DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 14 z 28
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 28
 #1153841  autor: Llordus
 16 lip 2023, 14:20
A ja zapytam - jak z działaniem vectry? Play nie priorytetyzuje swoich odbiorców względem Vectry? Np. redukując dostępne pasmo netu?

Abo za 19.99 wygląda aż zbyt pięknie żeby być prawdziwe, tym bardziej że wciąż na stronie jest opcja bez okresu zobowiązania. Gdzie są kruczki?
 #1153852  autor: KC-KARLOS
 16 lip 2023, 16:25
Llordus: Vectra działa jak Play. Wywala z roamingu krajowego Orange po chwili nieaktywności, np. w transmisji danych. Dodatkowo możesz tam włączyć darmowym smsem START na 282 VoLTE i VoWiFi. 5G też się zgłasza. Oczywiście jeśli masz kompatybilny telefon.

Kruczki - jedynie w zapisie inflacyjnym - operator zastrzega sobie prawo do podniesienia w trakcie umowy (również terminowej) ceny o wskaźnik inflacji - zwykle o kilka zł. Patrząc jednak na to, że aktualne wyniki finansowe Vectry S.A. są ujemne (mają straty), zastanowią się wiele razy, aby nie podnosić cen przy jednoczesnym pozyskiwaniu nowych klientów. Przypomnę, że i nawet po ewentualnej podwyżce oferta cenowa nadal będzie atrakcyjna, gdyż w Cenniku Vectry mobilnej:
> opcja z 10 GB normalnie kosztuje 35 zł/mc
> opcja z 30 GB normalnie kosztuje 45 zł/mc.
To też tłumaczy, dlaczego w ofertach promocyjnych masz jak na takie ceny wysoki limit GB w roamingu UE (są wyliczone z ceny bazowej w cenniku - jak wyżej).
W umowie bezterminowej jeśli się Tobie nie spodoba działanie sieci Play lub wyższe ceny bazowe po podpisaniu umowy promocyjnej, masz miesięczny okres wypowiedzenia, bez płacenia kar i zwrotu ulg udzielonych Tobie przez operatora.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1153858  autor: Llordus
 16 lip 2023, 16:42
Karlos20 pisze:
16 lip 2023, 16:25
Llordus: Vectra działa jak Play. Wywala z roamingu krajowego Orange po chwili nieaktywności, np. w transmisji danych. Dodatkowo możesz tam włączyć darmowym smsem START na 282 VoLTE i VoWiFi. 5G też się zgłasza. Oczywiście jeśli masz kompatybilny telefon.

Kruczki - jedynie w zapisie inflacyjnym - operator zastrzega sobie prawo do podniesienia w trakcie umowy (również terminowej) ceny o wskaźnik inflacji - zwykle o kilka zł. Patrząc jednak na to, że aktualne wyniki finansowe Vectry S.A. są ujemne (mają straty), zastanowią się wiele razy, aby nie podnosić cen przy jednoczesnym pozyskiwaniu nowych klientów. Przypomnę, że i nawet po ewentualnej podwyżce oferta cenowa nadal będzie atrakcyjna, gdyż w Cenniku Vectry mobilnej:
> opcja z 10 GB normalnie kosztuje 35 zł/mc
> opcja z 30 GB normalnie kosztuje 45 zł/mc.
To też tłumaczy, dlaczego w ofertach promocyjnych masz jak na takie ceny wysoki limit GB w roamingu UE (są wyliczone z ceny bazowej w cenniku - jak wyżej).
W umowie bezterminowej jeśli się Tobie nie spodoba działanie sieci Play lub wyższe ceny bazowe po podpisaniu umowy promocyjnej, masz miesięczny okres wypowiedzenia, bez płacenia kar i zwrotu ulg udzielonych Tobie przez operatora.
Do samego Play - do końca zeszłego roku (mniej więcej), przez 8 lat wcześniejszego używania - nie miałem nigdy problemów. Więc o pokrycie ich sieci jestem raczej spokojny, natomiast brak mi wiedzy i doświadczenia, jak to będzie działać w przypadku zewnętrznych opów działających na sieci play. Stąd dopytuję co i jak - bo jak mówią, kto pyta, nie błądzi :)


Cenowo faktycznie ten abo w vectra bije wszystko na głowę - przynajmniej z tych ofert do których do tej pory się dokopałem.
Ale znowu, doświadczenie uczy żeby takie atrakcyjne oferty prześwietlać, bo z reguły w takich przypadkach jest gdzieś drobnym drukiem oświadczenie o oddaniu za darmo nerki, albo jego ekwiwalent w naturze lub jednostkach inflacyjnych pln :)
 #1153868  autor: KC-KARLOS
 16 lip 2023, 19:30
Llordus: Vectrę możesz bez problemu przetestować, szczególnie za tą cenę, jeśli u Ciebie dobrze działa Play.
Sam mam tą kartę - trafiłem jeszcze przez zapisami inflacyjnymi, więc jeszcze przez rok umowy mam gwarantowaną cenę 14,99/mc. Świetna karta do testowania sieci Play, która u mnie działa fatalnie, w porównaniu do Orange.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154061  autor: Durek
 19 lip 2023, 10:50
Od 1 września 2023 podwyżki waloryzacyjne w VECTRZE o 15% tylko dla usług, które takowej nie miały wcześniej.
 #1154066  autor: KC-KARLOS
 19 lip 2023, 11:54
Durek: na następny raz wrzuca link do tych informacji. Na 1000% nie będą dotyczyć klientów, którzy podpisywali umowy rok temu, gdy tych zapisów inflacyjnych nie było.

https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... ipiec-2023

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154167  autor: Llordus
 20 lip 2023, 08:54
Czy to norma w Vectra jeśli idzie o obsługę klienta?
W poniedziałek wieczorem zleciłem przeniesienie moich numerów.
We wtorek dostałem potwierdzenia warunków na maila, jak również orange przyklepał przeniesienie numeru w najbliższy poniedziałek, 24 lipca.

Zonk polega na tym, że vectra nie wysłała jeszcze kurierem simek. Nie mają nawet numeru przewozowego, co znaczy że nawet tego nie wprowadzili w system inpostu :/

No i jest problem, bo wychodzi na to że nie tylko nie dostane simek do jutra, ale i w poniedziałek też ich nie będę mieć. W rezultacie okaże się że dziecko straci jakikolwiek kontakt ze światem na cały tydzień (bo wyjeżdża w sobotę), a pozostałe numery przynajmniej w poniedziałek (jak nie więcej) też będą bez łączności.
Czyli nie ma opcji żeby ten scenariusz realizować :(

Vectra nie ma e-sim.

Są jakieś inne opcje rozwiązania tej patowej sytuacji? Bo jeśli to wygląda tak jak mi się wydaje, to będę musiał anulować przeniesienie :/
 #1154168  autor: iphoneski
 20 lip 2023, 09:13
@Llordus
A co byś chciał za takie grosze? W tej ofercie to jest standard i nawet chciałem ci o tym pisać gdy pytałeś gdzie się przenieść, ale mam już trochę dość kłótni z tutejszymi Januszami, dla których abonament w Vectrze jest świętym Grallem ofert komórkowych - i tak robiłem to zbyt długo.
 #1154170  autor: Llordus
 20 lip 2023, 09:22
iphoneski pisze:
20 lip 2023, 09:13
@Llordus
A co byś chciał za takie grosze? W tej ofercie to jest standard i nawet chciałem ci o tym pisać gdy pytałeś gdzie się przenieść, ale mam już trochę dość kłótni z tutejszymi Januszami, dla których abonament w Vectrze jest świętym Grallem ofert komórkowych - i tak robiłem to zbyt długo.
Może jestem dziwny, ale wydawało mi się że szybkie przesyłki w dzisiejszych czasach to nie problem, bo nawet janusze biznesu na allegro to ogarniają :)
No nic, poczekam jeszcze trochę, bo pani z BOK się odgrażała że wyjaśni sprawę jak najszybciej. Jak do południa nic się nie zmieni, to anuluję przenosiny i będę w punkcie wyjścia :/
 #1154171  autor: iphoneski
 20 lip 2023, 09:29
@Llordus
To nie jest kwestia przesyłek, tylko braku jakiejkolwiek organizacji pracy w tej firmie. Niektórzy i miesiąc czekali bez żadnego komunikatu, a Vectra miała sprawę wyjaśnić i wyjaśniała po wieczny czas. Już kilku znajomych kusiła ta oferta, ale na szczęście wybiłem z głowy pokazując choćby kilka postów tutaj z opisem jak to fajnie funkcjonuje.
 #1154173  autor: KC-KARLOS
 20 lip 2023, 09:32
Coś w tym jest, gdyby ogarniali sprawniej procesy MNP, na 100% przegoniliby T-Mobile w poprzednim kwartale w ilości przenoszonych numerów (zabrakło im niecałych 200 numerów).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154177  autor: Llordus
 20 lip 2023, 09:55
iphoneski pisze:
20 lip 2023, 09:29
@Llordus
To nie jest kwestia przesyłek, tylko braku jakiejkolwiek organizacji pracy w tej firmie. Niektórzy i miesiąc czekali bez żadnego komunikatu, a Vectra miała sprawę wyjaśnić i wyjaśniała po wieczny czas. Już kilku znajomych kusiła ta oferta, ale na szczęście wybiłem z głowy pokazując choćby kilka postów tutaj z opisem jak to fajnie funkcjonuje.
Wszystko jasne.
Dzięki za odpowiedź.
Zdaje się że jestem w takim razie w punkcie wyjścia :)
 #1154244  autor: Llordus
 20 lip 2023, 15:59
Heh, ciekawe. Vectra nawet do mnie oddzwoniła (długo to trwało, bo prawie cały dzień od rana, ale zawsze!).
Nawet dziś przygotowali przesyłki. Mają szansę mi to do jutra dostarczyć. Zobaczymy :)
 #1154338  autor: lollpaff
 21 lip 2023, 10:54
Przeniosłem dziś w nocy nr do Vectry, ale nie działa internet, nawet w lejku.
Działał chwile rano ale po 2 speedtestach przestał.
Mieliście coś takiego?
 #1154340  autor: KC-KARLOS
 21 lip 2023, 10:59
lollpaff: czy posiadasz poprawnie ustawiony punkt APN?
"internet" to prawidłowe ustawienie, czyli jak w Playu.
Sprawdź też czy masz włączoną opcję "transmisja danych w roamingu", w niektórych miejscach telefon może przełączyć na roaming krajowy Orange i net zadziała.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154365  autor: lollpaff
 21 lip 2023, 13:10
Tak, jest apn ustawiony przez iOS dobry i net działał o 8 rano, teraz nic nie łączy.
Mam w Strefie Klienta zużyty internet 10/10GB, brak 5G, Vectra twierdzi że usługi w pełni uruchomią się po godz. 24:00 :roll:
EDIT: magicznie zadziałało, ale włączył się lejek, śmiga spoko
 #1154370  autor: KC-KARLOS
 21 lip 2023, 14:30
lollpaff: super :) Po godz 24 wszystko wróci do normy, będzie pełny limit, pamiętaj, aby go wykorzystać do końca ostatniego dnia miesiąca, niewykorzystany transfer nie przechodzi.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154388  autor: fpiotro123
 22 lip 2023, 09:16
Witam, jestem juz w Vectra ale mam problem. W strefie klienta moj limit wydatkow wskazuje 40,03zl/100zł (dlaczego?) a 2 zuzylem doslownie 100MB internetu po czym zablokowano mi internet bo niby wykorzystalem. Czy faktura przyjdzie wyzsza? Prosze o pomoc.
 #1154390  autor: KC-KARLOS
 22 lip 2023, 10:20
fpiotro123: zawsze pierwsza faktura będzie wyższa, bo rozliczany jest okres od aktywacji do końca miesiąca kalendarzowego + kolejny pełny miesiąc.
Limit wydatków się unormuje w nowym okresie rozliczeniowym. Pierwszego dnia po aktywacji net powinien działać w lejku 1 mbps. Następnego dnia otrzymujesz pełny limit transferu danych.
Sprawdź co Tobie pokazują kody USSD:
> pakiet internetowy *106#
> limit wydatków *102#
> nie sugeruj się kodem *101# który pokazuje 0 minut - masz nielimitowane połączenia na komórkowe i stacjonarne (za wyjątkiem numerów specjalnych czy do BOK Vectry - masz alternatywne numery do BOK które wliczają się do połączeń nielimitowanych).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 14 z 28
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 28
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 28