Spoko KC-Karlos (Chyba zmieniłeś ksywke, wcześniej wydaje mi się było ciut inaczej. Nawet zastanawiałem się, co to za nowy ekspert
). Ale taka rzecz, która mnie spotkała nie powinna mieć absolutnie miejsca. Skoro sami na swojej stronie i w CENNIKU mają wyraźnie napisane, doładowanie poniżej 10zł 180 dni wychodzące i 365 dni przychodzące. To tak powinno być. Dobrze że zgłosiłem się z tym do nich po około 4 dniach od utraty wychodzących. Domyślam się, że zapewne po 30 dniach mój numer byłby już nie do odzyskania. Ale nierozumiem, jak można nie respektować własnego cennika. To niedopuszczalne. Jak widać sieci mvno w Polsce, mają przeważnie niski poziom. Płacisz mniej niż w dużych sieciach, ale trzeba się liczyć z niewiedzą supportu. A jak w moim przypadku nawet błędnym opisaniem istotnych szczegółów taryfy.