DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 44 z 55
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 55
 #1058554  autor: JacekK
 07 gru 2018, 15:35
BUM! W dniach 19 sierpnia (pierwsze(!) przeniesienie) - 6 grudnia Rebtel pozyskał 1703 numery. Dane z bazy PLI CBD. Źródło: UKE. Telko.in napisało więc raczej najprawdziwszą prawdę. Te brakujące kilkaset sztuk to zapewne nowe numery.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1058562  autor: spillerix
 07 gru 2018, 16:47
JacekK pisze:
07 gru 2018, 15:35
BUM! W dniach 19 sierpnia (pierwsze(!) przeniesienie) - 6 grudnia Rebtel pozyskał 1703 numery. Dane z bazy PLI CBD. Źródło: UKE. Telko.in napisało więc raczej najprawdziwszą prawdę. Te brakujące kilkaset sztuk to zapewne nowe numery.
No nie do końca. Ja jestem tym, który Rebtela miał od początku, kiedy to mieli ofertę tylko dla Wrocławia.

Aż z ciekawości sprawdziłem maila i data mojego przeniesienia numeru do rebtela to 17 lipca, więc 19 sierpnia nie może być pierwszym terminem przeniesienia do nich numeru.

Jeśli chodzi o odzyskanie numeru to wczoraj po południu złożyłem wniosek w Play i dziś w nocy mam już go na nowej sim Playa. Co ciekawe, rebtelowa karta nadal aktywna i można z niej wykonywać połączenia, oczywiście z moim numerem... połączenia przyjmuje tylko sim Playa.
 #1058570  autor: jutek
 07 gru 2018, 17:47
JacekK pisze:
07 gru 2018, 15:35
BUM! W dniach 19 sierpnia (pierwsze(!) przeniesienie) - 6 grudnia Rebtel pozyskał 1703 numery. Dane z bazy PLI CBD. Źródło: UKE. Telko.in napisało więc raczej najprawdziwszą prawdę. Te brakujące kilkaset sztuk to zapewne nowe numery.
To by znaczyło, że ~800 to jest wspólna liczba tych, którzy chcieli nowy numer + tych, którzy chcieli przenieść numer , a których numer nie został przeniesiony z powodu nieogarnięcia sprawy przez Rebtel. Nadal nie wierzę w sumę 2,5 tys. , przy takiej mikro liczbie nie byłoby takiego bałaganu jaki był.
 #1058584  autor: JacekK
 07 gru 2018, 19:02
Obrazek

Wszystko się zgadza. To ja pomyliłem rok :) Pierwsze przeniesienie to sierpień 2017, zapewne jakieś testy.

I zanim zaczniecie mówić, że druga liczba to liczba przeniesień - nie, to numer Rebtel w rejestrze przedsiębiorców telekomunikacyjnych ;)

Dodam, że to liczba przeniesień dokonanych, nie liczba złożonych wniosków.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1058589  autor: spillerix
 07 gru 2018, 19:35
W takim razie aż się nie chce wierzyć w nieogarnięcie tak małej ilości kart sim. Jedynym wytłumaczeniem jest to, że ekipa kilku osób w biurze we Wrocku realizowała po prostu zamówienia na nowe karty sim, których faktycznie mogło być sporo i to pochłaniało ich czas. Do tego dorzuciły się problemy z błędnymi kartami sim, które mieli już inni użytkownicy.

Na fb w grudniowych wpisach widać było posty ludzi, którzy czekali na aktywację nowych kart po 3 tygodnie i nadal mieli je nieaktywne, stąd może też tak mała liczba aktywnych kart? Z której strony by na to nie spojrzeć to całe to przedsięwzięcie wygląda tak dziwnie, że aż trudno w to uwierzyć, że utrzymali się dobre pół roku.
 #1058590  autor: PABLOTECH
 07 gru 2018, 20:01
MINUS 2 moje numery :) . Podczas rozmowy telefonicznej 28.11.2018 gość miał klepnąć przeniesienie z Virgin do Rebtel 2 numerów dzieciaków. Co prawda numery mają około pół roku ale szkoda by ich było stracić gdyż "jeden po drugim" i łatwe do zapamiętania. Chyba Matka Boska Częstochowska sprawiła, że procesu tego nie uruchomiono i do dzisiaj widnieją w VM jako aktywne i normalnie można z nich korzystać :smt006 . Trzymam kciuki i kibicuje tym co proces ten teraz odkręcają :?
 #1058608  autor: reboot
 07 gru 2018, 22:21
eldescento pisze:
06 gru 2018, 10:14
jaki numer przenosiles? rebtelowski czy jakis inny?
u mnie nie da sie dodzwonic ani wyslac SMS na rebtel numer, karta play nadal glucho
Z Play przeniosłem numer do Rebtela i wróciłem do Play.
Dax13 pisze:
06 gru 2018, 20:03
Czy gdy podczas przenoszenia się pytają w jakiej sieci masz obecny numer to mówiłeś że w Rebtel i mogli tak zaznaczyć w formularzu?
Podałem, że Rebtel, ale nie bylo to konieczne, bo poprawnie go wykryło.

WKS
 #1058647  autor: spillerix
 08 gru 2018, 11:32
Od piątku od północy mam przeniesiony numer od nich do Play, ale sim Rebtela nadal aktywna z moim numerem (można z niej dzwonić, wysłać SMS i korzystać z neta). Połączenia i SMSy odbiera jedynie karta Play. No i mam paradoks, bo z sim Rebtela mogę zadzwonić sam do siebie do Playa i wyświetli mi się mój numer.

Ma ktoś podobnie? Zanim wyrzucę Rebtela do kosza chce być pewny, że sim jest nieaktywna.
 #1058667  autor: JacekK
 08 gru 2018, 15:48
Nieaktywna karta SIM po przeniesieniu numeru w ogóle nie powinna logować się do sieci.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1058669  autor: Remington
 08 gru 2018, 15:57
Skoro się loguje, to jest aktywna. Tylko nie jest już powiązana z numerem ;) a więc jest... elektrośmieciem.
adbadbad pisze:Ciekawe jest to , czy jak Rebtel skonczy dzialalnosc w styczniu, to czy nadal bedziemy mogli dzwonic z apki na numery w USA za darmo? czy zostanie to wylaczone.

Polski support odpowiedział mi, że konto zostanie usunięte 3 stycznia. Założyłem więc nowe (na zupełnie inny numer, z innej sieci), poprosiłem anglojęzyczny support o transfer środków z jednego konta na drugie i przelali. Zobaczymy co będzie po 3 stycznia.
 #1058679  autor: BigDaddy
 08 gru 2018, 17:11
A ja mając niewykorzystane środki na koncie zrobiłem inaczej. Ustawiłem inny numer jako główny, a ten rebtelowski z konta usunąłem. Zobaczymy, jak to się zachowa po 3 stycznia. :wink:
 #1058688  autor: BigDaddy
 08 gru 2018, 17:36
Remington pisze:
08 gru 2018, 17:30
A wejdź na https://my.rebtel.com/pl/my/cancel/ i zobacz czy piszą o utracie numeru? Bo na starym koncie (z numerem u nich jest taki komunikat), a na nowym jest tylko o utracie środków i braku możliwości dzwonienia.
Ja nie usuwałem konta, tylko ustawiłem numer innego operatora jako główny, a ten rebtelowski usunąłem, więc co miałbym stracić?
 #1058691  autor: as1as
 08 gru 2018, 17:50
TomLee pisze:
08 gru 2018, 17:38
Ja dziś byłem w salonie Play i numer rebtel przeniosłem do play na kartę.
Jak to zrobiłeś w 1 dzień ?
Chyba jesteś w trakcie przeniesienia numeru. Nikt tu się jeszcze nie chwalił, że skutecznie przeniósł numer w ten sam dzień.
Ja przenoszę do A2M karta przyszła zobaczymy 10.12 czy wszystko działa OK
 #1058693  autor: TomLee
 08 gru 2018, 17:57
na razie dostałem kartę do przeniesienia i datę przeniesienia - 1 dzień roboczy. Byłem z kartonikiem od karty sim rebtela, karta rebtela jest aktywna, korzystam z niej cały czas póki co.
 #1058698  autor: Remington
 08 gru 2018, 18:51
BigDaddy pisze:
08 gru 2018, 17:36
Remington pisze:
08 gru 2018, 17:30
A wejdź na https://my.rebtel.com/pl/my/cancel/ i zobacz czy piszą o utracie numeru? Bo na starym koncie (z numerem u nich jest taki komunikat), a na nowym jest tylko o utracie środków i braku możliwości dzwonienia.
Ja nie usuwałem konta, tylko ustawiłem numer innego operatora jako główny, a ten rebtelowski usunąłem, więc co miałbym stracić?

Chodzi mi o to, że rozróżniają jakoś te konta i ciekaw jestem czy Twoje jest teraz przez nich widziane jako nie do usunięcia 3 stycznia.
  • Strona 44 z 55
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 55
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 55