DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 33 z 37
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 37

 #748713  autor: ahmed
 13 wrz 2014, 22:27
Nawet juz mi nic nie proponują. Widać stanowimy niewielki procent ich klientów. Z drugiej strony uwielbiałem sie od nich z 2 umowami które mi nie odpowiadały. Trzeciej mi szkoda 35 zł za 1gb i800prom wystarczała. Jedno mnie niepokoi. Czy Orange nju nie zwani 3gb a potem odwinie jakiś numer. Cóż pójdę wtedy do play z karta duzej rodziny . 105zl za pełne no limit i 25 giga netu. Opłaca sie.

 #748754  autor: skopek69
 14 wrz 2014, 09:37
ahmed pisze:dzś dostalem odp. że po przejsciu na kartę kasują dane i trzeba od nowa rejestrować. :twisted:
Dla mnie rejestracja to nie problem, aczkolwiek dziwne posunięcie, przeciez mialem u nich abonament to maja moje wszystkie dane. Rejestracja to 5 minut roboty w salonie - TEORETYCZNIE. Wniosek wypelniony, ale odeslano mnie z kwitkiem, bo u nich w systemie wystepuje jakis błąd ( to ponoc nie pierwszy taki przypadek ) i ten wydrukowany wniosek rejestracyjny trzeba wyslac zwykla poczta do warszawy, zeby informatycy w centrali to zrobili, no normalnie smiech. Dno i 5 metrow mulu. Moze ktos wie jak to ominąć ? Parodia.

 #748755  autor: Kryniczanin
 14 wrz 2014, 09:43
Ta bezwstydna sieć w piątek do mnie na nr Play dzwoniła i chciała mi wepchnąć Jumpa. Konsultant czuł się jakby ktoś mu ktoś po mordzie dał jak mu powiedziałem - nie jesteście partnerem do umowy. W czasie umowy warunków się nie zmienia

 #749221  autor: ahmed
 16 wrz 2014, 08:30
no baba mnie wk.....
w salonie mówią że po przejściu na kartę kasują dane (trzeba rejestrować) a w BOA że nie kasują.
Czy ktoś przeszedł na kartę i jak było naprawdę ?
Ile trwa ew. mielenie przez system tej rejestracji ?

 #749226  autor: rafmal
 16 wrz 2014, 08:42
Przeszedłem na kartę z dniem 13 września. Wczoraj pytałem w salonie czy numer jest zarejestrowany i okazuje się że nie jest. Rejestracja przez internet (wypełniamy formularz ze strony i skan wysyłamy mailem) trwa 2 dni, rejestracja przez wypełnienie formularza w salonie do 14 dni. Skąd taka różnica nie wiem, nie chciało mi się wnikać.

 #749229  autor: ahmed
 16 wrz 2014, 08:51
rafmal pisze:Przeszedłem na kartę z dniem 13 września. Wczoraj pytałem w salonie czy numer jest zarejestrowany i okazuje się że nie jest. Rejestracja przez internet (wypełniamy formularz ze strony i skan wysyłamy mailem) trwa 2 dni, rejestracja przez wypełnienie formularza w salonie do 14 dni. Skąd taka różnica nie wiem, nie chciało mi się wnikać.
@RAFMAL, ONI SĄ CHORZY. MASZ LINK DO TEGO FORMULARZA ? Czy/jak się dowiesz/dowedziałeś że zarejestrowali ? Rozumiem, że formularz najwcześniej po przejsciu na kartę ?

 #749233  autor: rafmal
 16 wrz 2014, 09:00
Z tego co widzę jednak trzeba to wysłać pocztą lub zostawić w punkcie. W salonie zarzekali się że wystarczy skan mailem.

http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 002626.pdf

Co ciekawe dostałem informację że jestem na karcie ale wciąż mogę zalogować się do iboa gdzie widzę informację że mam umowę abonamentową ważną do stycznia 2015 :D.

 #749235  autor: ahmed
 16 wrz 2014, 09:04
ja też mam umowy w iboa do 2015r., chyba pójdę do salonu bo tam kazali wpisać adres kores. swego czasu, babka mi tez mówiła że mimo formularza i tak przy mnie wklepie to do systemu.
Może 14 dni nie będę musiał czekać.
Fakt - niby pocztą, w BOA kłamią, albo nie wiedzą.

 #749295  autor: delKichote
 16 wrz 2014, 12:45
A na 28 stronie tego wątku epingle podała regulamin, który teraz obowiązuję panów :P.
Jest tam m.in. o kasowaniu danych rejestracyjnych (punkt 1.9) :P

To kasowanie to bezczelna, chamska i prymitywna zagrywka "na czas" ze strony de-mobila - żeby jak najbardziej opóźnić przejście byłego abonenta do innego operatora.

[ Dodano: 2014-09-16, 12:49 ]
rafmal pisze:Co ciekawe dostałem informację że jestem na karcie ale wciąż mogę zalogować się do iboa gdzie widzę informację że mam umowę abonamentową ważną do stycznia 2015 :D.
To skąd wiesz, czy faktycznie jesteś na karcie?

 #749322  autor: obru
 16 wrz 2014, 14:02
Jeżeli umowa mi wygasa 28 września i odpisali mi, że przenoszą mnie na kartę, mogę się na to jeszcze teraz nie zgodzić i żeby trzymali mój numer do czasu przeniesienia do innej sieci? Pierwotnie miałem zgłosić do white mobile przeniesienie z karty, a tu czytam o problemach z ponowną rejestracją i wszystko by się przeciągało.

 #749326  autor: delKichote
 16 wrz 2014, 14:13
obru pisze:żeby trzymali mój numer do czasu przeniesienia do innej sieci?
Te przeciąganie rejestracji ma na celu opóźnienie Twojego przejścia do innego operatora - na jakiej podstawie masz nadzieję, że dla Ciebie jednego zrobią taki wyjątek? :P
Nota bene, ich system fakturowania przewiduje "zakończenie" danego abonenta na koniec okresu rozliczeniowego - tak dla ułatwienia pewnie - i nie sądzę, żeby w ogóle był w stanie przełknąć taki wyjątek, jaki sobie wymyśliłeś.

 #749334  autor: rafmal
 16 wrz 2014, 14:32
delKichote pisze:To skąd wiesz, czy faktycznie jesteś na karcie?
Dostałem smsem info w rodzaju "Witamy w T-Mobile na kartę...", w salonie również zostałem poinformowany że mój numer został przeniesiony na kartę i muszę go zarejestrować.

 #749336  autor: obru
 16 wrz 2014, 14:37
delKichote pisze:
obru pisze:żeby trzymali mój numer do czasu przeniesienia do innej sieci?
Te przeciąganie rejestracji ma na celu opóźnienie Twojego przejścia do innego operatora - na jakiej podstawie masz nadzieję, że dla Ciebie jednego zrobią taki wyjątek? :P
Nota bene, ich system fakturowania przewiduje "zakończenie" danego abonenta na koniec okresu rozliczeniowego - tak dla ułatwienia pewnie - i nie sądzę, żeby w ogóle był w stanie przełknąć taki wyjątek, jaki sobie wymyśliłeś.
Chciałbym tak, jak pierwotnie kolega bartex03 planował
bartex03 pisze:Zadzwonilem dzisiaj do T-mobile i poinformowalem ich że składam dyspozycje wylaczenia numeru 24 wrzesnia i nie wyrazam zgody na przeniesienie numeru na karte i rezerwacje numeru przez kolejne 62 dni (według pisma jakie od nich otrzymałem ....
Żona gada sporo i ten TM na kartę może ją (mnie :evil: ) szarpnąć po kieszeni. Czyli procedurę przeniesienia zacząć już wcześniej, zanim numer przejdzie "a kartę" zakładając, że zarejestrują moje dane szybko?

 #749339  autor: delKichote
 16 wrz 2014, 14:59
obru pisze:Chciałbym tak, jak pierwotnie kolega bartex03 planował
bartex03 pisze:składam dyspozycje wylaczenia numeru[...]
Żona gada sporo i ten TM na kartę może ją (mnie :evil: ) szarpnąć po kieszeni. Czyli procedurę przeniesienia zacząć już wcześniej, zanim numer przejdzie "a kartę" zakładając, że zarejestrują moje dane szybko?
bartex03 zażądał dezaktywacji numeru zamiast przejścia na kartę, czyli wyłączenia numeru - jego kasacji, uśmiercenia, "nie ma takiego numeru". Też tak chcesz? ;)

"Wcześniej" to możesz co najwyżej wysłać poleconym kartę rejestracyjną, tak żeby doszła do nich w dzień przejścia numeru na kartę.

Dostałem właśnie list z datą mojego przejścia na kartę + ulotkę o możliwościach karty dla byłych abonentów.
Czytam i nie jestem pewien, czy dobrze czytam, bo wynika z tego, że można (?) zastosować taką procedurę:
1. Mam 2.99zł na 14 dni
2. Doładowywuję 16 zł, ważność pozostaje 14 dni (jako dłuższy okres niż standardowe 10 dni za 16 zł)
3. Za 3 zł wykupuję przedłużenie ważności konta na 30 dni ("Rok ważności konta", sms "TAK" na nr 416)
4. Za 15 zł wykupuję "120 minut do wszystkich" na 30 dni (kod *100*840#)

Jeśli taki "myk" "przejdzie", to za 16 zł mam 2 godziny rozmów na tym numerze i zapas miesiąca czasu na rejestrację numeru i przeniesienie go do innego operatora.

Edit: sprawdziłem regulaminy "rok ważności konta" i "120 minut do wszystkich" - nie wykluczają się. To chyba najtańsza opcja na kartę z tych w dojcze-mobilu.
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2014, 11:24 przez delKichote, łącznie zmieniany 2 razy.

 #749391  autor: ahmed
 16 wrz 2014, 17:34
wlaśnie wypełniam to gówno, zaniosę rano do salonu niech wklepują przy mnie i dadzą potwierdzenie, ponieważ kiedyś walnęli się z numerem HLR i 2 m-ce przenosili numer z orange.. ciekawe gdzie wpisać adres koresp. ?

 #749403  autor: delKichote
 16 wrz 2014, 18:38
ahmed pisze:wlaśnie wypełniam to gówno, zaniosę rano do salonu niech wklepują przy mnie i dadzą potwierdzenie, ponieważ kiedyś walnęli się z numerem HLR i 2 m-ce przenosili numer z orange.. ciekawe gdzie wpisać adres koresp. ?
Tego podanego przez rafmal? A zauważyłeś, że w rubryce "podpis użytkownika" już się za Ciebie podpisali ;) - "krzyżykiem" jak analfabeci? :) Co oni se myślą, tak w ogóle... :|

Daj znać, jak poszło w salonie z tym. Nie tylko mnie to tutaj zainteresuje.

 #749574  autor: bobiwr
 17 wrz 2014, 13:32
Oni tego nie wklepują tylko wysyłają faksem na sobie tylko znany numer.
Jak uważnie przyjrzycie się formularzowi to ma on miejsce na potwierdzenie danych przez salon, więc wysyłanie samemu odpada. A co do podpisu krzyżykiem - to znacznik gdzie ma się klient podpisać...

 #749592  autor: delKichote
 17 wrz 2014, 15:57
bobiwr pisze:Jak uważnie przyjrzycie się formularzowi to ma on miejsce na potwierdzenie danych przez salon, więc wysyłanie samemu odpada.
Nooo, a na samym dole instrukcję:
"Uwaga!
Wypełnioną czytelnie kartę należy dostarczyć do Punktu Sprzedaży T-Mobile lub wysłać na adres:
T-Mobile Polska S.A., ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa.
Nieprawidłowe wypełnienie formularza uniemożliwi zarejestrowanie danych Użytkownika oraz jego identyfikację na podstawie tych danych.
"
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2014, 17:48 przez delKichote, łącznie zmieniany 2 razy.

 #749598  autor: matman83
 17 wrz 2014, 16:22
Niespełna miesiąc temu były spekulacje na temat procedury rozwiązania umowy z TM... a to przejscie na karte, a to wysyłanie braków akceptacji itd itp...

Ja skorzystałem z innego rozwiązania...
Początkiem sierpnia poszedłem do "konkurencji" i złożyłem wniosek o przeniesienie na kartę (z pełnomocnictwem) z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Jednocześnie mailowo poinformowałem TM o braku akceptacji "nowych warunków".
Poczekałem do początku września i znalazłem się u "konkurencji". Wykonałem jakieś krótkie połączenia, tak żebym zostawił jakiś ruch w sieci, i następnego dnia poszedłem do TM celem podpisania umowy jako przenoszący numer z innej sieci :)
Wziąłem sobie abonament XS bez telefonu za 40zł/miesiąc plus do tego 500zł za transfer. Podliczając koszty w perspektywie 24 miesięcy wygląda to miło:

24*39,99zł = 959,76zł

959,76zł - 500zł = 459,76zł

459,76zł / 24 miesiące = 19,16zł

19,16zł na miesiąc za pełny NoLimit jak najbardziej mi odpowiada ;)

 #749619  autor: delKichote
 17 wrz 2014, 17:45
matman83 pisze:Niespełna miesiąc temu były spekulacje na temat procedury rozwiązania umowy z TM... a to przejscie na karte, a to wysyłanie braków akceptacji itd itp...
Akurat przejście na kartę nie było elementem "spekulacji".
matman83 pisze:Początkiem sierpnia poszedłem do "konkurencji" i złożyłem wniosek o przeniesienie na kartę (z pełnomocnictwem) z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Jednocześnie mailowo poinformowałem TM o braku akceptacji "nowych warunków".
1.Informacja o braku akceptacji podwyżki jest jednocześnie wypowiedzeniem umowy operatorowi, zgodnie z regulaminami umów, wypowiedzenie musi być dostarczone do operatora "w formie pisemnej" - zwyczajowo oznacza to papier z podpisem ręcznym.
2.Jak pisał jeden z uczestników tego wątku, został on poinformowany przez dojcze-mobila, że jeśli wpłynie brak zgody na podwyżkę abonamentu od abonenta, a następnie wpłynie wniosek od innego operatora o przeniesienie jego numeru, to dojcze-mobile jako obowiązujący uzna wniosek od innego operatora i potraktuje to jako zerwanie umowy ze strony abonenta. A to oznacza kary umowne. E-list od ciebie doszedł do dojcze-mobila na pewno szybciej, niż papiery od innego operatora z twoim pełnomocnictwem. Teraz wszystko zależy od dobrego "widzimisię" dojcze-mobila, bo interpretację prawną mogą zrobić dosłownie dowolną w takiej sytuacji.
matman83 pisze:Poczekałem do początku września i znalazłem się u "konkurencji".
Ze względu na powyższy punkt "2.", jak to mówią, "pośpiech jest dobry przy łapaniu pcheł"...
matman83 pisze:Wziąłem sobie abonament XS bez telefonu
No to czekamy na kolejną akcję dojcze-mobila "daj piątaka" :lol:
matman83 pisze:Podliczając koszty w perspektywie 24 miesięcy 19,16zł na miesiąc za pełny NoLimit jak najbardziej mi odpowiada
Owacji na stojąco nie będzie - sooorryyyy :P
Wprawdzie dojcze-mobil miewa bardzo dziwne miejsca w swojej ofercie, ale nie ja jeden nie chcę mieć nic wspólnego z operatorem typu "daj pół zeta za sprawdzenie limitu minut, daj zeta za minutę do BOK, daj piątaka do abonamentu" itp. itd., nie wspominając o wysyłaniu do klienta tak istotnych informacji jak podwyżka abonamentu listem zwykłym i używaniu do tego jakiejś firmy pocztowej "krzak", która ten list zostawiła u mnie... w szparze w bramie (dobrze, że nie było wiatru tego dnia; etatowych listonoszy Poczty Polskiej u nas znamy i wiemy, że oni fatygują się do skrzynki pocztowej na klatce schodowej :P).
  • Strona 33 z 37
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 37
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 37