W połowie listopada przeniosłem kilka numerów działających w obrębie jednego konta z play do premium mob. Numery aktywne w nowej sieci są od 1 stycznia. Dzwoniąc na infolinie premium mobile podałem, że chcę przenieść się wgl z play, więc podałem kilka numerów które są u użyciu. 3 stycznia otwieram fakturę z play a, tak abonament 110zł z kartę internetową , czyli kartę grupową rodzinną, którą play dokładało do grupy nie wiadomo po co. Zapomniałem ze coś takiego jest , i tak z niej nigdy nie korzystałem. Okazało się po rozmowie z konsultantem play że numer tej karty jest aktywny, i raczej nic nie da pisanie reklamacji do nich, bo to premium mobile w moim imieniu przeniosło te kilka aktywacji, z tym że u nich ni ma czegoś takiego jak grupa z kartą dużej rodziny. To w takim razie premium mobile premium nie do końca zrealizowało przeniesienie do swojej sieci. Ktoś pomoże jak w tym temacie coś zdziałać ?
Na pewno nie jest to temat do działu „Promocje i bonusy”.
Skoro miałeś w Play X numerów i przeniosłeś X-1 numerów, to Play będzie dalej wystawiać faktury za 1 pozostały numer i aktywne na nim usługi. Nie ma tu co mieć pretensji do Premium Mobile. Nie chcesz tego jednego numeru w Play to wypowiedz umowę, teraz da się to zrobić zdalnie.