Nowe ?Miesiąc temu dostałem simkę w takim opakowaniu.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Może chodzi o to, że na Wrocław były inne. Ale takie są od początku jak weszli na resztę Polski.
Nieprawda. W połowie listopada przychodziły również w postaci tekturki wielkości pocztówki, z przyklejoną kroplą kleju kartą sim. Bez żadnego opakowania. Jedynym opakowaniem było firmowe DPD. Takie rozsyłali po przerwie spowodowanej brakiem simek. Chyba wynikało to z chęci jak najszybszego nadrobienia zaległości w wysyłkach. Widocznie już opanowali sytuację i wysyłają znów w opakowaniach.
Czyli inne były spowodowane brakiem, a te są od początku i nie są jako nowe.
Pierwszy dostałem taki jaki powyżej opisujesz a wczoraj otrzymałem taki jak ze zdjęcia,więc myślałem że to jakaś nowość.rudymax pisze: ↑24 lis 2018, 18:05Nieprawda. W połowie listopada przychodziły również w postaci tekturki wielkości pocztówki, z przyklejoną kroplą kleju kartą sim. Bez żadnego opakowania. Jedynym opakowaniem było firmowe DPD. Takie rozsyłali po przerwie spowodowanej brakiem simek. Chyba wynikało to z chęci jak najszybszego nadrobienia zaległości w wysyłkach. Widocznie już opanowali sytuację i wysyłają znów w opakowaniach.
czy u Was też bok przestał odpisywać ? Minęło 10 dni - brak odzewu. Drugi mail - tez brak odzewu. Wczesniej to chociaz mailowo jakoś to działało, bo o telefonach nie wspomnę - nie dodzwoniłem sie. W tej chwili praktycznie nie ma kontaktu z firmą.
na emaile faktycznie nie odpowiadają a dodzwonić można się tylko trzeba kilka razy próbować. Pan Marcin odbiera telefony.
ja się jakiś czas temu dodzwoniłem, ale jak dostałem już kartę sim i chciałem zadzwonić, to w ogóle nie ma żadnego sygnału. Raczej nie jest to normalne
miałem to samo, połączenie jakby automatycznie odrzucane natychmiast, wogole nie ma sygnału zajetosci linii.
Piszę pod wpływem emocji.
Przeniosłem numer teściowi z Virgin Mobile i dzisiaj była sytuacja zagrażająca ŻYCIU
Niestety nie można wykonywać połączeń wychodzących. Przychodzące działają, SMS dochodzi, a dzwonić nie można. Dobrze że sąsiedzi byli. Nie polecam tej marnej sieci. Uciekam
Przeniosłem numer teściowi z Virgin Mobile i dzisiaj była sytuacja zagrażająca ŻYCIU
Niestety nie można wykonywać połączeń wychodzących. Przychodzące działają, SMS dochodzi, a dzwonić nie można. Dobrze że sąsiedzi byli. Nie polecam tej marnej sieci. Uciekam
112 nie działał? Powinien działać niezależnie od wszystkiego, nawet bez karty SIM.
numer 112 działa bez umieszczenia karty w telefonie. To coś nie tak z Twoim telefonem?
Dzisiaj zauważyłem że działają już na moim numerze sms-y. Został tylko brak odpowiedzi Saldo wysłane na 555 i zero odpowiedzi a minęło już 5 godzin.
Ogólnie jestem zadowolony z sieci.
Mi dziś przenieśli numer
- wychodzące nie działają !!!
- przychodzące i sms - tak
Jakieś specjalne ustawienia w tel czy awaria sieci ?
- wychodzące nie działają !!!
- przychodzące i sms - tak
Jakieś specjalne ustawienia w tel czy awaria sieci ?
Ja na 2 numerach po przeniesieniu miałem "zablokowane" wychodzące i wystarczył 1 telefon do ich infolinię aby od ręki odblokowali. Wystarczy zadzwonić na infolinię!
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Dobra, odpalili
Powoli zbliża się moment, w którym będzie trzeba operatora rozliczyć. 13 listopada odpisali mi oficjalnie poprzez biuro prasowe, że generalnie problemów z przenoszeniem numerów nie ma, że są jednostkowe przypadki i wystarczy kontakt z BOK. Ponadto już konkretnie napisali mi, że:
- dodatkowi pracownicy działu obsługi klienta są właśnie szkoleni
- niezbędne poprawki dla systemu miały zostać zaimplementowane do końca minionego tygodnia, tj. do 25 listopada b.r.
O ile w drugim punkcie podają konkretny termin, to w pierwszym już nie. Zastanawiam się, jak długo mogą być szkoleni pracownicy. Konsultanci dawnej błękitnej linii TP szkoleni byli 2 tygodnie, pracownicy infolinii TELE2 3 dni. Wygląda więc na to, że oba terminy minęły. A jak czytam maile, to forum, czy zwłaszcza FB operatora, to widzę, że generalnie nadal w przybliżeniu jest jak było. W dodatku były też już ze dwie awarie.
Co do zagrożenia życia, to nie oceniajcie od razu, że można zadzwonić na 112 z każdym problemem. Czasami sprawa może dotyczyć pogotowia energetycznego, czasami pogotowia gazowego, czasami dzielnicowego, SOR, lekarza rodzinnego, pielęgniarki środowiskowej... Dlatego też na operatorach spoczywa ogromna odpowiedzialność i za świadczenie tychże usług powinni zabierać się wyłącznie Ci, co tą odpowiedzialność czują.
- dodatkowi pracownicy działu obsługi klienta są właśnie szkoleni
- niezbędne poprawki dla systemu miały zostać zaimplementowane do końca minionego tygodnia, tj. do 25 listopada b.r.
O ile w drugim punkcie podają konkretny termin, to w pierwszym już nie. Zastanawiam się, jak długo mogą być szkoleni pracownicy. Konsultanci dawnej błękitnej linii TP szkoleni byli 2 tygodnie, pracownicy infolinii TELE2 3 dni. Wygląda więc na to, że oba terminy minęły. A jak czytam maile, to forum, czy zwłaszcza FB operatora, to widzę, że generalnie nadal w przybliżeniu jest jak było. W dodatku były też już ze dwie awarie.
Co do zagrożenia życia, to nie oceniajcie od razu, że można zadzwonić na 112 z każdym problemem. Czasami sprawa może dotyczyć pogotowia energetycznego, czasami pogotowia gazowego, czasami dzielnicowego, SOR, lekarza rodzinnego, pielęgniarki środowiskowej... Dlatego też na operatorach spoczywa ogromna odpowiedzialność i za świadczenie tychże usług powinni zabierać się wyłącznie Ci, co tą odpowiedzialność czują.
Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
Usługi wychodzące na karcie SIM nie działają u mnie już od 2 tygodni, a ręczne odnowienie pakietu wali błędem. Działają jednak przychodzące, a także połączenia zarówno przez apkę jak i dostęp dodzwaniany.
Gdyby to był mój główny numer, tobym się nieźle zdenerwował.
Gdyby to był mój główny numer, tobym się nieźle zdenerwował.