DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 63 z 91
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 91
 #1133327  autor: macqmacq
 04 lip 2022, 15:18
babciagienia1p pisze:
30 cze 2022, 09:14
Potwierdzam, że dzisiaj aktywacja NL za 1,- zł dziennie oraz RWK = 1/2 RWK kodem *140*296# nadal działa. Dezaktywacja kodem *140*296*2# też działa.
Potwierdzam, że kod na aktywację działa :mrgreen:
Mam kilka leżaków, więc dezaktywację robiłem w aplikacji, żeby było szybciej :lol:
Choć 1/2RWK miałem dopiero w sierpniu, ale wolałem dmuchnąć na zimne, skoro t-m robi takie jaja 8)
Ps. 10GB we frii dalej działa :smt004
 #1133533  autor: DeeR
 07 lip 2022, 17:33
Coś naprawdę niedobrego dzieje się w tej sieci. Jeszcze wczoraj na jednym numerze uruchomilem darmowy pakiet 3GB na 7 dni, a już dzisiaj, ani na jednym, ani na drugim numerze nie mogę aktywować żadnego pakietu internetowego, ani darmowego ani żadnego płatnego. Wszystko zostało zniknięte. Mowa oczywiście o aplikacji Moj T-Mobile. (taryfa Frii z wlaczona usluga nielimitowane rozmowy, smsy + 300MB dziennie za 1 zł)
 #1133555  autor: Karlos20
 07 lip 2022, 23:42
DeeR: bo te 3GB to przeprosinowy pakiet za zeszłotygodniową awarię usług. Wiadomo było, że promka potrwa krótko.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1133556  autor: biala1991
 08 lip 2022, 06:43
@Karlos
Deer pisze, że w zakładce Pakiety Internetu nie ma żadnych pakietów, nie tylko darmowych 3GB ale żadnych innych. U mnie od wczoraj to samo, jedyny pakiet jaki się wyświetla to właśnie darmowe 3GB, które widać tylko dlatego, że ten pakiet jest aktywny, gdybym go nie włączyła to zakładka z pakietami byłaby pusta :)
Nie wiem czy to ma jakiś związek z wylogowaniem z aplikacji? Po zepsuciu Mój T-Mobile przez www gdzie wprowadzono żądanie kodu sms, chciałam sprawdzić czy do aplikacji (której celowo nie aktualizowałam) nadal można się logować hasłem więc się przelogowałam. Okazało się, że pomimo braku aktualizacji apka też zaczęła żądać kodu a do tego zniknęły wszystkie pakiety internetu. Niech się wypchają tym pakietem "przeprosinowym" i oddają możliwość logowania hasłem :D
 #1133557  autor: DeeR
 08 lip 2022, 08:08
Jest dokładnie tak jak pisze @biala1991. Na jednym numerze w zakładce Pakiety Internetu jest tylko ten darmowy, a na drugim nie mam nawet tej zakladki, więc uruchomienie jakiegokolwiek pakietu nie wchodzi w grę. Dodatkowo ja się ostatnio nie wylogowywalem z apki. Przedwczoraj wszystko było jak zwykle, wszystkie pakiety były widoczne i możliwe do uruchomienia, a wczoraj już nie. Nie wiem czemu ma służyć takie działanie operatora, co chcą osiągnąć, ale jeśli w taki prymitywny i bezczelny sposób chcą wymusić przejście na taryfkę Go, to w moim przypadku mocno się zdziwią.
 #1133559  autor: surface123
 08 lip 2022, 10:19
Niestety potwierdzono mi że taryfa frii idzie do likwidacji.
Wszystko to co teraz robią to właśnie przygotowania pod likwidację taryfy frii :(

Liczyłem że podziala jeszcze 2-3 lata...

I na nic nie zdadzą się Wam przedłużenia pakietem za 1 zł bo jak przyjdzie czas ( a już blisko ) to dostaniecie smsa że np za miesiąc zostaniecie zmigrowzmi do GO

Dla mnie to porażka, mam 120 numerów we frii które powinny w moim celu działać minimum do maja 2023 :(
 #1133565  autor: iphoneski
 08 lip 2022, 10:53
Czyli nic nie masz, a takie potwierdzenie jezt dobre do włożenia w buty. To co się dzieje w apce może oznaczać wiele rzeczy, na przykład usilne próby przeniesienia do droższej oferty nieświadomych użytkowników.
Wiesz, jakie fajne warunki Orange dawało ludziom, żeby przeszli z analogowego Centertela na klasyczne komórki? Dopiero brak przedłużenia rezerwacji pasma ich zmusił, bo ta analogowa sieć świetnie radziła sobie na morzu.
 #1133567  autor: Remington
 08 lip 2022, 10:58
iphoneski pisze:
08 lip 2022, 10:53
To co się dzieje w apce może oznaczać wiele rzeczy, na przykład usilne próby przeniesienia do droższej oferty nieświadomych użytkowników.

Mnie to bardziej wygląda na chęć wyłączenia starego systemu (może jego obsługa jest zbyt droga) i najpierw dobrowolną, a ostatecznie przymusową migrację do nowego (gdzie nie ma Frii).
 #1133569  autor: iphoneski
 08 lip 2022, 11:20
@Remington
Też może tak być. Tak jak napisałem, to może oznaczać wiele rzeczy, ale na pewno konsultant z czatu nie wie co oznacza. Takich ludzi nikt nie informuje o planach działów ofertowych - oni mają przyjmować na siebie pierwszy gniew klientów i ewentualnie rozwiązywać proste problemy. Może być też oczywiście tak, że faktycznie taryfę chcą wyłączyć, a konsultancik chcąc się popisać rzucił taką informacją. No i trafił, na zasadzie jak ślepa kura ziarno. Też mogę chcieć się popisać i rzucić, że w poniedziałek Dolar będzie po 10 zł. I w wypadku jakiejś katastrofy w naszym obszarze faktycznie mogłoby tak się stać. No i będę w każdej telewizji, bo mam taki dar przewidywania przyszłości, a ja tak po prostu sobie powiedziałem dla jaj.
@surface123
Nie będę nigdzie dzwonił i tracił czas, żeby nieuka uczyć jak ma poprawnie wykonywać swoje obowiązki. Od tego jest dział szkolenia pracowników a nie ja.
 #1133570  autor: Remington
 08 lip 2022, 12:06
iphoneski pisze:
08 lip 2022, 11:20
na pewno konsultant z czatu nie wie co oznacza. Takich ludzi nikt nie informuje o planach działów ofertowych - oni mają przyjmować na siebie pierwszy gniew klientów i ewentualnie rozwiązywać proste problemy. Może być też oczywiście tak, że faktycznie taryfę chcą wyłączyć, a konsultancik chcąc się popisać rzucił taką informacją. No i trafił, na zasadzie jak ślepa kura ziarno.

Nie ingorowałbym takich przecieków, choć ich wiarygodność jest niska. Konsultant nie musiał strzelać - zna nową taryfę Go ze szkolenia, na nim ktoś mógł wspomnieć, że stare Frii jest do zabicia, albo gdy coś wyjaśniał z "prostych" spraw ktoś obeznany mógł mu powiedzieć "nie martw się, Frii niedługo przestanie istnieć i nie będziesz musiał bujać się z takimi pytaniami" - takie nieoficjalne kanały wymiany informacji istnieją. Choć zgadzam się z Tobą, nie można się na takich przeciekach opierać.
 #1133593  autor: biala1991
 09 lip 2022, 06:59
Tak jak było o tym nadmieniane, NL za 1zł wyświetla się tylko jeśli jest włączony, wtedy pokazuje się w zakładce Lista aktywnych usług i w zakładce Bez Limitu ("pali się" na zielono), na numerach z wyłączoną "złotówką" nie widać go w opcjach.
Po znikniętych pakietach internetu nie zostało nawet wspomnienie :D Mam włączone 15GB na 30dni i użytkowany pakiet nie pokazuje się ani w Aktywnych usługach ani w Pakiety Internetu, żeby było śmieszniej widać tam darmowe 3GB (czyli z dwóch aktywnych pakietów wyświetla się tylko bezpłatny a ten, za który zapłaciłam nie) :D

Wie ktoś czy pakiet 15GB za 15zł na 30dni nie "gryzie się" z NL za 1zł? Włączenie NL nie skasuje tego pakietu?
 #1133612  autor: babciagienia1p
 10 lip 2022, 09:49
We Frii wróciły SMS-y ostrzegawcze o wygaśnięciu 1/2 RWK. Pojawiają się po południu ostatniego dnia teoretycznej ważności konta na wychodzące.
W apce nadal informacja, że konto 1/2 RWK "wygasło" dopiero po północy po wygaśnięciu.
Oczywiście nadal można się wymknąć nawet po "wygaśnięciu".
 #1133665  autor: Karlos20
 11 lip 2022, 15:48
biala1991: pakiet 15 GB za 15 na 30 dni nie gryzie się z NL za 1 zł. Będzie schodził jako pierwszy, przy jego wykorzystaniu, zgodnie z warunkami NL za 1 zł jeszcze będziesz mieć 5 MB neta bezpłatnie, po których net spada do zera (chyba, że będziesz mieć 1 zł na koncie, to zje tą złotówkę i po 305 MB net wpadnie w lejek 16 kbps do godz 23:59).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 63 z 91
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 91
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 91