DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 #1167434  autor: jazzzy
 03 mar 2024, 15:00
coś im dzisiaj padło że pod 727-700-700 nie idzie się dodzwonić czy też to normalne w niedzielę ? aktywowałem online wifi calling ale telefon tego nie rozpoznaje i nie da się skorzystać
 #1171418  autor: amigo007
 15 maja 2024, 23:47
Ostatnio ta sieć przyprawiła mnie prawie o zawał. Po doładowaniu za mniej niż 10zł, dają wg. swoich informacji/ swojego cennika 180 dni na rozmowy wychodzące i 365dni na rozmowy przychodzące. Prepaid działa na sieci Plus. Stan i ważność konta sprawdzamy pod *100#. Tam jest tylko data ważności rozmów wychodzących. Dopytałem w supporcie, i zapewnili mnie że przychodzące są na rok. Numer jest podpięty do mało używanego konta bankowego (i sam numer jest unikalny, lepszy układ liczb niż ich "złote" numery do kupienia po 200zł). Po kilku dniach od utraty rozmów wychodzących włączam drugi telefon. I o zgrozo, numer wyłączony. Nie loguje się do sieci. Na szczęście po natychmiastowym zgłoszeniu technicznym na infolini, numer został przywrócony do sieci. Także taka przestroga, trzeba wieżyć temu co widzimy pod *100#. Te ich 180/365 dni to nie prawda. Numer wyłączają natychmiast po utracie ważności na rozmowy wychodzące. Także uważajcie.
 #1171419  autor: KC-KARLOS
 15 maja 2024, 23:51
amigo007: dzięki za ostrzeżenie. Poleciłbym ostrzec szczególnie przy doładowaniu od 10 zł czy 5 zł w sieci KLUCZ Mobile (też wirtualny Plusa) - tam po doładowaniu jest 365/365 czyli tyle samo wychodzących i przychodzących. Jeśli komuś zależy na odbieraniu połączeń, warto jednak kupić kartę prosto od Plusa - tam liczymy 720 dób od daty i godziny utraty wychodzących podanych pod *100#

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1171426  autor: amigo007
 16 maja 2024, 08:45
Spoko KC-Karlos (Chyba zmieniłeś ksywke, wcześniej wydaje mi się było ciut inaczej. Nawet zastanawiałem się, co to za nowy ekspert 😀). Ale taka rzecz, która mnie spotkała nie powinna mieć absolutnie miejsca. Skoro sami na swojej stronie i w CENNIKU mają wyraźnie napisane, doładowanie poniżej 10zł 180 dni wychodzące i 365 dni przychodzące. To tak powinno być. Dobrze że zgłosiłem się z tym do nich po około 4 dniach od utraty wychodzących. Domyślam się, że zapewne po 30 dniach mój numer byłby już nie do odzyskania. Ale nierozumiem, jak można nie respektować własnego cennika. To niedopuszczalne. Jak widać sieci mvno w Polsce, mają przeważnie niski poziom. Płacisz mniej niż w dużych sieciach, ale trzeba się liczyć z niewiedzą supportu. A jak w moim przypadku nawet błędnym opisaniem istotnych szczegółów taryfy.
 #1171427  autor: KC-KARLOS
 16 maja 2024, 08:52
amigo007: zmieniłem tylko nazwę, reszta jest ta sama :D
No niestety, MVNO są głównie niskokosztowe, Plus ma tak bogate portfolio operatorów wirtualnych, że pozwala sobie na elastyczne dopasowanie do swoich klientów. Dodatkowo Lajt skupia się na abonamencie, bo z niego ma zyski, prepaida mają dość słabego, to nadrabiają ważnością konta czy doładowaniami od 1 zł, gdy inni wymagają minimum 5 zł.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 7 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7