Witam.
Jesteśmy (4 numery tel) w Virgin mobile od niedawna, w lutym byliśmy w Egipcie, wszystkie dane komórkowe wyłączone, mimo to po powrocie koszt 250 zł do zapłacenia. Z każdego numeru ściągło dokładnie tyle samo Kb danych, nawet nie mega. Mało tego, w jednym numerze data i czas naliczenia jest w czasie jak już byliśmy w Polsce, gdzieś od godziny...
Żona złozyła reklamację, kobieta co ją pisała, anulowała ją w ten sam dzień, a nas zwlekano że jest w trakcie ropatrywania. Dopiero po jakimś czasie ktoś nam powiedział że nie ma żadnej aktywnej reklamacji. Złożyła więc ponownie, kazano nam czekać na informację zwrotną, po czym po kilku dniach wyłączona nam telefony bo jest niezapłacone to 250 zł, mimo że konsultant mówił aby na razie nic nie płacić, aż do zakończenia sprawy.
Powiem tyle, Zdala od tej fatalnej firmy.
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy jak wyłaczyli nam karty mają prawo pobierać opłatę za abonament ?
Pozdrawiam
Kulin