DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 39 z 55
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 55
 #1057785  autor: Mar9999
 30 lis 2018, 22:47
Napisałem
Miałem aktywne konto przez stronę i aplikację.
Czyli jak wynika z powyższego byłem zarejestrowany i wszystko działało.

A teraz mam
Po próbie logowania przez stronę https://my.rebtel.com/en/my/checkout/pr ... 00/signup/#
pojawia się komunikat: "It's not possible to sign up on the web in your country. Please download the Rebtel app to sign up."
A na stronie https://my.rebtel.com/pl/my/?fromcountryip=pl#
"Nie jest możliwe zarejestrowanie się na stronie internetowej w Twoim kraju. Pobierz aplikację Rebtel, aby się zarejestrować."
Ja treści komunikatów sobie nie wymyślam, chcę się tylko zalogować, a pokazuje się właśnie taki idiotyczny komunikat jakbym łączył się ze stroną Rebtel z innej planety, bo chyba według nich nie łączę się z Polski. Wcześniej jak już pisałem, nie miałem żadnych problemów.

Tu się nie da nic źle zrobić, przecież wpisuje się numer i klika "dalej" i powinno wyskoczyć dodatkowe pole na wpisanie pinu, a mi wyskakuje głupi komunikat.

Obrazek
 #1057812  autor: tytoos
 01 gru 2018, 11:42
Komunikat "It's not possible to sign up on the web in your country. Please download the Rebtel app to sign up." dostałem przed chwilą, gdy próbowałem się zalogować numerem nieaktywnej karty SIM.

BTW tydzień temu wysłałem wniosek o przeniesienie numeru z Play Next. Zachęcony pozytywnym zrealizowaniem wcześniejszego zamówienia karty z numerem z ich puli.
Tym razem dostałem nieaktywną kartę, długopis, zapalniczkę, naklejkę i... żadnej informacji na temat przeniesienia. Żadnego sms-a na nr przenoszony. Tak ma być? :P
 #1057875  autor: GaduAirowiec
 01 gru 2018, 17:18
Darmowa sieć? Dobrze że jeszcze nie dopłacają wam do tej darmowości. Czytając że w rebtel nic nie działa, olewam sprawę i nawet nie chce mi się chcieć przechodzić:))
 #1058064  autor: reboot
 03 gru 2018, 15:05
Drogi Kliencie,

Chcieliśmy Cię poinformować, że Rebtel zdecydował się na zakończenie świadczenia usług w Polsce z dniem 3 stycznia 2019 r. W związku z tym Twoja umowa z Rebtel (Rebtel Poland sp. z o.o. i Rebtel Services S.à rl) zostanie rozwiązana i przestanie obowiązywać z dniem 3 stycznia 2019 roku, zgodnie z punktem 13 Regulaminu Korzystania z Usług Rebtel.

Jeśli chcesz zachować swój numer telefonu komórkowego, będziesz musiał go przenieść do innego operatora przed 3 stycznia 2019 roku. Jeśli nie złożysz wniosku o przeniesienie numeru do innego operatora telefonii komórkowej przed tą datą, Twój numer automatycznie wygaśnie w dniu zakończenia umowy, ponieważ Rebtel nie będzie już świadczył usług w Polsce, a wszystkie numery telefonów przypisane do Rebtel przestaną być aktywne.

Jeśli masz jakieś niewykorzystane środki na swoim koncie Rebtel, zwrócimy Ci je (przy użyciu zapisanej metody płatności) do końca lutego 2019 r.

Powodem, dla którego kończymy naszą działalność w Polsce, jest decyzja o koncentracji naszego biznesu na innej formie działalności związanej z uruchomieniem usług finansowych w USA. Razem ze strategicznym przekształceniem naszego technicznego partnera MVNE, wszystko to przyczyniło się do podjęcia decyzji o zakończeniu działalności i świadczenia usług na polskim rynku.

Bardzo nam przykro z powodu niekomfortowej sytuacji, w której Cię stawiamy w związku z naszą decyzją o zakończeniu działalności w Polsce. Jeśli potrzebujesz skontaktować się z nami w celu uzyskania wsparcia, możesz to zrobić za pośrednictwem [email protected] lub poprzez nasz nowy numer obsługi klienta + 48 22 103 08 00.

Z poważaniem
// Rebtel

WKS
 #1058067  autor: adik
 03 gru 2018, 15:33
Miałem nadzieje że choć rok wytrwają, jednak widać realia ich przerosły, fakty są takie że mało kto kupował jakiekolwiek pakiety bo dawali za dużo za darmo, ich tłumaczenie jest teraz śmieszne , bo tak naprawdę nie potrafią się przyznać do porażki jaką ponieśli.
Teraz to już wątpię że ktoś wyskoczy po Rebtel z taką ofertą, bo wie że to nieopłacalne.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #1058072  autor: BigDaddy
 03 gru 2018, 15:50
Jeśli zdecydowałeś się przenieść numer do Rebtel:
W związku z powyższym niestety nie rozpatrzymy Twojego wniosku o przeniesienie numeru, chyba że jednoznacznie zgłosisz nam taką chęć. Jeśli chcesz, aby Twój numer został przeniesiony do sieci Rebtel pomimo naszej decyzji o zakończeniu działalności w Polsce, skontaktuj się z nami za pośrednictwem [email protected] lub poprzez nasz nowy numer obsługi klienta + 48 22 103 08 00. Jeśli wycofasz swój wniosek o przeniesienie Twojego numeru do naszej sieci, zagwarantujemy Ci, że nie stracisz numeru, a zostanie on zachowany u Twojego aktualnego operatora. W przeciwnym razie, aby zachować swój numer telefonu komórkowego, będziesz musiał go przenieść do innego operatora przed 3 stycznia 2019 roku. Jeśli nie złożysz wniosku o przeniesienie numeru do innego operatora telefonii komórkowej przed tą datą, Twój numer automatycznie wygaśnie w dniu zakończenia umowy, ponieważ Rebtel nie będzie już świadczył usług w Polsce, a wszystkie numery telefonów przypisane do Rebtel przestaną być aktywne.
 #1058074  autor: Przemix
 03 gru 2018, 15:55
Po sukcesie we Wrocławiu przeprowadzili ekspansję na cały kraj. Na początek dostali po głowie przez RODO (może płacili karę?), z przenosin numerów nigdy się nie odkopali, zaczęły się problemy z płatnościami kartą... I teraz jeszcze ultimatum na zabranie numerów od nich, dużo ludzi je potraci coś czuję. Widać że nawet "znana" zachodnia marka nie zwiastuje niczego dobrego.
  • Strona 39 z 55
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 55
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 55