mam zaproszenia dla osób z Wrocławia jak ktoś chce pisać na priv
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Przysyłają emaile z informacją, że pamiętają o zgłoszeniach i mają zamiar rozszerzyć działalność na inne miasta więc możliwe, że się doczekam.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Z przenoszeniem numerów radzę się wstrzymać. Moja historia wygląda tak:
1. Kartę SIM otrzymałem w miarę sprawnie - do tego momentu nie mam większych uwag.
2. Dnia 30.07 rebtel otrzymał mój wniosek o przeniesienie numeru.
3. 1.08 otrzymałem informacje (niestety dopiero po tym jak się dopytałem co się dzieje ze sprawą), że mój wniosek został odrzucony przez dotychczasowego operatora (Play)
4. Dzwonię do play i otrzymuję informację że "we wniosku był podany nip a nie PESEL"
5. Jako że we wniosku przesłanym do rebtel jak wół widnieje PESEL a nie NIP wynika z tego że po prostu źle przepisali do systemu „międzyoperatorskiego”.
6. Zgłaszam problem do rebtel, odpisują że będą nad nim pracować.
7. W dniach 1.08-17.08 wysyłam kilkanaście pytań kiedy problem zostanie rozwiązany i prośby o wskazanie daty przeniesienia. W odpowiedzi albo nie dostaję wcale albo wyglądają mniej więcej tak: pracujemy nad problemem
8. Nagle rano 18.08 (bez jakiejkolwiek informacji choćby dzień wcześniej) karta Play przestała się logować do sieci. Niesiony przeczuciem uruchomiłem kartę rebtel i faktycznie okazało się, że działa z przeniesionym numerem.
9. Po drobnych problemach z konfiguracja połączenia internetowego (trzeba ręcznie utworzyć APN zgodnie z instrukcją na tej stronie: https://www.rebtel.com/pl/najtanszy-abonament/faq/) całość zaczęła działać zgodnie z oczekiwaniami HURA!!!
10. 20.08 następuje blokada połączeń wychodzących i Internetu, a na mailu znajduje taką informację, cytuję: Twój abonament został usunięty
11. Zgłaszam problem na maila, otrzymuję informację, cytuję: Dokonaliśmy pewnych zmian na Pana koncie i od tej pory wszystko powinno działać poprawnie
12. Niestety karta wciąż nie działa, robię ponowne zgłoszenie, otrzymuje informację, cytuję: We want to let you know we are currently working on your case and we will get back to you as soon as we have more information.
13. Dopiero przed chwilą 22.08 problem został rozwiązany.
1. Kartę SIM otrzymałem w miarę sprawnie - do tego momentu nie mam większych uwag.
2. Dnia 30.07 rebtel otrzymał mój wniosek o przeniesienie numeru.
3. 1.08 otrzymałem informacje (niestety dopiero po tym jak się dopytałem co się dzieje ze sprawą), że mój wniosek został odrzucony przez dotychczasowego operatora (Play)
4. Dzwonię do play i otrzymuję informację że "we wniosku był podany nip a nie PESEL"
5. Jako że we wniosku przesłanym do rebtel jak wół widnieje PESEL a nie NIP wynika z tego że po prostu źle przepisali do systemu „międzyoperatorskiego”.
6. Zgłaszam problem do rebtel, odpisują że będą nad nim pracować.
7. W dniach 1.08-17.08 wysyłam kilkanaście pytań kiedy problem zostanie rozwiązany i prośby o wskazanie daty przeniesienia. W odpowiedzi albo nie dostaję wcale albo wyglądają mniej więcej tak: pracujemy nad problemem
8. Nagle rano 18.08 (bez jakiejkolwiek informacji choćby dzień wcześniej) karta Play przestała się logować do sieci. Niesiony przeczuciem uruchomiłem kartę rebtel i faktycznie okazało się, że działa z przeniesionym numerem.
9. Po drobnych problemach z konfiguracja połączenia internetowego (trzeba ręcznie utworzyć APN zgodnie z instrukcją na tej stronie: https://www.rebtel.com/pl/najtanszy-abonament/faq/) całość zaczęła działać zgodnie z oczekiwaniami HURA!!!
10. 20.08 następuje blokada połączeń wychodzących i Internetu, a na mailu znajduje taką informację, cytuję: Twój abonament został usunięty
11. Zgłaszam problem na maila, otrzymuję informację, cytuję: Dokonaliśmy pewnych zmian na Pana koncie i od tej pory wszystko powinno działać poprawnie
12. Niestety karta wciąż nie działa, robię ponowne zgłoszenie, otrzymuje informację, cytuję: We want to let you know we are currently working on your case and we will get back to you as soon as we have more information.
13. Dopiero przed chwilą 22.08 problem został rozwiązany.
Padnie tak szybko jak powstało brak kapitału na rozszerzenie hmmm no XD nieźle
Pewnie że padnie to pewne. Większość ogólnokrajowych MVNO nie dała rady na naszym rynku, więc taki "jednomiastowy" mikro operator tym bardziej się nie przyjmie. No chyba że właśnie taka mikro skala, oznacza dla operatora mikro koszty. Ale i tak co to ma być z taką dostępnością, to coś jak lokalna kablówka.. Taka ciekawostka tylko
Ciekawe, czy znikną szybciej niż Folx
Folx przynajmniej miał jakiś przychód (a i tak się zwinął). A oni na czym zamierzają zarabiać?
Rebtel ruszył na cały kraj. Właśnie złożyłem zamówienie na przeniesienie jednego numeru. W 5 minut i gotowe. Łącznie z cyfrowym podpisem na formularzach MNP. Coś pięknego Szkoda, że to działa na PLUS-ie, ale do testów jak znalazł
https://antyweb.pl/to-juz-pewne-rebtel- ... um=twitter
https://www.rebtel.com/pl/najtanszy-abonament/
https://antyweb.pl/to-juz-pewne-rebtel- ... um=twitter
https://www.rebtel.com/pl/najtanszy-abonament/
Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
Nie ma darmowych obiadów, ktoś musi za to płacić. Nawet Freemium nie opłacał się Virginowi mającemu potężne finansowanie z EBOiR, to jak im ma się spiąć...
Ale póki są za free, grzech nie skorzystać .
Ale póki są za free, grzech nie skorzystać .
mają Szwedzki kapitał, są obecni w wielu krajach i z tego co się zorientowałem mocno wspierają Lewą stronę światopoglądową... czas pokaże, ale na fb już niektórzy ludzie się żalą, że zazyczyli sobie drugiej karty do konta i zawiesili numer...
Ostatnio zmieniony 04 paź 2018, 15:43 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięcie cytatu
Ja im karty podepnę bd widzieli . Śmierdzi z kilometra przekrętem. Po co podpinać kartę ?
Ostatnio zmieniony 04 paź 2018, 17:21 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięcie cytatu
Kolego masz dłuższy czas numer w tej sieci opowiadajreboot pisze:Dzisiaj w nocy numer został przeniesiony do Rebtel. Wieczorem zaczynam testy.
Kod sieci: 260 29
Jak komuś wystarczy GB neta to ciekawa oferta, bo dodatkowe pakiety niezbyt opłacalne.
Generalnie nolimit z 10 gb neta kosztuje ~20-25 więc na jedno w sumie wychodzi.
Generalnie nolimit z 10 gb neta kosztuje ~20-25 więc na jedno w sumie wychodzi.
A można po polsku?polsat090 pisze:Ja im karty podepnę bd widzieli .
Podpięcie karty w Folx też było wymagane i nikt nie miał przez to problemów. Zgodnie z jakimiś bankowymi regulacjami i tak kodu CVC2 nie mogą przechowywać.
Bo inaczej nie można zdobyć ich sima
Na przestrzeni 7,5 roku mają opinie raczej dobre, na oszustwo to nie wygląda:
https://www.trustpilot.com/review/www.rebtel.com
https://www.trustpilot.com/review/www.rebtel.com
Mam z okazji "testowania" sieci VM przed przenosinami zarejestrowany starter i chyba się skuszę. I tak leży w szufladzie nieużywany. Ciekawie czy przyjmują Revoluta.
Przyjmąpantin pisze:Ciekawie czy przyjmują Revoluta.
Czy można przenieść do nich dwa swoje numery?
Złożyłem jeden wniosek, drugiego nie przyjmuje. Pisze, że ten email został już wykorzystany.
Nowy wniosek z nowego maila? o to chodzi?
Ktoś się orientuje?
Złożyłem jeden wniosek, drugiego nie przyjmuje. Pisze, że ten email został już wykorzystany.
Nowy wniosek z nowego maila? o to chodzi?
Ktoś się orientuje?