Na jednym numerze, na którym nie było interwencji w BOK-u, wyłącza się i włącza bez problemów. Dezaktywacja następuje automatycznie przy przejściu na 1,- zł bez limitu lub 3w1, 4w1. Aktywacja kodem *140*275#. Na drugim, po zgłoszeniu dziale technicznym, tak samo. Ten wczorajszy sprawdzę po 1 października. Trochę się wystraszyłam po Twoim poście. Dam znać, jeśli mnie tramwaj wcześniej nie przejedzie. Rozmowa ze sprytną konsultantką nie trwała tak długo. Była dobrze zorientowana. Mogę ci wysłać jej nazwisko na priva. Może trafisz, albo akurat będzie wolna (w co wątpię). Wczoraj pomogła mi w godzinach 14:37-14:47. Dzwoniłam na 606 606 606.
Na jednym numerze, na którym nie było interwencji w BOK-u, wyłącza się i włącza bez problemów. Dezaktywacja następuje automatycznie przy przejściu na 1,- zł bez limitu lub 3w1, 4w1. Aktywacja kodem *140*275#. Na drugim, po zgłoszeniu dziale technicznym, tak samo. Ten wczorajszy sprawdzę po 1 października. Trochę się wystraszyłam po Twoim poście. Dam znać, jeśli mnie tramwaj wcześniej nie przejedzie. Rozmowa ze sprytną konsultantką nie trwała tak długo. Była dobrze zorientowana. Mogę ci wysłać jej nazwisko na priva. Może trafisz, albo akurat będzie wolna (w co wątpię). Wczoraj pomogła mi w godzinach 14:37-14:47. Dzwoniłam na 606 606 606.