Pijo pisze: ↑02 kwie 2023, 12:58
Podobno zmieniły się procedury. Dziś składałem wniosek MNP i podobno można go potwierdzić mejlowo bez wizyty kuriera. We wniosku podpisanie umowy i odbiór karty sim można oprócz kuriera wybrać odbiór w salonie Vectry.
Przeklikaj sobie nowy wniosek na stronie na próbę i zobaczysz co się zmieniło.
Za kilka dni spróbuję przenieść inny numer z Orange Love. Zobaczymy jak pójdzie.
passat99 pisze: ↑02 kwie 2023, 11:42
Jeśli chodzi o automat to sugeruje mówić " rozmowa z konsultantem" kiedy automat zadaje pytanie. Wtedy szybko przełącza do konsultanta.
Mi z kolei mówi, że posiada odpowiednią wiedzę i kompetencje aby ze mną rozmawiać. Tylko, że w moim przypadku było trochę inaczej, bo numeru klienta ani PESELu automat nie znajdował w bazie, ponieważ nie mam jeszcze aktywnych usług. I tak było w kółko - błędny PESEL, a na prośbę o rozmowę z konsultantem komunikat jw.
Remington pisze: ↑02 kwie 2023, 14:01
Kusi i mnie ta oferta. Czy wizyta kuriera jest w możliwym do przewidzenia terminie, czy losowo po X tygodniach?
Zawsze dzień przed wizytą kuriera dostawałem maila. Za pierwszym razem dzwonił ktoś uzgodnić termin, ale to nie był docelowy kurier. Za drugim razem kurier od razu przyjechał po wcześniejszym telefonie, czy jestem w domu. W tym miejscu muszę pochwalić konsultantów - bez żadnego problemu sprawdzono mi, na jakim etapie jest zamówienie, czy jest już wygenerowany numer przesyłki itd.