Dzwonił konsultant Play z propozycją przejścia na fakturę elektroniczną. Oświadczył, że jeśli wyrażę na to zgodę otrzymam 5zł rabatu do każdej następnej faktury. Zgodę wyraziłem, faktury są przysyłane mailem natomiast rachunki są nadal na kwotę 19,99 jak przy fakturze papierowej. Interweniowałem w tej sprawie na infolinii i dostałem rabat 5zł w formie faktury korygującej. W kolejnym miesiącu sytuacja się powtórzyła. Dwukrotnie mnie zapewniano, że następnym razem rabat zostanie naliczony automatycznie i faktury już będą na kwotę 14,99. Dziś znów mam na mailu fakturę na 19,99zł. Jak sobie z tym poradzić? Chodzi o zasadę.
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Złożyć reklamację.
Składałem reklamację dwukrotnie po czy właśnie wystawiano fakturę korygującą i zapewniano, że następnym razem rabat naliczy się automatycznie. Pytanie jak skutecznie złożyć reklamację.