Tak jak wyżej, oferta za 14,99 zł. Czekam na opinie czy warto zaryzykować podpisując umowę na 2 lata. W Play byłem zadowolony i teraz pytanie czy Vectra będzie działała tak samo czy ma jakieś ograniczenia. Obecnie mam abo w Plus, ale net chodzi tragicznie...
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Vectra komórkowa będzie działać jak w Play. Kup starter Playa za 5 zł i przetestuj działanie w swojej lokalizacji, zanim zwiążesz się umową.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
W Play byłem od lat, u mnie działa bardzo dobrze. Pytanie tylko, czy internet będzie chodził identycznie jak w Play...
Chyba można rozwiązać umowę w ciągu 14 dni. Ewentualnie dogadaj się z nimi żeby na razie dali ci jakiś numer testowy, żebyś niepotrzebnie nie przenosił numeru jeśli okaże się że net jednak działa słabo.
Choć starter Playa za piątaka na 99% da ci dobrą odpowiedź (kup teraz to jeszcze na tydzień możesz włączyć promocję darmowych 100 GB dla nowych klientów).
Choć starter Playa za piątaka na 99% da ci dobrą odpowiedź (kup teraz to jeszcze na tydzień możesz włączyć promocję darmowych 100 GB dla nowych klientów).
Play nie muszę testować, bo mam internet domowy i działa bardzo dobrze, tylko chodziło mi konkretnie czy nie przykręcają innym firmom parametrów...
używałem tej oferty w maju i internet działał w porządku to jakość połączeń głosowych była słaba szybko zrezygnowałem
Wow ranga "Stary Wyjadacz" nie sądziłem że dotrwam do niej
Jeżeli jest zasięg Tmobile to lepszym wyborem będzie Heyah01, 2 x więcej internetu i 2-letniej umowy.
Zaciekawiła mnie ta oferta. Nadajnik play mam pod nosem. Widzę że jest WiFi calling na czym też mi zależy. Do tej pory używam dwóch kart sim co łącznie miesięcznie kosztuje mnie około 8-10 zł. Tu jest drugie tyle neta i rozmowy bez limitu co akurat nie jest dla mnie koniecznością. Niby abo na dwa lata ale 3 miesiące za 1 zł. W sumie i tak doładowuje konta co miesiąc i tak. Może taki abo nie jest zły a patrząc się na ceny w około to wydaje się całkiem przyzwoitą ofertą. Mam takie pytanie czy tam normalnie korzysta się z aplikacji play 24 czy Vectra ma coś swojego?
muszyna2: Vectra ma Strefę Klienta. Tam sprawdzasz stan swoich usług, również mobilnych.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Chciałem to dzisiaj zamówić i tak:
infolinia sprzedażowa: nie mamy cennika ani wzoru umowy, przełączę na obsługową. Przełączył do bota, który nie chce połączyć bez numeru klienta.
No to jeszcze raz.
infolinia sprzedażowa: nie mamy cennika, połączę bezpośrednio z człowiekiem > połączył, z infolinią techniczną
infolinia techniczna: połączę z obsługową > infolinia sprzedażowa
infolinia sprzedażowa: nie mamy cennika. Połączę z obsługową.
- Ok, ale proszę o połączenie z człowiekiem.
- Dobra.
- Cześć, tu tępy bot, podaj numer klienta
...
No to chyba wolę dopłacić te 15zł niż wpakować się w g**, gdzie w razie problemów będę gadał z botem.
Dopóki te boty nie będą mądrzejsze niż to co sam mogę sprawdzić w e-boku czy aplikacji, to nie powinni ich wprowadzać w firmach technologicznych.
infolinia sprzedażowa: nie mamy cennika ani wzoru umowy, przełączę na obsługową. Przełączył do bota, który nie chce połączyć bez numeru klienta.
No to jeszcze raz.
infolinia sprzedażowa: nie mamy cennika, połączę bezpośrednio z człowiekiem > połączył, z infolinią techniczną
infolinia techniczna: połączę z obsługową > infolinia sprzedażowa
infolinia sprzedażowa: nie mamy cennika. Połączę z obsługową.
- Ok, ale proszę o połączenie z człowiekiem.
- Dobra.
- Cześć, tu tępy bot, podaj numer klienta
...
No to chyba wolę dopłacić te 15zł niż wpakować się w g**, gdzie w razie problemów będę gadał z botem.
Dopóki te boty nie będą mądrzejsze niż to co sam mogę sprawdzić w e-boku czy aplikacji, to nie powinni ich wprowadzać w firmach technologicznych.
mkkot: przecież ofertę możesz zamówić online na stronie Vectry. Bez zabawy w infolinie.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Złożyłem dyspozycję przeniesienia dwóch numerów przez neta w niedzielę. W czwartek był kurier z papierami do podpisu jednego numeru. Na drugi jeszcze czekam. Po co dzwonić i się denerwować jak można wszystko zrobić online.mkkot pisze: ↑21 sty 2022, 19:20Chciałem to dzisiaj zamówić i tak:
infolinia sprzedażowa: nie mamy cennika ani wzoru umowy, przełączę na obsługową. Przełączył do bota, który nie chce połączyć bez numeru klienta.
No to jeszcze raz.
infolinia sprzedażowa: nie mamy cennika, połączę bezpośrednio z człowiekiem > połączył, z infolinią techniczną
infolinia techniczna: połączę z obsługową > infolinia sprzedażowa
infolinia sprzedażowa: nie mamy cennika. Połączę z obsługową.
- Ok, ale proszę o połączenie z człowiekiem.
- Dobra.
- Cześć, tu tępy bot, podaj numer klienta
...
No to chyba wolę dopłacić te 15zł niż wpakować się w g**, gdzie w razie problemów będę gadał z botem.
Dopóki te boty nie będą mądrzejsze niż to co sam mogę sprawdzić w e-boku czy aplikacji, to nie powinni ich wprowadzać w firmach technologicznych.
Oferta jak dla mnie świetna. Ok niby lojalka ale za to mam gwarancje ceny przez najbliższe dwa lata. A przy dzisiejszych podwyżkach myślę że to ważny argument. Po za tym za 13 z groszem nie ma bata na tą ofertę.
1) Czy warunki warunki zostają po przejściu na czas nieokreślony ?
2) Jaki jest lejek po wykorzystaniu 10 GB ?
W komentarzach telepolis widziałem że ktoś pisał że 1 Mbit/s ale sądzę że nie.
3) Czy można zamówić w tej ofercie więcej niż 1 numer ?
4) Czy jest dostęp do VoLTE/WiFi calling oraz 5G?
2) Jaki jest lejek po wykorzystaniu 10 GB ?
W komentarzach telepolis widziałem że ktoś pisał że 1 Mbit/s ale sądzę że nie.
3) Czy można zamówić w tej ofercie więcej niż 1 numer ?
4) Czy jest dostęp do VoLTE/WiFi calling oraz 5G?
4) Czy jest dostęp do VoLTE/WiFi calling- na stronie jest informacja że posiadają to wszystkie taryfy. 5G chyba nie ma.
3. W przypadku skorzystania z oferty z Okresem Zobowiązania Opłaty Abonamentowe po jego upływie nie zmieniają się.
czyli wychodzi że po przejściu na czas nieokreślony zostaje oferta.
Czy jest dostęp do roamingu Orange?
Ktoś w komentarzach na telepolis zasugerował że może tu nie być.
czyli wychodzi że po przejściu na czas nieokreślony zostaje oferta.
Czy jest dostęp do roamingu Orange?
Ktoś w komentarzach na telepolis zasugerował że może tu nie być.
Raczej jest, z tym że trzeba pamiętać o ograniczeniu prędkości w roamingu Orange (3 Mbps).
"Roaming krajowy: to korzystanie z usług wybranego operatora (np. Vectra) w zasięgu sieci innego operatora. Na wyświetlaczu telefonu zobaczysz nazwę innej sieci (np. Play), ale nadal korzystasz z usługi Vectra.
Lista partnerów roamingu krajowego nie jest elementem umowy i może się zmieniać.
Za korzystanie z naszych usług w sieci innego krajowego operatora (Play, Orange, T-Mobile, Plus) nie ma żadnych dodatkowych opłat."
https://www.vectra.pl/mvno
"Roaming krajowy: to korzystanie z usług wybranego operatora (np. Vectra) w zasięgu sieci innego operatora. Na wyświetlaczu telefonu zobaczysz nazwę innej sieci (np. Play), ale nadal korzystasz z usługi Vectra.
Lista partnerów roamingu krajowego nie jest elementem umowy i może się zmieniać.
Za korzystanie z naszych usług w sieci innego krajowego operatora (Play, Orange, T-Mobile, Plus) nie ma żadnych dodatkowych opłat."
https://www.vectra.pl/mvno
Korzysta już ktoś z oferty Vectry? Faktycznie jakość rozmów jest gorsza niż w Play? Nie blokują numerów za "nadmierne" używanie? Istnieje możliwość blokad usług premium?
Jest blokada lub limity na premium. Blokada na nr 8002 Włącz: blokada sms
Wyłącz: stop sms
Użytkownik może zablokować wysyłanie SMS-ów na Numery Specjalne. Blokada SMS jest włączana i wyłączana na życzenie Klienta. Usługa jest bezpłatna.
https://www.vectra.pl/mvno
Wyłącz: stop sms
Użytkownik może zablokować wysyłanie SMS-ów na Numery Specjalne. Blokada SMS jest włączana i wyłączana na życzenie Klienta. Usługa jest bezpłatna.
https://www.vectra.pl/mvno