matman83 pisze:Niespełna miesiąc temu były spekulacje na temat procedury rozwiązania umowy z TM... a to przejscie na karte, a to wysyłanie braków akceptacji itd itp...
Akurat przejście na kartę nie było elementem "spekulacji".
matman83 pisze:Początkiem sierpnia poszedłem do "konkurencji" i złożyłem wniosek o przeniesienie na kartę (z pełnomocnictwem) z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Jednocześnie mailowo poinformowałem TM o braku akceptacji "nowych warunków".
1.Informacja o braku akceptacji podwyżki jest jednocześnie wypowiedzeniem umowy operatorowi, zgodnie z regulaminami umów, wypowiedzenie musi być dostarczone do operatora "w formie pisemnej" - zwyczajowo oznacza to papier z podpisem ręcznym.
2.Jak pisał jeden z uczestników tego wątku, został on poinformowany przez dojcze-mobila, że jeśli wpłynie brak zgody na podwyżkę abonamentu od abonenta, a następnie wpłynie wniosek od innego operatora o przeniesienie jego numeru, to dojcze-mobile jako obowiązujący uzna wniosek od innego operatora i potraktuje to jako zerwanie umowy ze strony abonenta. A to oznacza kary umowne. E-list od ciebie doszedł do dojcze-mobila na pewno szybciej, niż papiery od innego operatora z twoim pełnomocnictwem. Teraz wszystko zależy od dobrego "widzimisię" dojcze-mobila, bo interpretację prawną mogą zrobić dosłownie
dowolną w takiej sytuacji.
matman83 pisze:Poczekałem do początku września i znalazłem się u "konkurencji".
Ze względu na powyższy punkt "2.", jak to mówią, "
pośpiech jest dobry przy łapaniu pcheł"...
matman83 pisze:Wziąłem sobie abonament XS bez telefonu
No to czekamy na kolejną akcję dojcze-mobila "daj piątaka"
matman83 pisze:Podliczając koszty w perspektywie 24 miesięcy 19,16zł na miesiąc za pełny NoLimit jak najbardziej mi odpowiada
Owacji na stojąco nie będzie - sooorryyyy
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Wprawdzie dojcze-mobil miewa bardzo
dziwne miejsca w swojej ofercie, ale nie ja jeden nie chcę mieć nic wspólnego z operatorem typu "daj pół zeta za sprawdzenie limitu minut, daj zeta za minutę do BOK, daj piątaka do abonamentu" itp. itd., nie wspominając o wysyłaniu do klienta tak istotnych informacji jak podwyżka abonamentu listem zwykłym i używaniu do tego jakiejś firmy pocztowej "krzak", która ten list zostawiła u mnie... w szparze w bramie (dobrze, że nie było wiatru tego dnia; etatowych listonoszy Poczty Polskiej u nas znamy i wiemy, że oni fatygują się do skrzynki pocztowej na klatce schodowej
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
).