Zarządzam numerem abo w taryfie Rodzina (z niedużym pakietem internetu). Wg regulaminu tej oferty można dokupić kolejne paczki danych i po zgłoszeniu potrzeby przez zainteresowanego zastanawiałam się jak to zrobić, bo ani w aplikacji ani na www nie było żadnego dodatkowego pakietu do włączenia. Tymczasem problem rozwiązał się sam, po wyczerpaniu standardowego pakietu, kolejny (płatny) aktywował się automatycznie, bez żadnego ostrzeżenia
W taryfie T w takiej sytuacji przychodzi sms, który informuje o wykorzystaniu GB i możliwości dokupienia pakietu a zakup dodatkowej paczki wymaga działania użytkownika (trzeba odesłać smsa z potwierdzeniem). Użytkownik Rodziny nie dostaje żadnej informacji, że pakiet się skończył a dalsze korzystanie automatycznie uruchamia płatne pakiety narażając klienta na nieprzewidziane koszty.
Słabe to jest chociaż zabawne, że z racji wstrzemięźliwości internetowej tego użytkownika dopiero teraz dowiedziałam się o pułapce
W taryfie T w takiej sytuacji przychodzi sms, który informuje o wykorzystaniu GB i możliwości dokupienia pakietu a zakup dodatkowej paczki wymaga działania użytkownika (trzeba odesłać smsa z potwierdzeniem). Użytkownik Rodziny nie dostaje żadnej informacji, że pakiet się skończył a dalsze korzystanie automatycznie uruchamia płatne pakiety narażając klienta na nieprzewidziane koszty.
Słabe to jest chociaż zabawne, że z racji wstrzemięźliwości internetowej tego użytkownika dopiero teraz dowiedziałam się o pułapce