultant. Coś źle odczytuje czy mam się martwić i dzwonić?
 #1023345  autor: KC-KARLOS
 03 paź 2018, 05:09
Konik1977: aneks miałeś na 18 miesięcy zawierany? Czas umowy jest liczony od daty zakończenia poprzedniej umowy + 18m. Czyli: do czasu aneksu do umowy jest dodawana pozostały czas starej umowy. Jeśli coś się nie zgadza, masz 14 dni na odstąpienie i pomoc Obsługi Klienta.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 662 z 692
  • 1
  • 660
  • 661
  • 662
  • 663
  • 664
  • 692
  • 1
  • 660
  • 661
  • 662
  • 663
  • 664
  • 692