DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1158016  autor: Window
 29 wrz 2023, 19:00
W ofercie firmy znalazło się kilka różnorodnych pakietów abonamentowych.

Najważniejszym pakietem w ofercie CrossMobile jest "HIT OFERTA" za 9,99 zł miesięcznie przez rok. Ten pakiet zawiera 12 GB internetu, bezpłatny transfer danych w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, Messenger, Instagram i Whatsapp, a także nielimitowane rozmowy i SMS-y/MMS-y w krajowych sieciach. Dodatkowo, użytkownicy mogą korzystać z WIFI calling, a po wyczerpaniu miesięcznego pakietu prędkość internetu spada do 32 kb/s, ale istnieje opcja doładowania.

CrossMobile oferuje również pakiet "Start" za 14,99 zł miesięcznie, który obejmuje 3 GB internetu oraz identyczne korzyści, co "HIT OFERTA".

"Pakiet More" za 16,55 zł miesięcznie dostarcza 12 GB internetu, w tym 3,25 GB dostępnego w roamingu UE. Podobnie jak w przypadku innych pakietów, zawiera on bezpłatny transfer danych w serwisach społecznościowych.

Dla tych, którzy potrzebują większej ilości danych, CrossMobile oferuje pakiet "Faster" za 29,99 zł miesięcznie z 30 GB internetu i pakiet "Rocket" za 49,99 zł miesięcznie z aż 100 GB internetu. Oba pakiety mają dodatkowy roaming w UE.

Wszystkie te pakiety abonamentowe oferują umowę na czas nieokreślony, co daje klientom elastyczność, gdy chodzi o rezygnację.

Ponadto, przy przeniesieniu numeru telefonu do sieci CrossMobile, pierwszy miesiąc jest bezpłatny.

Klienci mogą wybrać kartę SIM lub eSIM, a także skorzystać z aplikacji AI Care4Kids, która oferuje dodatkową ochronę przed niebezpiecznymi treściami w internecie.

źródło:https://gsmonline.pl/artykuly/crossmobi ... -operatora
link do oferty: https://www.crossmobile.pl/
 #1158022  autor: Vieslav
 29 wrz 2023, 22:15
"Hit oferta" wydaje się dobrą alternatywą jeśli Vectra ponownie podniesie cenę abo za 9,99 zł.
Swoją drogą ciekawe, jak długo operator będzie na rynku.
 #1158435  autor: KC-KARLOS
 09 paź 2023, 09:10
To normalka w tanich ofertach no-limit na łączach Plusa, że jest wykrojony RLAH. Taka sytuacja jest m.in. w kilku kablówkach (SAT Film, AstaNet [Nemeste], TOYAmobilna) czy też w sieci Otvarta.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1158446  autor: Remington
 09 paź 2023, 13:33
Nie mieszajmy dwóch rzeczy - roamingu i RLAH.

Podałem w wątpliwość czy w tej ofercie w ogóle jest roaming.

Bo jeśli jest roaming, to RLAH jest jego częścią na mocy ustaleń UE. Odstępstwo od tego może się odbyć tylko wskutek decyzji Prezesa UKE.
 #1158607  autor: patrix-83
 12 paź 2023, 20:45
Testuje CROSSMOBILE, przeniosłem do nich mój zapasowy numer z Play po wielkim boju i upominaniu się o dokumenty na mojego emaila i udało się przenieść numer po ponad tygodniu. Wybrałem opcję ESIM bez tej aplikacji dla dzieci w abonamencie 9,99zl ze zgodami z oplata aktywacyjną 0zl.
Za dłuższy czas oczekiwania dostałem w gratisie od nich dodatkowe 10GB ponieważ mają za dużo chętnych na ofertę za 9,99zl+aplikacje chroniąca dzieci w związku z aferą youtubową i stąd duże zainteresowanie oferta jak tłumaczył mi ich BOK.

Na dzień dobry poszła reklamacja - brak 5G aktywnego, brak VoLTE pomimo że mój telefon obsługuje VoLTE Plusowe i oczywiście brak VoWifi (ale o tym brak wzmianki na stronie żeby ta usługa była). Panel klienta do zarządzania numerem to kpina, nic tam nie zobaczycie, nawet nie ma stanu wykorzystania pakietu internetowego i jest tylko info ze karta sim aktywna. Ogólnie amatorka.

Byli zaskoczeni że nie działa 5G, VoLTE kiedy im to zgłaszalem i na razie sprawdzają co się takiego stało w ich systemach że to nie działa. Ogólnie brak jakiejkolwiek automatyzacji podczas składania zamówienia na ich ofertę, wszystko musi robić ręcznie człowiek a do tego infolinia też obsługiwana w kratkę - raz ktoś odbierze a raz nie.

Wkrotce mój numer stamtąd wyleci do Play na kartę z powrotem jeżeli będą się odciągać z naprawieniem w/w problemów a panel klienta będzie gówno pokazywał.
 #1160015  autor: as1as
 06 lis 2023, 22:12
Dzisiaj dzwoniłem na infolinię bo chciałem przenieść ten numer ale jednak zrezygnowałem.
Po pierwsze rozmawiałem z gościem który łamaną polszczyzną gadał głupoty, nie ma żadnej aplikacji na Androida ani na www monitorującej stan konta, gość stwierdził że jedynie pod koniec pakietu danych gdy wyczerpią się w 80% przyjdzie SMS z informacją.
Drugie wspomniał że po wydarzeniach z Pandora Gate mają taki nawał roboty ze względu na aplikację monitorującą dzieci że nie wyrabiają się.
Ja zrezygnowałem nie przenoszę tam numeru
Online
 #1160334  autor: patrix-83
 12 lis 2023, 09:32
Vieslav pisze:
05 lis 2023, 10:03
@patrix-83, czy cokolwiek poprawiło się w Cross Mobile?
Może ktoś jeszcze przenosił numer i podzieli się wrażeniami?
Pod żadnym pozorem nie przenoś tam numeru, ja już go zabrałem do innej sieci po wielkich bojach - jak wspomniał kolega powyżej facet obsługujący infolinie nie ma pojęcia o czym mówi a do tego mówi łamaną polszczyzną, ciągle pieprzy farmazony o tym że się nie wyrabiają przez PandoraGate (oni się k....wa od września z niczym nie wyrabiają) a do tego z FB usuwane są negatywne komentarze wkurzonych ludzi którzy zamówili ich usługi i się nie doczekali albo się doczekali i klną - to jest drugi REBTEL czyli sieć KRZAK.

5G nie jest aktywne, wifi calling i VoLTE nie potrafią aktywować w systemie i jeszcze próbują Ci wmawiać że jest aktywne i tak się kopiesz z ich działem technicznym (o ile on naprawdę jest) i finalnie zostajesz bez aktywnych w/w usług pomimo że są one wymienione na stronie i w ofercie za 9,99zł (prawdopodobnie źle podpisali umowę z PLUS jako operator i PLUS im nie aktywuje tych usług na ich kartach sim).

Do tego trzeba dołożyć że pierwsza e-faktura która przychodzi na e-mail która powinna być gratis za 1 miesiąc jeśli przenosisz numer to nie dość że dowalają Ci opłatę aktywacyjną 9,99zł która winna wynosić 0zł to jeszcze opłatę za niepełny okres np. za 2 dni która wynosi 9,99zł i za pełny 9,99zł gdzie nawet jeśli by się już czepiać to opłata za niepełny okres powinna być rozliczona cząstkowo. Prawidłowo opłata za pierwszy niepełny okres i pełny powinna wynosić 0zł jeśli przenosisz numer zgodnie z informacją na stronie także też musiałem się o to z nimi kopać, wyjaśniać i korygować.

FIRMA KRZAK - TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD CROSSMOBILE!
 #1162747  autor: patrix-83
 05 sty 2024, 19:04
Od 28.12.2023 jestem ponownie abonentem CROSSMOBILE, zaryzykowałem i przeniosłem mój drugi numer z pre-paid (nie główny) na abo do nich żeby sprawdzić co się zmieniło i czy CROSSMOBILE świadczy poprawnie usługi zgodnie z umową a wcześniej czatując z obsługą fanpage CROSSMOBILE na messenger FB i upewniając się czy naprawili te błędy z usługami i naliczaniem błędnych faktur.

Posiadam ofertę za 9,99 i 12GB neta - 5G , VoWiFi i VoLTE odpala się od razu po aktywacji karty sim (ja wybrałem e-sim), usługi jak voice i net oraz te w/w działają poprawnie. Zacząłem nowy okres rozliczeniowy od 1.01.2024 i zgodnie z warunkami na stronie i w umowie nie mam naliczonej opłaty aktywacyjnej ani opłaty za pierwszy okres rozliczeniowy bo przeniosłem numer do nich i wyraziłem zgody marketingowe.

Wątpliwości wzbudza trochę umowa którą się dostaje kurierem DPD do podpisania - nie ma w niej wzmianki o tym że pierwszy miesiąc jest gratis za przeniesienie numeru oraz nie ma dodatkowego formularza do podpisu o przeniesienie numeru. Po powrocie jednego egzemplarza dokumentów do operatora rusza procedura przeniesienia i dopiero po przeniesieniu numeru w danym dniu przychodzi na e-maila podanego do umowy CROSSMOBILE profil karty e-sim wraz z kodem QR do instalacji w tel.

Wygląda na to że naprawili większość rzeczy bo działają poprawnie włącznie z poprawnością wystawiania faktur, telefoniczna obsługa klienta również działa myślę poprawnie i telefon jest odbierany i udzielane informacje dość dokładne. Wkrótce ma być poprawiony panel klienta bo jest mało czytelny jeśli ktoś już posiada usługi w sieci a w przyszłości ma być aplikacja sieci CROSSMOBILE do zarządzania usługami.

Nie polecam ani nie odradzam, jak ktoś chce spróbować można przenieść numer na testy, byleby na razie może nie główny tylko jakiś zastępczy.
 #1162748  autor: KC-KARLOS
 05 sty 2024, 19:12
patrix-83: przy okazji sprawdź jak to jest z rozliczaniem transferu za social media - w każdym przypadku (tekst, video, voice, foto/grafika), bo z tym operatorzy nieźle kantują.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1163150  autor: pillsxp
 12 sty 2024, 20:35
Znajomy przeszedł jakieś 2 dni temu do tej sieci bo skusiła go oferta za 9,99 zł.
Narazie mówi że jest zadowolony, dużo internetu mu nie potrzeba bo w domu ma stałe łącze więc internet używany jest w domu.
Myślę że spokojnie za 2}3 miesiące spokojnie będzie widać czy firma leci w kulki czy nie.
Znajoma dla odmiany ma cyrki z UPC i ich ofertą telefoni komórkowej, ale nie będę tutaj pisał bo to nie ten temat.

http://www.speedtest.net/result/5506414441.png
Plus LTE na 1800, nadajnik ok 10 KM ode mnie na Huawei B593s-22.
 #1169138  autor: Archi334
 03 kwie 2024, 23:35
Przeniosłem do nich syna nr na próbę i zobaczymy. Jak narazie wygląda to na mega amatorkę w której wszystko (jeszcze ?) działa
Po pierwsze BOK nie wygląda jak inne. Dzwonisz na standardowy nr odbiera babeczka i halo. Zero wprowadzenia informacji o tym że nagrywają rozmowy itp
Drugie brak aplikacji mozesz zalogować się do panelu klienta ale w sumie nie wiem po co bo nic tam nie ma?
I trzecie wysyłają kuriera do faceta z dokumentami odbiera i podpisuje babka (akurat nie było mnie w domu) podpisuje się jako ja i wszystko gra zero zastrzeżen (choć tu akurat na moją korzyść bo ta wyszło).
Jeśli brać to tylko podstawowy pakiet i nie główny nr