Hej, jak przenosiles numer, to dali Ci kartę tego samego dnia? Bo w moim mieście dwa razy próbowałem i za każdym razem się upierają ze nie mogą mi dać karty póki nie będzie zgody operatora. I tak przenoszę już numer 5 dzień. Zgoda była tego samego dnia, ale już salon zamknięty wiec następnego dnia rejestracja karty i nic. Nowego terminu brak. Robię ostatnie podejście i wybieram coś innego.janekiwan pisze: ↑11 mar 2021, 21:08To ciekawe bo generalnie od poniedziałku jak przeniosłem numer to nie dość, że ani razu mi nie zestawiło połączenia z EVS (ikonka HD+), to nawet żadne połączenie nie miało według telefonu zwykłego HD voice (ikonka HD). Podczas gdy w Orange niemal każde połączenie, poza połączeniami na numery stacjonarne było realizowane co najmniej w HD voice (a przynajmniej miało ikonkę HD). Niestety nie mam Samsunga, oraz nie chcę mi się rootować telefonu żeby to dokładnie sprawdzić (mój telefon to OnePlus 8 Pro).
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Ja przenosiłem numer miesiąc temu. Trwało to max 5minut. Po podpisaniu wniosków dali karte sim, tak samo jak u każdego operatora. Muszą ją dać, bo po to się przenosi numer. Zgody operatora na przeniesienie przychodzą jakieś 2 godziny póżniej smsem na twój numer. Nie ma czegoś takiego, że później dadzą kartę sim. CI pracownicy to nieuki czy jak? Chyba, że zmyślają, bo nie obchodzi ich prepaid, tylko abonament wciskać potrafią.
T-Mobile włącza dziś z automatu VoLTE i VoWiFi użytkownikom taryfy GO!
Usługi działają nawet na Huawei P20 lite i Galaxy E7 Edge.
Usługi działają nawet na Huawei P20 lite i Galaxy E7 Edge.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
3 dni temu przeniosłem numer do T-Mobile Go. Od tamtej pory bezskutecznie próbuję zalogować się do Miboa (https://miboa.t-mobile.pl/). Za każdym razem pojawia się komunikat "Przepraszamy. W tej chwili serwis jest niedostępny prosimy spróbować później ". To jakaś większa awaria czy coś robię źle?
Witamy po dłuższej przerwie.
Z pewnością coś źle robisz opisz dokładnie co robisz a my spróbujemy Ci pomóc.
Przeszedłem też trzy dni temu podobnie jak Ty i wszystko działa poprawnie.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Wyczyść cookies i dane przeglądania lub spróbuj w trybie incognito lub w innej przeglądarce.masseter pisze: ↑19 mar 2021, 11:343 dni temu przeniosłem numer do T-Mobile Go. Od tamtej pory bezskutecznie próbuję zalogować się do Miboa (https://miboa.t-mobile.pl/). Za każdym razem pojawia się komunikat "Przepraszamy. W tej chwili serwis jest niedostępny prosimy spróbować później ". To jakaś większa awaria czy coś robię źle?
Próbowałem w 2 przeglądarkach (Chrome i Firefox na Androidzie) w wersji mobilnej i komputerowej, dane przeglądania są czyszczone przy każdym zamknięciu przeglądarki. W trybie incognito również jest to samo.
Wchodzę na stronę (link, który podałem powyżej), dalej "zaloguj się w przeglądarce", podaję numer telefonu i kod z SMS-a, a następnie wyskakuje ten komunikat o niedostępnym serwisie.
Wchodzę na stronę (link, który podałem powyżej), dalej "zaloguj się w przeglądarce", podaję numer telefonu i kod z SMS-a, a następnie wyskakuje ten komunikat o niedostępnym serwisie.
Nie chcę Cię zmartwić ale próbowałem reklamować nieprawidłowe działanie MiBOA. I dostałem od T-M taką odpowiedź:masseter pisze: ↑19 mar 2021, 11:343 dni temu przeniosłem numer do T-Mobile Go. Od tamtej pory bezskutecznie próbuję zalogować się do Miboa (https://miboa.t-mobile.pl/). Za każdym razem pojawia się komunikat "Przepraszamy. W tej chwili serwis jest niedostępny prosimy spróbować później ". To jakaś większa awaria czy coś robię źle?
"Nawiązując do reklamowanego serwisu MiDOA uprzejmie wyjaśniam, że serwis MiBOA T-Mobile ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie jest on usługą, która podlega reklamacji."
Nie wiem jednak, czy to nie działa, czy ja to próbuję robić w niewłaściwy sposób. Pierwszy raz korzystam z T-Mobile.
U mnie to samo, niezależnie od przeglądarki.
Za to gdy loguję się z zagranicznego VPN używając przeglądarki opartej o Chromium (Chrome, Edge, Brave) mam zupełnie inny błąd prawdopodobnie z LDAP:
The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
Your support ID is:
Miałem identyczny w Play24 przez kilka dni, ale naprawili. To nie może być przypadek, bo oba serwisy mają SSO zaimplementowane przy logowaniu. Ciastka, cache itd nie pomagają.
P.S. Powyższa odpowiedź TM oczywiście komiczna.
Za to gdy loguję się z zagranicznego VPN używając przeglądarki opartej o Chromium (Chrome, Edge, Brave) mam zupełnie inny błąd prawdopodobnie z LDAP:
The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
Your support ID is:
Miałem identyczny w Play24 przez kilka dni, ale naprawili. To nie może być przypadek, bo oba serwisy mają SSO zaimplementowane przy logowaniu. Ciastka, cache itd nie pomagają.
P.S. Powyższa odpowiedź TM oczywiście komiczna.
Tymczasem w aplikacji i na stronie pojawiła się nowa oferta GO z 20GB+20GB za doładowanie + Supernet Video HD w standardzie + 5G za 39zł na miesiąc.
Nadal kiepsko. We Flexie mam nawet w jakości 4K, a w T-Mobile głupie FullHD. Na dodatek we Flexie taniej.
Krok w dobrą stronę ze strony T-Mobile, ale to nadal nie to.
EDIT - w tej ofercie jest 5G, czyli dla odmiany lepiej niż we Flexie...
Krok w dobrą stronę ze strony T-Mobile, ale to nadal nie to.
EDIT - w tej ofercie jest 5G, czyli dla odmiany lepiej niż we Flexie...
Dodatkowo w promocji jest Video Pass za 10 zł, łącząc go z planem za 25 lub 30 zł, za komplecik płacimy 35 zł (15GB podstawy) lub 40 zł (30GB podstawy). Do tego Social Pass bez limitu GB + dodatkowa karta SIM za 0 zł. Nie trzeba 5G, aby to dobrze działało na smartfonie, tablecie, laptopie/PC czy nawet na Android TV. Takich rzeczy T-Mobile nie potrafi
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
marcin19883: dopytaj, a nie cytujesz z cennika. W ramach promocji, która ma pierwszeństwo nad stawką cennikową, opłata za dodatkową kartę SIM to 0 zł. Taki stan trwa od początków Flexa, czyli od 9 maja 2019.
Sam korzystam z dodatkowej karty i żadnych opłat nie ponoszę.
Sam korzystam z dodatkowej karty i żadnych opłat nie ponoszę.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Potwierdzam, dodatkowa karta SIM jest za darmo i raczej już tak zostanie.
Od dzisiaj T-Mobile uruchomiło promocję dla klientów ofert na kartę, którzy nie korzystają jeszcze z oferty GO! W promocji, po migracji na tą taryfę i po doładowaniu za 30 zł w ciągu 30 dni klienci otrzymają darmowy pakiet 30 GB na 30 dni.
https://www.t-mobile.pl/c/binaries/cont ... 0_0002.pdf
https://www.t-mobile.pl/c/binaries/cont ... 0_0002.pdf
Skończyła mi się umowa w plusie, chcę skorzystać z oferty Tmobile na kartę ponieważ w mojej lokacji u nich mam najlepszy zasięg. Czy można przenieść mój numer od razu na tą ofertę? W salonie powiedzieli, że tylko na abonament mogę przenieść... Słabo.
Niestety cię konsultanci oszukali. Ta praktyka raczej jest stosowana przez wszystkich naszych operatorów komórkowych. Sam się spotkałem z takim przypadkiem w Playu i właśnie w T-Mobile. Konsultanci nic nie mają z takiego klienta który chce do nich przejść na kartę a taki który przeniesie numer do oferty abonamentowej pomoże im wypełnić plan sprzedaży. Najczęstsze wymówki konsultantów to brak karty sim do pre-paidu czy nawet kiedyś czytałem, że rzekomo operatorzy likwidują oferty na kartę pozostawiając abonament. Jeśli nadal jesteś zainteresowany to spróbuj zadzwonić do innego salonu najpierw czy mają karty sim do przeniesienia numeru do pre-paid a jak potwierdzą wtedy tam podjechać.
https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
I to też jest jeden z elementów, dla którego powstrzymuję się z przeniesieniem - nie będę pół miasta objeżdżać żeby na uczciwy salon trafić. Powinni zrobić możliwość przeniesienia przez internet i karta do paczkomatu albo kurierem, ewentualnie odbiór w salonie.